Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ollut myoskaan ikina kuullut koko hepusta, joten samat fiilikset Norjasta. Go Twin City!Ihmettelen kyllä tätä mp.netissä ja miksei suomalaisessa mediassakin vellovaa Kirk-keskustelua. Olen ollut tämän viikon St. Paulissa Minnesotassa ja koko Kirkin ampumatapaus ei ole täällä ylittänyt ollenkaan uutiskynnystä!
Asunnoissa arvo sentään säilyy jotenkin, autoissa arvo laskee koko ajan.Näissä tietyn tuotteen osamaksutyyppisissä rahoituksissa on periaatteessa aina se pantti, Tricolorin tapauksessa auto. Näin rahoittajille näyttää että taustalla on oikeaa omaisuutta. Ainoa vain että tällä metodilla kun annetaan se auto kelle tahansa niin maanlaajuisesti onkin myyty autoja enemmän kuin on maksukykyä. Pian on sitten tulvimalla tarjolla noita autoja mutta ostokykyisiä ei riitä. Mikäs olikaan sitten pantin arvo jolle ei ole yhtään maksukykyistä ostajaa. Aivan sama kaava kuin asuntojen subprime kriisissä. Rahat saa irti ehkä vuosien kuluessa jollain osuudella, kaikkia ei koskaan.
St. Pauli onkin sininen kaupunki. Vallassa on itse asiassa työläisten ja talonpoikien demokraattinen puolue, DFL.Ihmettelen kyllä tätä mp.netissä ja miksei suomalaisessa mediassakin vellovaa Kirk-keskustelua. Olen ollut tämän viikon St. Paulissa Minnesotassa ja koko Kirkin ampumatapaus ei ole täällä ylittänyt ollenkaan uutiskynnystä!
Toinen on liian yleistä mutta ehkä trendi muuttuu nyt kun poliitikkojen ampumisella on suurempi shokkivaikutus.
Minnesota taitaa muutenkin olla USA:n sinisin osavaltio. Edellinen siellä pressavaalin voittanut republikaani taitaa olla Eisenhower. Edes Reagan ei ottanut Minnesotaa, vaikka vei Mondalea vastaan kaikki muut osavaltiot.St. Pauli onkin sininen kaupunki. Vallassa on itse asiassa työläisten ja talonpoikien demokraattinen puolue, DFL.