Valko-Venäjä

Liettuan imperiumin invaasio tästä nyt vielä puuttuisikin. Toivokaamme ettei sotilasmahti Liettua lähde valloitussotaan puhdasta pahuuttaan.
Liettua on aikamoinen sotilasmahti Valko-Venäjään nähden! Vuosittainen budjetti on noin 1,25-kertainen ja maavoimien varustus varsin uutta länsimaista kalustoa verrattuna vanhaan neuvostoperintöön. Ilmavoimat ovat pienet, mutta niissä saman kerhon kaverit auttavat!
 
Viime lauantaista lähtien on ollut selvää, että Venäjä tulee Luken avuksi. Vai epäileekö joku, että Luke pyysi Venäjän punaista ristiä käyttöönsä?

Oma näkemykseni tilanteesta on kärjistäen tämä:

Luken hätäpuhelu Vladimir 1:lle.
-L: Moikka Vlad, kuule mä olen vähän kusessa. Pystyisitkö jeesaa?
-V: Mä tiärän kyllä, olen odotellut vuosia tätä tilannetta. Eikö olekin ihana päivä tänään?
-L: Äläs ny viitsi viisastella, apuasi mä tartten enkä ivallisia sanoja.
-V: Toki ymmärrän sen mutta halusin vain varmistaa että ymmärrät oman positiosi.
L: Mikäs se sit on?
V: Sellainen kiva nukke joka liikkuu, kun minä vedän narusta. Sillä on hieno nimi, Marionettenukke. Kanna ylpeydellä sitä ja älä mokaa kuten Viktor teki taannoin. Mä edelleen joudun ostamaan sauna makkarat ja bisset hänelle.
L: Hmm, anna mulle yksi mahdollisuus. Pls...
V: Saat mutta käytä optiosi kunnialla.
L: Menen heti maanantaina traktoritehtaalle, saatpa nähdä että olen tehokas.
V: Soitellaan, heippa.

Hätäpuhelu vol.2
L: Luke täs moi
V: Morjesta vaan, hienoja päiviä takana vai kuinka?
L: No ei ole, mut naurettiin ulos sieltä traktoritehtaalta
V: Kerro jotain uutta...
L: Niin, sekö oli yksi tilaisuus....
V: Kyllä, mä en ole mikään lampunhenki jota hinkkaamalla saa 3 toivomusta.
L: Sulla edelleen se marionettenuken paikka auki?
V: Osaavalle aina töitä löytyy.
L: Lets roll....
 
Jaahah .. sama FSB:n Antonov An-148 RA-61707 lähti uudelleen lenkille. Saas nähdä mihin se nyt päätyy.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Back
Top