vompatti
Kenraali
Onko tämä uhkaus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä uhkaus?
Komentaja Turtiainen on vetänyt päälle oikein maastopuvun (ei sentään M05). Jostain kumman syystä Ano halutaan pitää mahd. kaukana kaikesta infosta joka liittyy Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan.
Niin uskomattomalta kuin se kuullostaa, niin WLA:n osat ei käy 1953 ja jälkeen tehtyihin harrkiohin.Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
Juu hiljaista on ollut sillä rintamalla, yön sudet taisi olla se virallinen nimi kerholle. Pöristelevät muillakin kuin amerikan tuotteilla, jopa venäjän omillakin ylpeydenaiheilla. Muistaakseni jossain takavuosien propagandakuvissa herra putler oli myös kuvattu ajelemassa jengin kärjessä,, harrikalla kylläkin. Varmuuden vuoksi kolmipyöräisellä, ettei äijä kaadu niin helposti.Mitäs näille kremlin susille, vai mitä ne olikaan kun pöristeli amerikkalaisilla mopoilla, kuuluu?
Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
Juu hiljaista on ollut sillä rintamalla, yön sudet taisi olla se virallinen nimi kerholle. Pöristelevät muillakin kuin amerikan tuotteilla, jopa venäjän omillakin ylpeydenaiheilla. Muistaakseni jossain takavuosien propagandakuvissa herra putler oli myös kuvattu ajelemassa jengin kärjessä,, harrikalla kylläkin. Varmuuden vuoksi kolmipyöräisellä, ettei äijä kaadu niin helposti.Mitäs näille kremlin susille, vai mitä ne olikaan kun pöristeli amerikkalaisilla mopoilla, kuuluu?
Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
Tiihosestakin kuoritui sitten esiin ihan täysiverinen ryssäpropagandan levittäjä. Meriittilistallahan on jo aiemmin koronasalaliitot ja Nato-vastaisuus.
Valtiollista itsenäisyyttämme uhkaa parhaillaan aidosti EU-liittovaltiokehitys, ja ankara velkaantuminen. Voisimmeko joutua joskus tulevaisuudessa taistelemaan itsenäisyydestämme, irtautuaksemme EU-liittovaltiosta? Nythän EU:sta vielä pääsee eroon ilman aseita, mutta pääseekö myös jatkossa? Mikä merkitys siinä tilanteessa on Nato-jäsenyydellä, kun puolustusvoimamme on liitetty osaksi Naton komento- ja johtamisjärjestelmää?
Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..Melkoista ajatuksenvirtaa PS:n kaupunginvaltuutetulta (jälleen kerran).
Äänestä vain niitä fiksuja, nuo muut kerää hajaääniä niille fiksuille..Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..
Itse olen demari, mutta äänestänyt J H-A aika monissa vaaleissa.Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..
Itse olen eräänlainen "sudeetti-kepulainen", ja äänestänyt viime eduskunta, kunta ja sotevaaleissa ps:n edustajia. Ja nimenomaan sen järkevämmän pään edustajia.Itse olen demari, mutta äänestänyt J H-A aika monissa vaaleissa.
Äänestä vain niitä fiksuja, nuo muut kerää hajaääniä niille fiksuille..
Itse olen äänestänyt Puistoa useammissa vaaleissa.
Muissakin puolueissa voitaisiin miettiä miksi persuja kaikista kahjoista huolimatta äänestetään. Voisikohan olla peiliin katsomisen paikka?Niille 'fiksuille' annetuilla äänillä mennyt läpi esimerkiksi Ano Turtiainen. PS:n listalle äänen antaminen on parhaimmillaankin arpapeliä, kun puolue ei kykene eikä halua seuloa tiettyä ainesta pois ehdolta.