Venäläiset naiset

Mustang

Kersantti
Olen ollut pitkään sinkkuna, ja isäni suosittelee minulle venäläistä naista. Ovat kulemma "rotunaisia" ja osaavat miellyttää miestä "ihan eri tavalla" kuin suomalaiset naiset. (Uskokoon ken tahtoo.)

Jotenkin ajatus hirvittää itseäni. Tulee mieleen ainakin kaksi ongelmaa: Perustat perheen venäläisen naisen kanssa, ja tulee ero. Nainen sieppaa lapset Venäjälle. -> Se siitä perheestä sitten! Ongelma 2: Venäjällä tiettävästi pitää olla samaa mieltä Virallisesta Totuudesta. Esim. Putinin vastustajille tulee ilmeisesti kaikenlaista ongelmaa rajalla, viranomaisten kanssa jne.?

Mielipiteitä? Kannattaako venäläisiä naisia katsellakaan?
 
Kokemusta on yhdestä Suomessa asuvasta vänäläisestä naisesta ja kyllä oli kaikinpuolin miellyttävää seuraa. Muutamia juttuja oli joidenka opiskeluun meni hetken aikaa mm. että autoon ei tullut sisälle josset avannut ovea ja sulkenut hänen puolestaan. Muutoin tosi luonnonläheinen tykkäsi keräillä marjoja ja kalastaa.
 
Puhelimeen voi koittaa ladata sellasen sovelluksen kuin badoo, sieltä sitten asetuksista etsii kylän mukaan naisia esim. Lieksassahan on venäläisiä jonkinverran, että kyllä heitä ihan Suomenkin puolelta löytyy, ei välttämättä tarvii rajan yli mennä.
 
Kymmenen vuotta sitten seurustelin venakon kanssa. Vaati huolenpitoa ja huomiota tiuhaan. Osasi kyllä sitten myös miellyttää miestä. Yhdessäoloa kesti päälle vuosi.
Pjaa, sopiikohan tähän samaan kastiin Ukrainalaiset naiset, no ainakin vähän samalta kuullostaa. Ihan läheltä seurannut yhtä tapausta ja se huomion kipeys tulee kyllä ilmi.
Ei siis riitä alkuunkaan se papin aamen ja se lupaus ilmoittaa jos tilanne muuttuu, kovin merkillistä:cool:
 
Kymmenen vuotta sitten seurustelin venakon kanssa. Vaati huolenpitoa ja huomiota tiuhaan. Osasi kyllä sitten myös miellyttää miestä. Yhdessäoloa kesti päälle vuosi.
Samanlainen kokemus itselläni, tosin venäläis-latvialaisen nuoren naisen kanssa, ja Kiinassa. Reilu kymmenisen vuotta sitten myös.
Tuo kukkia aina, avaa ovet, ja kuuntele, kun hän haluaa haukkua ystäviään ja sukulaisiaan, joita et tietenkään tunne, niin hyvin se menee.
Suhde loppui maantieteellisiin asioihin.
Jos löydät venäjänkarjalaisen naisen niin sitä parempi, enemmän pitäisi ola yhteistä (noh, ainakin vähän).

Suomalainen mies on arvossaan, kaikkialla, paitsi nyky-Suomessa.
Näin se valitettavasti on ollut jo ainakin 20 vuotta...

Hawonen teki Härmän henkiselle mies-ilmastolle paljon pahaa 12 vuodessa.

Todellakin. Ja tarkoituksella.
 
Aiheeseen osittain liittyvää. Muistan kun keskustelin kerran venäläisten naisten ulkonäöstä ja kuinka paljon tälläävät itseään ihan vaikka ruokakauppareissuakin, johon suomalaisnainen taas menee ihan kollareissa, hupparissa ja tuulitakissa, varten. Ei mennyt kuin 30 sekuntia ja siitä alkoi sähköpostiin tulemaan spämmillä kuukausitolkuksi mainoksia venäläisiltä treffipalveluilta.

Varmaankin todellisuudessa kaikki puhelimen äärellä puhuttu on jo monen teknologiayrityksen tietokantoihin tallennettu markkinointibisnestä varten.
 
Mielipiteitä? Kannattaako venäläisiä naisia katsellakaan?
Kyllähän niitä mielellään katselee. Olen seurustellut useammankin kanssa, tosin hirveä painostus on ollut naimisiin menoon. Ja, lasten tekoon. Naimisiin päädyin jenkkinaisen kanssa, tosin se päättyi eroon jo aika pian. Lapset hänellä oli onneksi edellisestä liitosta, ero kävi aika kivuttomasti. No hard feelings.

