Valta Kuuluu Kansalle.

Anus kun kysyy onko joku jolla asiat hyvin niin minä voin vastata että minulla. Eipä tässä oikein keksi mikään mikä vituttaisi suuremmin. Paitsi naamarätin pitopakko töissä. No vapaajalle en sitten käytä. Mutta kolme piikkiä on elimistössä.
Baareissa en enää ns juokse niin yks hailee onko auki tai ei. Introverttina istun kotona jos en töissä ole. Ennen koronaa ei ollut sosiaalista elämää eikä nytkään joten korona ei tuonut muutoksia.

Elokapinamiekkaria pidettiin lähes terrrorismina ja ilkivaltana. Kovia keinoja vaadittiin näiden taltuttamiseksi. Samat pelisäännöt myös nyt tämän sakin kanssa ?
Jep. Poliisi kohdelkoon samalla lailla kuin eloapinoita. Ja Eräs natsisaksassa syntynyt vihreä puolue varmaan muistaa olla tuomitsematta koska on vaan oikein harrastaa kansalaistottelemattomuutta

Mä olen koko maallisen vaellukseni ajan ihmetellyt, miten iso ero Juvalla ja ympäröivillä kunnilla on. Joka kerta kun sinne äärimmäisestä pakosta eksyi, enemmistö bensalenkkarinuorisosta yritti pamlata tsadin slankia ja esitti jotain timantinkovaa ex-linnakundia - rippikouluikäisenä. Joku naapurikyläläinen ABC:n parkkipaikalta lähtiessään kiljaisi auton ikkunasta ”Kyllä myö kaikki ollaan ihan yhtä maalaisia, koko vitun Suomi” - kivellähän sitä autoa heitettiin.

Sinänsä selittää, miten siellä sikiää tällaisia anusturtiaisia.

Tavallaan masentavaa seurata tällaisen VKK:n taaperrusta kohti hautaansa, mikä odottaa jo ensi vuonna eduskuntavaaleissa. Mutta VKK sai edustajia aluevaltuustoihin, omanlaistaan viihdettä saanee siis odottaa eduskuntavaalien jälkeenkin

Mä olen koko maallisen vaellukseni ajan ihmetellyt, miten iso ero Juvalla ja ympäröivillä kunnilla on. Joka kerta kun sinne äärimmäisestä pakosta eksyi, enemmistö bensalenkkarinuorisosta yritti pamlata tsadin slankia ja esitti jotain timantinkovaa ex-linnakundia - rippikouluikäisenä. Joku naapurikyläläinen ABC:n parkkipaikalta lähtiessään kiljaisi auton ikkunasta ”Kyllä myö kaikki ollaan ihan yhtä maalaisia, koko vitun Suomi” - kivellähän sitä autoa heitettiin.

Heikki Turunen on kuvannut touhua romaanissaan Kivenpyörittäjän kylä. Tehtiin siitä leffakin.

VKK:n kiinnoistavuus kertoo sen, että kaikki suomalaiset eivät pidä vihervasemmiston ylivallasta politiikassa. Tarvitaan vastavoima joka on valmis käyttämään samaa kansalaistottelettomuus idealogiaa kuin vastapuoli. Ohisalolta tämä mielenilmaisu tuskin saa sympatiaa ja kannattaa miettiä miksi?

• Tykkää
Reactions: PSS

Ei kait nyt vittu sentään Juvasta nämä sikiä..

Back