Valta Kuuluu Kansalle.

Tällä se pillurallikin tapettiin. 80-luvulla oli kaupungilla rundissa tuhansittain nuoriam autoissa ja kävellen. Nyt ei mitään.
Oli se kiellettyä silloinkin. Nohevimmat luulevat bernerin (!@£$€%&!) kieltäneen p**rallin kun iltahömppä uutisoi uudistetun tieliikennelain tullessa 2020 voimaan tästä pykälästä. Tosiasiassa pykälä siirrettiin suoraan vuoden 1982 laista uuteen.

Kotikylällä poliisit päivystivät 80-luvulla ruskeassa Ladassa ja laskivat kierroksia. Kolmas kierros torin ja uimahallin välillä toi sakot häiritsevästä ajosta. Näin isot pojat kertoivat ja itsekin joskus näimme Ladan taktisesti parkkeerattuna nakkikioskin roskakatoksen taakse.

Ehkä ne vähän muutakin siinä valvoivat.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se näin on nähtävä, että persut (perseet) romahti eivätkä enää palaudu ennalleen. VKK on oivallinen Persun tuhoaja. Samalla kun persujen johtaja on koko kansalle tuntematon, niin VKK änkyrä ääliöt saavat ilmaista mainostilaa medialta. Kuten jo edellä mainittu, niin puolueen salonkikelpoinen siipi palautuu kokoomukseen. Viimeinen naula arkkuun joka pian nähdään on läskimaha Soinin haastattelu. ”Mitä minä olen sanonut ja suolaa haavoille”.

Kyllä se näin on nähtävä, että persut (perseet) romahti eivätkä enää palaudu ennalleen. VKK on oivallinen Persun tuhoaja. Samalla kun persujen johtaja on koko kansalle tuntematon, niin VKK änkyrä ääliöt saavat ilmaista mainostilaa medialta. Kuten jo edellä mainittu, niin puolueen salonkikelpoinen siipi palautuu kokoomukseen. Viimeinen naula arkkuun joka pian nähdään on läskimaha Soinin haastattelu. ”Mitä minä olen sanonut ja suolaa haavoille”.

Sillähän ei ole ollut mitään merkitystä että PS alkujaankin otti riveihinsä sellaista sakkia kuin Ano Turtiainen, James Hirvisaari, Terhi Kiemunki, Jarno Vähäkainu ym. ? No, toisaalta Soini tämän minusta aloitti kun otti törkyturpa Tony Halmeen puolueeseen.

Si
Sillähän ei ole ollut mitään merkitystä että PS alkujaankin otti riveihinsä sellaista sakkia kuin Ano Turtiainen, James Hirvisaari, Terhi Kiemunki, Jarno Vähäkainu ym. ? No, toisaalta Soini tämän minusta aloitti kun otti törkyturpa Tony Halmeen puolueeseen.
Halmeesta se totta tosiaan lähti. Liike nyt voisi olla hyvä puolue, vaikka onkin ns kokoomus plus. Eräänlainen AMG versio tästä. Näkyvämpää linjaa sosiaalimenojen leikkauksissa olisi lopullinen isku perseille.

Ilman Halmetta ei olisi tullut jytkyäkään. Soini vetäisi edelleen kahden miehen puoluetta yhdessä vallesmanni Vistbackan kanssa.

Kieltämättä tuo mainittu hörhösakki on nyt vetänyt huomion tehokkaasti persuista VKK:hon ja kaikkeen muuhun sen ympärillä.

Tulin kurkistelemaan yhdelle kokoontumispaikalle. Pari Suomen lippua raiskaavat amistuunartua farmaria ja yksi vähän tuuttaileva rekan nuppi.

Hyvin epäsensitiivinen ja turvaton tila tämä pensa-aseman piha :oops:

Komentajan seitsemän minuuttinen monologi. Kaikki on päin vittua. Ja hevon vatut mistään mielenosoituksesta.

Naamaan sattuu kun virne levisi., Tuli mieleen joku uuden ajan komedia. Siinä vaiheessa kun se sanoi, että "Ensinnäkin.......KUKAAN EI ENÄÄ VOI HYVIN" VAI VÄITTÄÄKÖ JOKU ETTÄ VOI HYVIN" MInä nostin käteni..Voin ihan normaalisti kiitos.. Pieni nousuhumala,mutta repesin tuossa kohtaa. Nyt ryhti päälle ja katson tuon loppuun kuin mies.-

Onhan tuolla porukkaa jonkin verran, en kyllä uskonu että noin paljon olisi kerääntynyt.
Onhan näissä koronamiekkareissa ollut tori täynnä moneen kertaan.

Rekkoja, eikä edes pakettiautoja ei ole. Liikkeellä samat piirit kuin ennekin.

Nytkin livefeedissä jotkut n****rit rummuttavat rumpujaan ja näkyy siellä sateenkaarilippukin. Siis leijonien ja Suomen lippujen rinnalla.

Back