Valko-Venäjä

Mun perimmäinen kysymys onkin se, olisiko mahdollista, että Venäjä blokkaa Valko-Venäjän poliittisen käännöksen jättämällä tää harjoitusjoukko pidemmälle visiitille? Maailma katsoo haukansilmänsä Ukrainaan ja simsalabim: siinä näkökentän laidalla Valko-Venäjä laitetaankin Kremlin taskuun ja virhe korjataan? Ukrainalle uhittelu rauhoittuu mutta Venäjä poistuu Valko-Venäjältä vasta kun aikaisempaa hyödyttömämpi Lukashenko on korvattu uudella hyödyllisemmällä idiootilla:
Tää simsalabim on ollut ainakin mulle selvää jo viikkoja. Venäjän joukot voi vähentyä Belaruksen alueella, mutta ei ne kaikki pois lähde. Luka on tällä hetkellä parasta mitä on saatavilla. Turvallisuusaparaattit on käsittääkseni vielä uskollisia Lukalle. Silloin valko-venäläiset itse hoitaa ison osan sorrosta. Miten seuraaja hoidetaan, se on arvausten varassa. Yksi mahdollisuus on tehdä Belaruksesta oblasti (eli lääni).
 

Lukashenka tapaa Putinin Moskovassa: ”Meillä on yhteinen armeija”​

Valko-Venäjän johtajan mukaan Venäjän sotilaat voivat sekä poistua että jäädä. Aljaksandr Lukashenka vilautti myös ydinasekorttia.

Alkaa oleen Likasankolla ison pyörän kierrokset jo tapissa kun näistä sen suusta päässeistä sammakoista välittyy ikävästi se että ukon puheet ovat Likasankoa itseään ja Valko-Venäjää suuremmat..

..ettei vaan nyt olisi niin että Putinilta hänelle tullut teekutsu olisi "I have very special tea, only for you my friend"-kokemus, jonka makunautinnon voi kokea elämässään vain kerran.
 
Venäjä voi aivan hyvin asetella Valko-Venäjän ajan kanssa ja salami-taktiikalla.
Nyt tehdään jotain, parin vuoden jälkeen seuraava liike ...jne... aikaahan heillä on täyteen liittymiseen ja ehkä valmista on vasta 6 vuoden päästä.
.
 
Valko-Venäjällä ei saa muutosta enää, kuin aseellisesti. Väkivaltakoneisto on liian vahva ja taistelee Lukasenkan puolesta loppuun asti. Tietävät mikä on heidän loppu, jos hallinto kaatuu.
 
Valko-Venäjällä ei saa muutosta enää, kuin aseellisesti. Väkivaltakoneisto on liian vahva ja taistelee Lukasenkan puolesta loppuun asti. Tietävät mikä on heidän loppu, jos hallinto kaatuu.
Valitettavasti tilanne on päässyt tähän asti.

Kenut ja sisäisen turvallisuuden johto tietää siellä, että jos Lukashenka kaatuu, niin kaatuvat he ja vähintään loppuelämä menee ilman mitään luksuksia muutaman neliömetrin sellissä.
 
Valitettavasti tilanne on päässyt tähän asti.

Kenut ja sisäisen turvallisuuden johto tietää siellä, että jos Lukashenka kaatuu, niin kaatuvat he ja vähintään loppuelämä menee ilman mitään luksuksia muutaman neliömetrin sellissä.

Itse en usko tähän lainkaan. Aina voi muuttaa rahasalkku kainalossa Venäjälle.
 
Alkaa oleen Likasankolla ison pyörän kierrokset jo tapissa kun näistä sen suusta päässeistä sammakoista välittyy ikävästi se että ukon puheet ovat Likasankoa itseään ja Valko-Venäjää suuremmat..

..ettei vaan nyt olisi niin että Putinilta hänelle tullut teekutsu olisi "I have very special tea, only for you my friend"-kokemus, jonka makunautinnon voi kokea elämässään vain kerran.
"U menja jest tebje otshen spetsialnovo tshaj. Na zdarovie!"
 
Itse en usko tähän lainkaan. Aina voi muuttaa rahasalkku kainalossa Venäjälle.

Minä luulen et sen laittaa joku kylmäksi viel eikä pääse nauttii Sotsin rannoille juomista. En yllättyisi yhtään jos oma tai joku taitavampi jamppa suorittaisi jossai vaihees kauempaa vaikka yhden laukasun ku Luka on kopteriin menossa. Sit ois ryssän porukat ihan yössä Valko-Venäjällä et mitäs vittua nyt? Luultavasti lähtisivät kotiin :D
 
"EU jäädyttää Valko-Venäjän keskuspankin varat. Kaikki kansainväliseen kauppaan ja varojen käyttöön liittyvä maksuliikenne ulospäin estetään."

Kohta Luka on koputtelemassa puten ovella, että anna rahaa.
 
Back
Top