Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vatun uus trendi tämä on että pitää höpistä autossa!!?Komentajan seitsemän minuuttinen monologi. Kaikki on päin vittua. Ja hevon vatut mistään mielenosoituksesta.
Mikä vatun uus trendi tämä on että pitää höpistä autossa!!?
Mitä tos oli? EN uskalla kattoo.
Jep. Poliisi kohdelkoon samalla lailla kuin eloapinoita. Ja Eräs natsisaksassa syntynyt vihreä puolue varmaan muistaa olla tuomitsematta koska on vaan oikein harrastaa kansalaistottelemattomuuttaElokapinamiekkaria pidettiin lähes terrrorismina ja ilkivaltana. Kovia keinoja vaadittiin näiden taltuttamiseksi. Samat pelisäännöt myös nyt tämän sakin kanssa ?
Okei. Ano osaa Lukee jumalan ajatuksia. HArvalla on tuota taitoa.Kehottaa mm. ihmisiä rukoilemaan, koska Anon seuraajat ovat "Jumalan silmissä kaikki yhtä paskaa."
Heikki Turunen on kuvannut touhua romaanissaan Kivenpyörittäjän kylä. Tehtiin siitä leffakin.Mä olen koko maallisen vaellukseni ajan ihmetellyt, miten iso ero Juvalla ja ympäröivillä kunnilla on. Joka kerta kun sinne äärimmäisestä pakosta eksyi, enemmistö bensalenkkarinuorisosta yritti pamlata tsadin slankia ja esitti jotain timantinkovaa ex-linnakundia - rippikouluikäisenä. Joku naapurikyläläinen ABC:n parkkipaikalta lähtiessään kiljaisi auton ikkunasta ”Kyllä myö kaikki ollaan ihan yhtä maalaisia, koko vitun Suomi” - kivellähän sitä autoa heitettiin.
Sinänsä selittää, miten siellä sikiää tällaisia anusturtiaisia.
Ei kait nyt vittu sentään Juvasta nämä sikiä..Mä olen koko maallisen vaellukseni ajan ihmetellyt, miten iso ero Juvalla ja ympäröivillä kunnilla on. Joka kerta kun sinne äärimmäisestä pakosta eksyi, enemmistö bensalenkkarinuorisosta yritti pamlata tsadin slankia ja esitti jotain timantinkovaa ex-linnakundia - rippikouluikäisenä. Joku naapurikyläläinen ABC:n parkkipaikalta lähtiessään kiljaisi auton ikkunasta ”Kyllä myö kaikki ollaan ihan yhtä maalaisia, koko vitun Suomi” - kivellähän sitä autoa heitettiin.
Sinänsä selittää, miten siellä sikiää tällaisia anusturtiaisia.
No, okei, Turakaisen syntymäkunta on Sääminki joka erkani omaksi pitäjäkseen 1477-1510 välillä - Juvasta. Ilmeisesti haistoivat jo mitä tuleman pitää.Ei kait nyt vittu sentään Juvasta nämä sikiä..
Mestari vainu, onkohan kultanokkien kyläNo, okei, Turakaisen syntymäkunta on Sääminki joka erkani omaksi pitäjäkseen 1477-1510 välillä - Juvasta. Ilmeisesti haistoivat jo mitä tuleman pitää.