Onko toi Vähäkainu muuten sukua Pikku-G:lle?Toinen varapuheenjohtaja tykittää puolueen vankkaa turvallisuuspoliittista linjaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko toi Vähäkainu muuten sukua Pikku-G:lle?Toinen varapuheenjohtaja tykittää puolueen vankkaa turvallisuuspoliittista linjaa.
Joo, Iso-GOnko toi Vähäkainu muuten sukua Pikku-G:lle?
Iso G on Gambina-pullo.Joo, Iso-G
Onko toi Vähäkainu muuten sukua Pikku-G:lle?
Tai tässä yksittäistapauksessa GyrpäIso G on Gambina-pullo.
Peltokangas äänestettiin aluevaltuustoon Keski-Pohjanmaalla. Nyt sitten vain odotellaan, alkaako siellä bensa-ale.Ex-persu. Kuului puoluevaltuustoon. Oli muistaakseni Peltokankaan kanssa hyvää pataa.
Perussuomalaisten keskipohjalainen valtuutettu jättää puoluevaltuuston twiiteistään nousseen kohun takia
Jarno Vähäkainu puhui twiiteissään saunan taakse viemisestä ja lemmikkisioistaan Hususta ja Suldaanista.yle.fi
Vain Kärkkäisellä..Peltokangas äänestettiin aluevaltuustoon Keski-Pohjanmaalla. Nyt sitten vain odotellaan, alkaako siellä bensa-ale.
Eiköhän poliisi hoida..tämänkinHuommenna sitten akkupoakoneet mukaan autoon. Olisiko joku 5 mm terä sopiva mahdollisen kiusaa tekevän ajoneuvon renkaaseen? Muutamankin renkaan kun tyhjentää alkuun, niin alkaa tulla mieleen barrikadilaisille, että josko lähtis himaan.
Tosin en usko, että mitään ruuhkaa edes tehdään. Ei kuljetusyrittäjät lähde komukoitten vouhotuksiin, vaikka energian hinnan nousu vihaksi pistääkin.
Samaa ihmetteli jo Pekka Siitoin aikoinaan kun perusti aina uutta kansallissosialistista liikettä edellisen savuaville raunioille. Porukka herkkähipiäisesti otti aina kritiikistä nokkiinsa ja Führerin vakanssille oli aina tunkua yli tarpeen.
Niin, että väkivallalla mielenosoittajia vastaan? Mieti hiukan kun jaat tuollaisia ohjeita, eikö tuo lasketa yllyttämiseksi?Huommenna sitten akkupoakoneet mukaan autoon. Olisiko joku 5 mm terä sopiva mahdollisen kiusaa tekevän ajoneuvon renkaaseen? Muutamankin renkaan kun tyhjentää alkuun, niin alkaa tulla mieleen barrikadilaisille, että josko lähtis himaan.
Tosin en usko, että mitään ruuhkaa edes tehdään. Ei kuljetusyrittäjät lähde komukoitten vouhotuksiin, vaikka energian hinnan nousu vihaksi pistääkin.
Mä olen noita "natsi"kerhoja seuraillut pitkään. Näissä on aina sama juttu. Kolme juoppoa saa vielä puolueen pystyyn, mutta neljäs ei enää sovi mukaan, koska wannabe-Führereitä alkaa jo silloin olla liikaa samassa huoneessa.
Suomen komediakenttä menetti suuria kykyjä..Tulee niin tämä klassikko mieleen.
Se neljäs alkaa olla jo oikeutettu olemaan Gruppenführer.Mä olen noita "natsi"kerhoja seuraillut pitkään. Näissä on aina sama juttu. Kolme juoppoa saa vielä puolueen pystyyn, mutta neljäs ei enää sovi mukaan, koska wannabe-Führereitä alkaa jo silloin olla liikaa samassa huoneessa.
Kolme on aika paljon... Minä taas vetäisin linjan siihen, että toimivimpia on ne ääriliikkeet, joissa on vain se Johtaja. Jo se puoluesihteerikin on ennemmin tai myöhemmin aloittelemassa palatsivallankaappausta ja ulkoistaa omaan liikkeeseensä pikku putschilla. Joissakin tapauksissa jopa samassa tilassa oleva peilikin on jossain kohtaa eri linjoilla Armoitetun Führerin kanssa ja homma leviää käsiin.Mä olen noita "natsi"kerhoja seuraillut pitkään. Näissä on aina sama juttu. Kolme juoppoa saa vielä puolueen pystyyn, mutta neljäs ei enää sovi mukaan, koska wannabe-Führereitä alkaa jo silloin olla liikaa samassa huoneessa.
Katoin vähän aikaa, mutta juutuupi ehdotti katsottavaksi lietevaunun vetosilmukan vaihtoa.Komentajan seitsemän minuuttinen monologi. Kaikki on päin vittua. Ja hevon vatut mistään mielenosoituksesta.
Mistälähtien autojen renkaat on olleet eläviä olentoja jotka tuntevat kipua?Niin, että väkivallalla mielenosoittajia vastaan? Mieti hiukan kun jaat tuollaisia ohjeita, eikö tuo lasketa yllyttämiseksi?
Voi tulla tuosta ulko-ovelle "kop kop" tapahtuma, ja aivan laillisesti.