Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerran tuli käytyä katsomassa ilmaislipulla kun Jokerit sai turpaan, siinä 2 venäläisjoukkuetta tuotti urheiluviihdettä oligarkkien rahoilla...KHL ei oikein koskaan maistunut, enkä kertaakaan ottelussa käynyt. Hyvä että nyt näyttävät oikean karvansa.
Unohdin Jokerien olemassaolon pitkälti sen maasta poistumisen yhteydessä. Muuten minulle on aivan sama, missä vinkuintiaaniliigassa joku yksittäinen pelaaja pelaa. Ei ole mitään järkeä tukea potentiaalisen vihollisvaltion organisaatioita. Koko vuosituhat ollut täynnä vihjeitä naapurimme kurssista, mutta kun ei ihmiset usko silmiänsä eikä korviansa. Hyväuskoisesti kieltävät pahat kielet mielestään.KHL ei oikein koskaan maistunut, enkä kertaakaan ottelussa käynyt. Hyvä että nyt näyttävät oikean karvansa.
"Kuuleeko Jari Kurri? Vituttaako, vituttaako? Kuuntelen."KHL ei oikein koskaan maistunut, enkä kertaakaan ottelussa käynyt. Hyvä että nyt näyttävät oikean karvansa.
Geelitukka velvoittaa?
Tätähän sitä on ennustettu kun niitä kaksoiskansalaisia on lapannut tänne rajan yli. Seuraavaksi niitä pitää alkaa ryssän sitten puolustamaan. Tämä varmaan konkretisoituu heti kun karhu pääsee karhunraudoistaan irti Ukrainassa ja saa vähän vedettyä henkeä..Venäjän suurlähetystö pyytää kansalaisiaan ilmoittamaan syrjinnästä suomessa:
Venäjän suurlähetystö pyytää ilmoittamaan kansalaistensa syrjinnästä Suomessa
Venäjän suurlähetystö pyytää ilmoittamaan kansalaistensa syrjinnästä Suomessayle.fi
Jokos on yleinen syyttelijä mukana jotta saadaan näyttäviä otsikoita itärajan takana reviteltäviksi... vitsi vitsi läpällä minä. Hänhän on mallikansalainen, ei haise miltään.Venäjän suurlähetystö pyytää kansalaisiaan ilmoittamaan syrjinnästä suomessa:
Eiköhän ukko lähde tahdosta riippumattomaan hoitoon.
Eiköhän ukko lähde tahdosta riippumattomaan hoitoon.
Olen kateellinen tuosta tittelistä
En vielä, sillä se oli yleistävä. Siitä puuttui tehtävänimike kuten sadanpäämies, plutoonanpäällikkö, jefreitteri tai spesialisti.Olen kateellinen tuosta tittelistä
PrinssieverstiEn vielä, sillä se oli yleistävä. Siitä puuttui tehtävänimike kuten sadanpäämies, plutoonanpäällikkö, jefreitteri tai spesialisti.