Aiemmin rakennusalalla olleena useampikin tuttu on vaimon idästä löytänyt, joillakin onni kukoistaa edelleen, (suurempi) osa on päättynyt huonommin. "Pienet ihanat kulttuurierot" tekevät paljon paineita suhteeseen. Myös kavereiden/sukulaisten/naapurien suhtautuminen. Riippuu aika pitkälle omasta kyvystä joustaa ja nahkan paksuusasteesta miten tätä kestää.
 
"Pienet ihanat kulttuurierot" tekevät paljon paineita suhteeseen.
Jep toi on kyllä totta... itse olin brasilialaisen tyttöystäväni kanssa puolisentoista vuotta, kunnes menimme käymään Sao Paulossa Tatuapessä, jossa hänen varakkaille vanhemmilleen valkeni että vaikka olen kristitty, en ole katolilainen. Tolla porukalla on yleissivistys kirjaimellisesti suomalaisen kuudesluokkalaisen tasolla, joten tämä tuli totaalisena yllätyksenä heille.
Noh, se siitä. Lentokentälle, ja takaisin Lontooseen. Mutta täytyy sanoa että jumankauta sitä draamaa mitä päivittäinen elämä (hän) aiheutti, ilman mitään näkyvää syytä, leiskuvaa vihaa, syytöksiä, kyyneleitä, halaamista, anteeksipyyntöjä... ja tota paskaa ainakin kerran päivässä, eikä oltu edes yhdessä lomalla silloin!
Olihan se aika helvetin rasittavaa... eikä näillä aamuilla todellakaan enää jaksaisi. En tiedä miten kyläkauppias Vesa Keskinen jaksaa.
Lisäksi mulla kesti ihan liian kauan tajuta että tämä on teatteria, kuuluu heidän kulttuuriinsa, yritin aina aidosti lohduttaa, olin huolestunut (onko hänellä oikeita mielenterveysongelmia, mahdollisesti? Hänellä on avain asuntooni! Täällä on veitsiä! Minä nukun öisin! Fremen, älä ole uhri!) koko ajan hänen hyvinvoinnistaan.

Jep, ei välttämättä maksa vaivaa. Tollanen dramatiikka on suomalaiselle miehelle yllättävän raskasta, ainakin itselleni, koska meillä on kulttuurillinen taipumus ottaa puhuttu sana "kirjaimellisesti", eli tosiasiana. Koska valheesta kiinni jääminen on ehkä nolointa mitä suomalaiselle miehelle voi toisten suomalaisten edessä tapahtua, ja tämän johdosta sitä harrastavat lähinnä patologiset keissit, narsistit, psykopaatit ja muut luonnehäiriöiset.

Puhun nyt siis suomalaisista Suomessa, en arabeista jne.
 
Viimeksi muokattu:
No yksilöitähän ne naiset ovat.. aika paljonkin kokemusta öhm.. Amerikka ja Afrikka taitavat kyllä jäädä lopullisesti kokematta. Oman ja kaverieni kokemusten mukaan kaukoidän nainen, joka ei ole baarityttö ja vielä ehkä vähän tärkeämpänä ei ole kovin köyhästä perheestä, sopii keskimäärin paremmin keskimääräiselle suomalaismiehelle kun vertaa venäläisiin. Siis kunhan varmistaa ettei kauppaan kuulu suvun sponsorointi ja että nainen on ehkä mieluummin vielä hiukan koulutetumpikin ettei tarvitse ihan peruskoulun oppimäärää päivittäin kerrata kuten yhden kaverin sinänsä kivalle muijalleen :)

Etuja: ei turhaa draamaa, sinne Prismaan mennään vaikka päällä juuri sillä hetkellä olevissa pieruverkkareissa jos ollaan jos vaikka istutettu perunoita ja on jo nälkä tms, rommelin sattuessa voi muuttaa vaimon kotimaahan, varakkaampi väki Kaukoidässä on varsin vieraanvaraista ja ylipäätään kaikki suhtautuminen asioihin on yhtä poikkeusta lukuun ottamatta hyvin käytännöllistä, ratkaisuhakuista ja rauhallista. Se poikkeus on toinen nainen. Mustasukkaisuus on suorastaan tappavaa, seikka joka on muuten huomioita ko maiden lainsäädännössäkin suhteellisen kevyillä tuomioilla. ;)
 
