Vasemmistoliittolaisten sikailut

Oikikseen ei pääse pääsykoesalissa luuhailemalla kun pitäisi paperiinkin saada kutakuinkin kympin tai 9½ arvosta asiaa. Se karsinee melko hyvin tuollaiset pois.

Ei sillä, etteikö fiksuissakin olisi latvakakkosia, mutta yleensä tuollaiset tuppaa olemaan filunkiveikkoja joka asiassa ja oikikseen ei niillä avoin eväin pääse. Politiikkaan pääsee ihan eri tavalla.

Kylläpä tilastollisesti juuri juristeista löytyy kieroutunutta porukkaa hiukan enemmän kuin korkeakoulutetuista yleensä. Tämä ei toki tarkoita että kaikki juristit (tai kaikki poliitikot) olisivat kieroutuneita.

Juuri Turun SDP:stä tulee mieleen OTL Juha Turunen...


tai Oulusta AA Antti Jurvansuu...

 
Turkkarissa luki, että tämän jampan naisystävä oli kuvaaja! Oli toiminut koulunkäyntiavustajana tai jonain sellaisena ja kuvaillut nuoria tyttöjä suihkussa. Kuvat sitten miehelleen.

On siinä vakka kantensa valinnut.
Hyi he**tti sentään. Vetelisin molempia turpaan oli seuraus mitä tahansa. Oikeuskäsitykset ja kunnioitus perseilevää Suomi Oy:tä vastaan on jo muutenkin laskusuunnassa.
 
Hyi he**tti sentään. Vetelisin molempia turpaan oli seuraus mitä tahansa. Oikeuskäsitykset ja kunnioitus perseilevää Suomi Oy:tä vastaan on jo muutenkin laskusuunnassa.
Niin mäkin... olen kerran ilmoittanut P. Arhiniemelle Herttoniemessä, että jahka allekirjoittaa paperin jossa sovitaan ettei se mene vinkumaan poliisille, niiin tulee pataan niin että napanuora soi ja karkeloi. Vittu mikä kusipää siellä sen "possensa" seassa. Itse olin silloisen mamman kanssa, joka ei nyt kauhean tyytyväinen ollut meikäläisen toimintaan...
vaikka selitin olevani vakaumuksellinen anti-kommunisti ja Jumalan asialla, niin lopputuloksena oli silti seuraavat 2 viikkoa pelkkää xhamsteria.
 
Hienoa toimintaa lehdistöltä rikollisen pärstäkuvan julkaisusta.

Samaa edellyttäisin mohammed -merkkisten ryöstäjien, pahoinpitelijöiden, raiskaajien, murhaajien jne pärstän laittamista jakeluun.


Katso liite: 47771
Turun Sanomien mukaan poliisi pääsi tapauksen jäljille löydettyään tyttöjen kuvat Haapasen tietokoneelta. Asuntoon tehtiin kotietsintä kansainvälisen yhteistyön tuottaman vihjeen pohjalta.
En rupea spekuloimaan, mutta taitaa olla vähän isompaa rinkiä taustalla.
 
– Nyt kun olen saanut pääsiäisenä rauhassa miettiä asioita, olen tullut siihen tulokseen, että nyt on vastuullista luopua valtuuston puheenjohtajan tehtävästä. Keskityn nyt hoitamaan kansanedustajan työtäni. Jatkan myös rivivaltuutettuna, Kautto toteaa.

a77322c266c655adb80800db1e9f5156.jpg


 
Ei mene nyt vasemmistoliiton riveissäkään putkeen.
 
– Nyt kun olen saanut pääsiäisenä rauhassa miettiä asioita, olen tullut siihen tulokseen, että nyt on vastuullista luopua valtuuston puheenjohtajan tehtävästä. Keskityn nyt hoitamaan kansanedustajan työtäni. Jatkan myös rivivaltuutettuna, Kautto toteaa.

a77322c266c655adb80800db1e9f5156.jpg


Syytön mies, pullon henki vain piruuttaan pilasi kaiken :p
 
– Olimme pysäköineet automme tiensivuun, kun metsästä ilmestyi miesjoukko kassien kanssa. Yksi miehistä tuli huomauttamaan asiasta minulle. Pitäisi kuulemma painua v*****n, 19-vuotias nuorukainen kertoo Iltalehdelle.

Autonsa ulkopuolella seissyt nuorukainen tiedusteli mieheltä, minkä takia heidän pitäisi poistua paikalta.

– Hän ei tykännyt siitä, vaan nappasi minua rinnuksista kiinni. Sanoin hänelle, että ”älä koske” ja sain hänet irti itsestäni. Hän rupesi siinä sitten käärimään hihojaan ja kysyi, että ”kuka lähtee tappelemaan”.


– Kaverini oli rinnallani omalla autollaan ja lähti liikkeelle, mutta mies meni hänen autonsa eteen seisomaan ja potkaisi auton keulaan. Siihen tuli pieniä vaurioita.

Pian tämän jälkeen paikalle ilmestyi poliisipartio.

– Mies kiisti tehneensä mitään, mutta kaverini auton keulasta löytyi hiekkainen kengänjälki. Se selitys kaatui sitten siihen.
 
– Olimme pysäköineet automme tiensivuun, kun metsästä ilmestyi miesjoukko kassien kanssa. Yksi miehistä tuli huomauttamaan asiasta minulle. Pitäisi kuulemma painua v*****n, 19-vuotias nuorukainen kertoo Iltalehdelle.

Autonsa ulkopuolella seissyt nuorukainen tiedusteli mieheltä, minkä takia heidän pitäisi poistua paikalta.

– Hän ei tykännyt siitä, vaan nappasi minua rinnuksista kiinni. Sanoin hänelle, että ”älä koske” ja sain hänet irti itsestäni. Hän rupesi siinä sitten käärimään hihojaan ja kysyi, että ”kuka lähtee tappelemaan”.



– Kaverini oli rinnallani omalla autollaan ja lähti liikkeelle, mutta mies meni hänen autonsa eteen seisomaan ja potkaisi auton keulaan. Siihen tuli pieniä vaurioita.

Pian tämän jälkeen paikalle ilmestyi poliisipartio.

– Mies kiisti tehneensä mitään, mutta kaverini auton keulasta löytyi hiekkainen kengänjälki. Se selitys kaatui sitten siihen.
Ei mitään uutta kommareilta.
 
Arhinmäellä ja Kärnällä taitaa molemmilla olla yhteinen pahe. Kannattaisi se korkki pitää kiinni...

On muuten kaksi aika erilaista kuvausta teosta, mitenköhän on mennyt oikeasti? Noh, oikeus sitten selvittelee Paavon humalaista toilailua.
 
Arhinmäellä ja Kärnällä taitaa molemmilla olla yhteinen pahe. Kannattaisi se korkki pitää kiinni...
Jotenkin voisin kuvitella että alueella on ollut häiritsevää autoilua ja nuorison parveilua jo pidemmän aikaa ja kännisellä Paavolla on mennyt nuorison ojentaminen vähän överiksi.

Ei ollut Paavon ensimmäinen kännihölmöily ja tuskin viimeinenkään :ROFLMAO:
 
Voihan V(italis) tuotakin" paavoa", kukahan tuotakin äänestää EDUSTAMAAN? Siis edustamaan itseänsä.
Hieno ajatus hällä tietenkin on.... eihän sitä velkaa tarvitse ikinä maksaa takaisin, kumpa se todellisuus vaan kohtaisi näille.
 
Back
Top