Itse olen pallotellut miten pitkälle Venäjä menee tai tuleeko oikeasti mitään. Nettisivut alhaalla on loppujenlopuksi hyvin merkityksetöntä toimintaa. Kenties törkeämpiä ilmatilaloukkauksia, joissa provosoidaan hävittäjälentäjiämme.
Olen myös miettinyt voiko tapahtua jonkinlainen terrori-isku, ns. falseflag hengessä. Tällä voisi saada sisä- ja ulkopoliittisesti luotua sekavuutta ja painetta. Jos teon takana on ”suomalaiset natsit” tai tuntematon taho, mikä on Suomen kyky ja tahto lähteä syyttämään Venäjää. Varsinkin jos Venäjä onnistuu uhriutumaan tällaisen falseflag teon kautta. En usko että tällä toiminnalla kuitenkn saadaan tarpeeksi vaikutusta, jotta Suomen Nato jäsenyyttä voisi estää.
Yhtälailla mietin onko tämän hetken Venäjällä oikeasti kykyä ja tahtoa lähteä toteuttamaan mitään isompaa. Kuinka sekaisin asiat Venäjällä on jo sisäisesti ja miten voimakasta on nykyjohdon vastustaminen.
Kenties Venäjän suurin valttikortti on Unkarin ja Turkin kautta tapahtuva vaikuttaminen, jolla hidastetaan jäsenyyttä. Mitä sellaista Venäjällä on että Turkki tai Unkari voisi lähteä tällaiseen mukaan…