Mamdani ei anna rauha minulle, hänen puheensa sisältö on niin radikaali roska.
Hän antaa ymmärtää että koko Länsikin on pelkkä roska. Mamdani ei päiväkään tehnyt oikeata työtä, vaan kiihkoilut missä milloinkin, politikoiden. Totta kai NYKiissa on paljon muslimitaustaisia, ja ymmärsin että nuoretkin äänesti, esim Bruklinissa heitä oli paljon. Nuoria lapsiperheitä kokevat että lastentarhat ovat hirmun kaalliit. Opiskelusta siellä joudutaan maksamaan valmistumisen jälkeen 2/3 osa elämästä. Kallista, siksi nuoret äänestäjän. Muslimit äänestäneet aivan liian aktiivisesti, äänestäneet jopa seniilit vanhukset ja hyvä ettei kuolleet. Sitten on alueet, jossa työttömiä useissa sukupolveissakin, he eivöt tee paljon mitään tilanteen korjaamisesksi, mutta lisärahasta eivät kieltäytyisi, jotta saisivat pitää samat olot.
Ilmaisista busseista en tiedä, tietääkseni ei hinnat busseihin ole koskaan mikään rasite vähäntuloisillekaan.
Länsi ja kapitalismi edustaa hänen puheiden perusteella on pahuuden ydin - ja tämä, ainakin minulle, on hyvin tuttu ja millaista se on olen kokenut nahoissani. Vaaralliset puheet.
Amerikka on hänen mielestä fundamentaalisesti roska. Länsimaisen sivilisaation perjateet ovat myös roska. Jopa ns "putinin joukot" youtuben idioottien kopla mummoista, joka uhanneet Länttä vaikka miten ja nyt ovat jo lähettäneet Mamdanille lämpimät terveiset.
USAssa on ollut tapana antaa arvoa amerikkalaisille arvoille, olisi valittu mihin tahansa, tämä ei tehnyt sinnepäinkään. Vaan siteerasi yhden sadan vuoden takaista usa:laista politiikkoa, jota osallistui monta kerta vaaleihin, muttei koskaan saanut kun juku 5% äänistä. Mamdani haluaa muuttaa Länttä kokonaan uudeksi, ja yllättävä että samat puheet olen kuullut paikallisilta nuorilta ja vanhemmilta putinisteillä Suomessa "kirotut kapitalistit, kirottu markkinatalous yms", mutta puolet heistä haluaa rahaa ja paljon, mielummin heti, eli ihan putten agendan mukaan toimivan. Kaikki luuserit tavalla tai toisella.
Itse uskon että tämän radikaalin sosialistin alta voi paljastua vaikka mitä.
Оn olemassa erittäin tyhmä marxilainen idea että ihmiskunta voi muuttaa yhdellä oikealla puheella, ja koko ajan tämä propagandisti toistelee tämän koskaan voittaneen vaaleja Eugen Deps jotain auringon laskusta, mutta hän jo näkee jotain parasta ihmiskunnalle kun sarastaa". Ei tämä ole edes hauskaa, mutta kyllä uppoa vain tyhmiin.