Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ei ole välttämättä paha...Kärnä tekee kaikkensa keskustan kannatuksen murjomiseksi, juuri kun oli pientä merkkiä noususta.
Itsehän en Kärnän twiittejä pääse näkemään mutta khyyllähän tässä haiskahtaa ihan kohta alkava sairausloma... Vaikka joulutaukokin jo häämöttää.
Olen kummastellut niitä muutamia kommentteja haavistolaisilta, miten nopeasti mustasta tulee valkoista, kun on oma lehmä ojassa. Siis ne samat, jotka ovat vaatineet muita ihmisiä pois töistä, viroista, valtakunnista, jne. pienemmistäkin virheistä. Erityisen vapauttava tekijä tässä on, kun Haavistoa ei ole edes tuomittu mistään, joten alles klar.Ilmeisesti Pekka on semmoinen jeesus vihreille etteivät millään pysty itse poistamaan hänet eikä Pekka ylimielisyydessään itsekään poistu vapaehtoisesti.
Mutta varmaan vituttaa kun on ottanut puolen nmillin velat ja laskenut että ministeripalkalla pärjää ja nyt uhkaa ministeripesti päättyä.
Ilmeisesti Pekka on semmoinen jeesus vihreille etteivät millään pysty itse poistamaan hänet eikä Pekka ylimielisyydessään itsekään poistu vapaehtoisesti.
Mutta varmaan vituttaa kun on ottanut puolen nmillin velat ja laskenut että ministeripalkalla pärjää ja nyt uhkaa ministeripesti päättyä.
Hänellä on sen verran ikää (62), etten moiti. Eihän tuossa iässä enää muutenkaan mieti kuin että miten päästä hengissä eläkkeelle... taitaa vielä olla kypsä sopeutumiseläkkeelle/-rahalle ettei tarvitse huolehtia YT-neuvottelujen tuloksista...Huomaatteko muuten, että Haavisto vaikuttaa jo ohittaneen sen urakohdan jossa mietitään menestymistä ja kehittämistä siinä suunnassa mitä muut ihmiset ja yhteiskunta voivat hyötyä.
Vaikuttaa siltä että Haavisto on jo hyväksynyt tapahtuneet sekä oman urakasvun mahdollisuuksien loppumisen.
Ainoa asia jonka takia enää toimii, on pitää kiinni omasta hyödystä ja saavutetusta palkasta niin pitkään kuin se on mahdollista. Kukaan ei toistaiseksi potki pois paikalta.
Röyhkeydellä eteenpäin.
.
Olen kummastellut niitä muutamia kommentteja haavistolaisilta, miten nopeasti mustasta tulee valkoista, kun on oma lehmä ojassa. Siis ne samat, jotka ovat vaatineet muita ihmisiä pois töistä, viroista, valtakunnista, jne. pienemmistäkin virheistä. Erityisen vapauttava tekijä tässä on, kun Haavistoa ei ole edes tuomittu mistään, joten alles klar.
Meinaatko että Seiska ja Alibi eivät olekaan parhaat yhteistyökumppanien hakemistot?
Seuraavaksi varmaan Sofia Belorf luotsaa jonkun koronarokotekampanjaan tms.
Varustelekalla oli hitlerkortti. Pitäisi pyytää niitä painattaman myös lapsikortti.Ja lapset korttiakin on hyvä vilauttaa, irtopisteiden toivossa.....