Valko-Venäjä

Näin se menee meilläkin, kun kivienheittelijät on vaalimaalla jonossa
Paitsi että täällä ollaan valmiina: maxukortit on ladattu, "petipaikat" hotelleista kun VOKit täyttyy, piccolot kantaa painavimmat laukut, yksityinen sektorikin kantaa vastuunsa; lämpimiä vaatteita kuten Canada Goose takkeja tuodaan tarvittaessa vaikka naapurimaiden maahantuojien varastoista jne
 
Suo kuokka ja Yussuf.
Saab, sianliha ja Svealandiaan hybridimainontaa.
 
Paitsi että täällä ollaan valmiina: maxukortit on ladattu, "petipaikat" hotelleista kun VOKit täyttyy, piccolot kantaa painavimmat laukut, yksityinen sektorikin kantaa vastuunsa; lämpimiä vaatteita kuten Canada Goose takkeja tuodaan tarvittaessa vaikka naapurimaiden maahantuojien varastoista jne
Jaa ja millä tavalla tämä liittyy Valko-Venäjään? Foorumilla on lukuisia säikeitä mihin voi mennä purkamaan tätä ulostuloa. Vih vas. Pakolaiset jne.

Tässä säikeessä pitäisi seurata Valko-Venäjän tilannetta yleisesti ja Puolan rajan selkkausta.

Toki modet voivat korjata mutta ainakin aikaisemmin foorumi yritti pitää edes jonkinlaista tasoa keskusteluissa.

Nyt melkein puolet kommenteista on samaa jauhantaa suomen vokeista, rajavalvonnasta, maahanmuuttajista tässä säikeessä.
 
Saksan lisäksi Valko-Venäjältä tulijoiden kiinnostus kohdistuu Suomeen, joten ihan hyvin liittyy.
Otsikosta päätellen joku muu ketju voisi silti sopia paremmin siihen keskusteluun. Se on ihan hyvä aihe, mutta asiaan kuulumaton keskustelu tekee tilanneseurannasta aina vähän hankalaa. Itse pidän tätä ketjua parviälyn koostamana uutislähteenä.
 
Siel taas huudellaan perus "minä nussin sinua, minä nussin sinun perhe". Nämä perus lauseet taitaa olla ensimmäiset asiat mitkä nämä vätykset opettelevat? Tai sit korvani toimivat vain rasistisesti
Ei toimi. Juuri niin siellä huudetaan. Eikös rajalla kuulu sanoa ”asulym”? Luulisi toimivan paremmin pitkässä juoksussa :rolleyes:
 
Ei toimi. Juuri niin siellä huudetaan. Eikös rajalla kuulu sanoa ”asulym”? Luulisi toimivan paremmin pitkässä juoksussa :rolleyes:
Luulen kyllä, että Suomen rajalla toimivat molemmat ilmaisut nykyisen ylimmän poliittisen johdon aikana. :(
Onneksi puolalaiset ovat jämäkämpiä.

Tulija: I'll fuck you and I'll fuck your family!
Virkamies: Welcome to Finland!

vs

Tulija: Asylum?
Virkamies: Welcome to Finland!
 
Noin 100 ihmistä mellakoi puolalaisessa siirtolaiskeskuksessa He yrittivät murtaa aidan ja paeta. Poliisi lähetettiin palauttamaan järjestys. Illan tullen mellakat tukahdutettiin. Puolan poliisin lehdistöpalvelun mukaan kukaan ei päässyt pakoon.

 
He eivät kivittäneet häntä? Lisää pakotteita tarvitaan. Tarjosiko hän turvapaikkaa Valko-Venäjällä?

De-eskalaatio valkovenäläiseen tyyliin. Lukashenka siirtolaisille: ”Jos saksalaiset ja puolalaiset eivät kuuntele minua tänään, se ei ole minun syytäni. Teen mitä haluat, vaikka se vahingoittaisi puolalaisia ja muita. Mutta sinun on ymmärrettävä, ettemme voi aloittaa sotaa pakottaaksemme käytävää Puolan kautta Saksaan.
Edit: väärä linkki.
 
Viimeksi muokattu:
He eivät kivittäneet häntä? Lisää pakotteita tarvitaan. Tarjosiko hän turvapaikkaa Valko-Venäjällä?

De-eskalaatio valkovenäläiseen tyyliin. Lukashenka siirtolaisille: ”Jos saksalaiset ja puolalaiset eivät kuuntele minua tänään, se ei ole minun syytäni. Teen mitä haluat, vaikka se vahingoittaisi puolalaisia ja muita. Mutta sinun on ymmärrettävä, ettemme voi aloittaa sotaa pakottaaksemme käytävää Puolan kautta Saksaan.
Edit: väärä linkki.

Vuoden Mulkku 2021 -palkinnon saaja tuo Lukapaska.
 
He eivät kivittäneet häntä? Lisää pakotteita tarvitaan. Tarjosiko hän turvapaikkaa Valko-Venäjällä?

De-eskalaatio valkovenäläiseen tyyliin. Lukashenka siirtolaisille: ”Jos saksalaiset ja puolalaiset eivät kuuntele minua tänään, se ei ole minun syytäni. Teen mitä haluat, vaikka se vahingoittaisi puolalaisia ja muita. Mutta sinun on ymmärrettävä, ettemme voi aloittaa sotaa pakottaaksemme käytävää Puolan kautta Saksaan.
Edit: väärä linkki.
Yhteen videopätkään (en tiedä onko tuossa linkatussa mukana) oli jostain saatu muutama taputtava ämmä kuvaan silloin kun L. Ylipaska tuli häntineen paikalle. Ihan aitoon soviettityyliin.
 
Yhteen videopätkään (en tiedä onko tuossa linkatussa mukana) oli jostain saatu muutama taputtava ämmä kuvaan silloin kun L. Ylipaska tuli häntineen paikalle. Ihan aitoon soviettityyliin.
Kyllä asialle pitäisi koko kv-yhteisön tehdä jotain. Ei tuollaiselle nilviäiselle saa antautua. Likasanko yksinään pilkkaa koko läntistä yhteisöä. Ei voi vaan olla totta! Yksin, ja jenkitkin kuin tyhjää ilmaa. EU, kuin paperia. Täysin naurettavaa! Likasanko pitää koko läntistä maailmaa yksin pilkkanaan. Kyllä uskottavuus meidän johtajiin on horjumassa ja kovaa tahtia.
 
Back
Top