Uutisia Yhdysvalloista

Liian paljon "sattumia" + dronet puolaan. Nyt katse palloon!
Trump on sisäisten kysymysten äärellä ja pitäisi touhuta ulkoisten kysymysten kanssa.
Sama tuli itselle mieleen, Valkoinen talo oli kiinnostumassa liikaa Venäjän tekemisistä joten sopiva huomionsiirto oli paikallaan. Jos ampujaa ei lähiaikoina tavoiteta niin haisee liian sopivalle ajoitukselle.

Taas sitä "parempaa väkivaltaa". Jenkeissä ja Suomessakin jatkuva pelottelu oikeiston väkivallan uhasta kun samaan aikaan vasemmisto on se joka oikeasti suorittaa. Paremmalla sihdillä Trumppikin olisi jo mullan alla.

Taas sitä "parempaa väkivaltaa". Jenkeissä ja Suomessakin jatkuva pelottelu oikeiston väkivallan uhasta kun samaan aikaan vasemmisto on se joka oikeasti suorittaa. Paremmalla sihdillä Trumppikin olisi jo mullan alla.
Juuri näin. Somea kun lukee niin suomen vassaritkin ovat ainakin osa sitä mieltä että joutikin ampua. Se on jännä että kokevat olevansa itse niin oikeassa et sen varjolla poliittinen väkivalta on ok. Tai huolestuttavaa se on. En tykännyt itse esim Sanna Marinista pätkän vertaa mutta en silti ajatellut että se pitäisi ampua. Sanna nyt oli omasta näkökulmasta yhtä vasemmalla kuin tuo Kirk oikealla.

Erehdyin katsomaan jenkkien uutisia aiheesta ja onhan se aika käsittämätöntä miten asiaa siellä käsitellään. Ajatelkaa tilanne jossa joku ampuu jonkun vasuriaktivistin ja sitten Ylen uutisissa "asiantuntija" toteaa kuinka ei pidä yllättyä kuinka xy ja z osaston puheista joku sitten turvautuu väkivaltaan ja uutisankkurit myötäilee.

Itse en Kirkin ajatuksia seurannut kun oli konservatiivienkin joukossa enemmän oikealla ja osa jutuista meni salaliittojen ja mutuilun, ellei peräti rehellisen valehtelun puolelle. Mutta jos aletaan sallimaan mitään poliittista väkivaltaa, niin ei pidä ihmetellä kun se väkivalta sitten tulee omaan kuplaan. Kyllä jenkeissä joku päivä alkaa sisällissota. Siellä on miljoona jannua keskilännessä ja Appalakeilla jo sormi liipasimella odottamassa.

Erehdyin katsomaan jenkkien uutisia aiheesta ja onhan se aika käsittämätöntä miten asiaa siellä käsitellään. Ajatelkaa tilanne jossa joku ampuu jonkun vasuriaktivistin ja sitten Ylen uutisissa "asiantuntija" toteaa kuinka ei pidä yllättyä kuinka xy ja z osaston puheista joku sitten turvautuu väkivaltaan ja uutisankkurit myötäilee.

Itse en Kirkin ajatuksia seurannut kun oli konservatiivienkin joukossa enemmän oikealla ja osa jutuista meni salaliittojen ja mutuilun, ellei peräti rehellisen valehtelun puolelle. Mutta jos aletaan sallimaan mitään poliittista väkivaltaa, niin ei pidä ihmetellä kun se väkivalta sitten tulee omaan kuplaan. Kyllä jenkeissä joku päivä alkaa sisällissota. Siellä on miljoona jannua keskilännessä ja Appalakeilla jo sormi liipasimella odottamassa.

Ja ainoa syy miksi Pelosi ja Obama ovat tuominneet ampumisen on pelko joutumisesta itse jonkun aktivistin maaliksi.

Eräältä videolta ottama kaappaus. Melko suora ampumalinja ja Google kartalta mitattuna 127m. Tais turvatoimet pettää aika pahasti.

Screenshot_20250911_125605_edit_623920190243083.webpScreenshot_20250911_130956_edit_623749531856690.webp

Back