Vihreiden sikailut

Poisto
 
Olen katsellut suu auki vihreiden kriisiviestintää – tai sen puutetta, viime päivien aikana.

Mitä ihmettä puolue oikein touhuaa?

Vihreät turvautuu täydelliseen pää pensaaseen -puolustukseen aikana, jolloin puolueen uskottavuus on syvimmässä kriisissä miesmuistiin. Ilmeisesti vihreissä kuvitellaan, että ongelmat voi vaieta pois.

Vinkki: Ei voi.


Kuntavaalit ovat ovella ja kuvittelisi, että tuon tason puolueella olisi parhaat mahdolliset viestinnän ammattilaiset takanaan kertomassa, miten julkisuuden kanssa kannattaa vaikeassa tilanteessa toimia.

Mutta ei. Vihreät tekee peräperää kaikki mahdolliset ja mahdottomat viestintämokat.

Hämmentävintä tässä on se, että kaikki kolme puolueen varapuheenjohtajaa istuvat viestintätoimistoissa.
 
Ilmeisesti Pekka on semmoinen jeesus vihreille etteivät millään pysty itse poistamaan hänet eikä Pekka ylimielisyydessään itsekään poistu vapaehtoisesti.
Mutta varmaan vituttaa kun on ottanut puolen nmillin velat ja laskenut että ministeripalkalla pärjää ja nyt uhkaa ministeripesti päättyä.
 
Ilmeisesti Pekka on semmoinen jeesus vihreille etteivät millään pysty itse poistamaan hänet eikä Pekka ylimielisyydessään itsekään poistu vapaehtoisesti.
Mutta varmaan vituttaa kun on ottanut puolen nmillin velat ja laskenut että ministeripalkalla pärjää ja nyt uhkaa ministeripesti päättyä.
Olen kummastellut niitä muutamia kommentteja haavistolaisilta, miten nopeasti mustasta tulee valkoista, kun on oma lehmä ojassa. Siis ne samat, jotka ovat vaatineet muita ihmisiä pois töistä, viroista, valtakunnista, jne. pienemmistäkin virheistä. Erityisen vapauttava tekijä tässä on, kun Haavistoa ei ole edes tuomittu mistään, joten alles klar.
 
Huomaatteko muuten, että Haavisto vaikuttaa jo ohittaneen sen urakohdan jossa mietitään menestymistä ja kehittämistä siinä suunnassa mitä muut ihmiset ja yhteiskunta voivat hyötyä.
Vaikuttaa siltä että Haavisto on jo hyväksynyt tapahtuneet sekä oman urakasvun mahdollisuuksien loppumisen.
Ainoa asia jonka takia enää toimii, on pitää kiinni omasta hyödystä ja saavutetusta palkasta niin pitkään kuin se on mahdollista. Kukaan ei toistaiseksi potki pois paikalta.

Röyhkeydellä eteenpäin.
.
 
Ilmeisesti Pekka on semmoinen jeesus vihreille etteivät millään pysty itse poistamaan hänet eikä Pekka ylimielisyydessään itsekään poistu vapaehtoisesti.
Mutta varmaan vituttaa kun on ottanut puolen nmillin velat ja laskenut että ministeripalkalla pärjää ja nyt uhkaa ministeripesti päättyä.

Sillon varmaan vastaavaakin tilikirjassaan. On harrastanut kiinteistönjalostushommaa jo pitkään. Tuollaiset henkilöt saavat niin edullisesti rahaa rahoituslaitoksista näinä päivinä, että omia voi sijoitella tuottavampiin kohteisiin.
 
Minä opin inhoamaan Haavistoa jo joskus 90-luvulla kun jätkä ei päässyt eduskuntavaaleissa läpi, mutta niin siitä vaan leivottiin ympäristöministeri. Se on toki ihan laillista, mutta kertoo jotain jostain :ROFLMAO:
 
Huomaatteko muuten, että Haavisto vaikuttaa jo ohittaneen sen urakohdan jossa mietitään menestymistä ja kehittämistä siinä suunnassa mitä muut ihmiset ja yhteiskunta voivat hyötyä.
Vaikuttaa siltä että Haavisto on jo hyväksynyt tapahtuneet sekä oman urakasvun mahdollisuuksien loppumisen.
Ainoa asia jonka takia enää toimii, on pitää kiinni omasta hyödystä ja saavutetusta palkasta niin pitkään kuin se on mahdollista. Kukaan ei toistaiseksi potki pois paikalta.

Röyhkeydellä eteenpäin.
.
Hänellä on sen verran ikää (62), etten moiti. Eihän tuossa iässä enää muutenkaan mieti kuin että miten päästä hengissä eläkkeelle... taitaa vielä olla kypsä sopeutumiseläkkeelle/-rahalle ettei tarvitse huolehtia YT-neuvottelujen tuloksista...
 
Olen kummastellut niitä muutamia kommentteja haavistolaisilta, miten nopeasti mustasta tulee valkoista, kun on oma lehmä ojassa. Siis ne samat, jotka ovat vaatineet muita ihmisiä pois töistä, viroista, valtakunnista, jne. pienemmistäkin virheistä. Erityisen vapauttava tekijä tässä on, kun Haavistoa ei ole edes tuomittu mistään, joten alles klar.

Eikös se aikoinaan ollut juuri vihreät jotka vastustivat naamiointi kieltoa miekkareissa, kun "se voisi haitata työnhakua jos työnantaja tunnistaa". Mutta hei, säännöthän koskevat vain taviksia, ei vihreitä.
 
Back
Top