Kyllä on mielenkiintoista lukea teidän kokeneempien kommentteja.
Puhelimeen voi koittaa ladata sellasen sovelluksen kuin badoo, sieltä sitten asetuksista etsii kylän mukaan naisia esim. Lieksassahan on venäläisiä jonkinverran, että kyllä heitä ihan Suomenkin puolelta löytyy, ei välttämättä tarvii rajan yli mennä.
Olen sellainen ihminen, että jos alkaisin seurustella venäläisen kanssa, kävisin tietenkin Venäjällä tapaamassa hänen perhettään. Eikös se ole aika normaalia, että omaisia tavataan juhlapyhinä? Ja tämä juuri tulee ongelmana, olen julkisesti profiloitunut oikeistolaisena, enkä oikein malttaisi lopettaa sitä. Joo, ja varmaan naisen ja/tai hänen omaisten kanssa tulisi riitaa Putlerista, Krimistä jne. Minä ja suuri suuni!

Pjaa, sopiikohan tähän samaan kastiin Ukrainalaiset naiset, no ainakin vähän samalta kuullostaa. Ihan läheltä seurannut yhtä tapausta ja se huomion kipeys tulee kyllä ilmi.
Ei siis riitä alkuunkaan se papin aamen ja se lupaus ilmoittaa jos tilanne muuttuu, kovin merkillistä:cool:
Näkisin että ukrainalaiset on jotenkin "samalla puolella" suomalaisten kanssa, eli tuo politiikkapuoli voisi olla helpompaa. Mutta kulttuurierot toki vähintään yhtä suuret!
 
Kyllä on mielenkiintoista lukea teidän kokeneempien kommentteja.

Olen sellainen ihminen, että jos alkaisin seurustella venäläisen kanssa, kävisin tietenkin Venäjällä tapaamassa hänen perhettään. Eikös se ole aika normaalia, että omaisia tavataan juhlapyhinä? Ja tämä juuri tulee ongelmana, olen julkisesti profiloitunut oikeistolaisena, enkä oikein malttaisi lopettaa sitä. Joo, ja varmaan naisen ja/tai hänen omaisten kanssa tulisi riitaa Putlerista, Krimistä jne. Minä ja suuri suuni!


Näkisin että ukrainalaiset on jotenkin "samalla puolella" suomalaisten kanssa, eli tuo politiikkapuoli voisi olla helpompaa. Mutta kulttuurierot toki vähintään yhtä suuret!
Juu sillä tavalla samalla puolella ainakin etteivät putlerin päätä silittele. Tämä naisihminen on vielä kotoisin Krimiltä joten...hänellä on vieläkin asunto-osake sillä omistuksessa ja vuokraa sitä ystävälleen. Eipä ole enää edes lomaillut siellä.

Täältä Suomesta ei kuulemma saa kunnon possunlihaa, on liian rasvatonta eli jotain huonoa löytyy sentään täältä.
 
Samassa puljussa töissä valko-venäläinen n. 45v tumma nainen,eri osastolla kylläkin,usein käy juttelemassa,ei minkään suhteen moitittavaa...katsotaan.
 
Kuluvalla viikolla tapasin hoitoalalla toimivan venakon, luullakseni hän oli kylpenyt parfyymi kylvyssä ennen tapaamistamme, eikä tilannetta parantanut yhtään kun huoneistossa oli aivan järkyttävän kuuma.
 
Oe voe, jos meinaat ruveta asumaan semmoisen naisen kanssa joka ei ole edes mitään sukua niin pitäisi neuvotella mitkä ne on miehen ja naisen tehtävät ja roolit siinä yhteistoiminnassa. Pitää osata viestiä, riidellä ja tehdä sovinto oikein. Se on ihan tarpeeksi vaikeaa silloinkin kun molemmilla osapuolilla on sama kieli, kulttuuri ja uskonto, haasteet on ihan toista luokkaa jos ne eroavat toisistaan. Tuttavapiirissä on useampiakin onnellisia kulttuurien välisiä liittoja ja sitten on nähty niitä joissa arki ei onnistunut. Riskit on kovat, mutta niin on palkinnotkin oma pirttihirmu on kantaväestöä ja jatkuvat rauhanneuvottelut ne on käynnissä täälläkin 20 vuoden juokauhautaelon jälkeen.
 
Venäläiset naiset ovat tosiaan oma rotunsa. Miehen tulee olla samanaikaisesti turvallinen ja todellakin ymmärtävä sekä aika määräävä roolissaan, ja lisäksi pitää tietää mitä tekee ja olla samalla itsevarma "kapellimestari".

Lopputuloksena on kiihdeyden huipentuma, jota et Kallion vihreiden kanssa koe.

Uskokaa minua, on tässä tullut tehtyä muutakin kuin tahkoa kierrettyä....
 
Back
Top