Vihreiden sikailut

Tässä tapauksessa ei voida sanoa että Vihreät sikailevat, mutta kyllä johtohahmonsa on sellaisella moottorimatkalla, jota äärimmäisen moni vihreä kavahtaa.

Euroopasta saa kyllä hienoja matkakuvia oman profiilin nostamiseen.
Onko tässä seuraava Sanna Marin? Kaunis kasvo, tyylikkäitä fotoja, positiivista esillä oloa monen tavan kansalaisen näkökulmalta.

Nimeä ja näköä on, kohta aika karistaa vihreä ponnahduslauta ja siirtyä parempiin hommin. Eikö ?

.
On seuraavaksi Mariniksi. Mielensäpahoittaminen ja uhriutuminen on nykyään lähes normaalia, jos somekuvat ja päivitykset kohtaavat muunkin muun kansanpiirin kuin oman. Se ei toki tuo hyväksyntää meille setämiehille tai setähenkilöille, jotka eivät ymmärrä tai halua ymmärtää missä maailmassa nuorempi polvi elää. Sama koskee aloituksessa mainittua.

Tässä tapauksessa ei voida sanoa että Vihreät sikailevat, mutta kyllä johtohahmonsa on sellaisella moottorimatkalla, jota äärimmäisen moni vihreä kavahtaa.

Onko tässä seuraava Sanna Marin? Kaunis kasvo, tyylikkäitä fotoja, positiivista esillä oloa monen tavan kansalaisen näkökulmalta.

Nimeä ja näköä on, kohta aika karistaa vihreä ponnahduslauta ja siirtyä parempiin hommin. Eikö ?

.
Olisi vaan lehtänyt eikä kuluttavilla kumipyörillä...

.
En voi moittia Sofiaa, tein alkukesästä melkein vastaavan matkan omalla autolla. Oli muuten hieno reissu.
Ero on siis pieni kun en käyttänyt asuntoautoa, mutta ehkä se ero Sofian ja minun välilläni on, etten ole puolueen puheenjohtaja, joka vastustaa yksityisautoilua. Toki oikeasti Sofia ei vastusta yksityisautoilua, vaan minun ja kaltaisteni yksityisautoilua. Sofia on kuitenkin tiedostava ihminen, joten hänellä tulee olla oikeus tehdä mitä mieleen tulee, me tavalliset ihmiset voimme tyytyä tottelemaan hänen kaltaisiaan. Ja jos kuljemme julkisilla hän mahtuu paremmin liikkumaan omalla autollaan. Tietysti hänellä on varaa, kun avohakkuusta saadut rahat ovat tilillä.

Oikeasti melkoinen munaus
a/ Lähteä tuollaiselle retkelle
b/ Somettaa siitä
Ihmettelen, että meni tällaista tekemään.
Mutta todellisuudessa Sofia tuskin näkee miksi ihmiset ovat pettyneitä kaksinaamaisuuteen.

En voi moittia Sofiaa, tein alkukesästä melkein vastaavan matkan omalla autolla. Oli muuten hieno reissu.

Minä tunnen jonkin asteista sympatiaa Sofiaa kohtaan. Vaikuttaa ihan normityypiltä reissailun suhteen. Itsekin lensin kesällä vaimon kanssa Eur-mantereelle ja vuokra autolla katteltiin paikkoja.
Ja ottihan Sofia taikajuomaa kesän festareilla, ihan norminaamat siis.
Tykkään kyllä kun tyttö on hiukan tuhma 😁👍

Voisikohan Sofia jättä tällaisen normivaihteen päälle ja siirtyä puolueeseen jossa on ihan perustason suomalaisia?
Kyl mie nättii puheliast tyttöö mieluusti äänestäisin...🥰

.

Ero on siis pieni kun en käyttänyt asuntoautoa, mutta ehkä se ero Sofian ja minun välilläni on, etten ole puolueen puheenjohtaja, joka vastustaa yksityisautoilua. Toki oikeasti Sofia ei vastusta yksityisautoilua, vaan minun ja kaltaisteni yksityisautoilua. Sofia on kuitenkin tiedostava ihminen, joten hänellä tulee olla oikeus tehdä mitä mieleen tulee, me tavalliset ihmiset voimme tyytyä tottelemaan hänen kaltaisiaan. Ja jos kuljemme julkisilla hän mahtuu paremmin liikkumaan omalla autollaan. Tietysti hänellä on varaa, kun avohakkuusta saadut rahat ovat tilillä.

Oikeasti melkoinen munaus
a/ Lähteä tuollaiselle retkelle
b/ Somettaa siitä
Ihmettelen, että meni tällaista tekemään.
Mutta todellisuudessa Sofia tuskin näkee miksi ihmiset ovat pettyneitä kaksinaamaisuuteen.
Tämäpä juuri. Sofia ei KOE tekeneensä mitään väärää omien aikaisimpien somepostauksiensa suhteen ulostulollaan. Nyt mennään ehkä syvään päätyyn, mutta kuvaa hyvin nykymaailmaa jossa minä minä ja minun lähipiirini eivät koe jotain asiaa toisin kuin muut. Näinkin kalkkiksena koen, että ei hyvää seuraa.

Itsehän en hirveästi pidä poliitikoista, enkä vihreästä puolueesta.

Silti minusta tämäkin kohu on hyvä osoitus siitä, miksi ihmiskunta on internetin ja somen myötä mennyt rikki.

OK. Kaikkein vihreintä olisi, jos Sofia Virta tappaisi itsensä ja mahdollisimman monta samalla hetkellä näköpiirissään olevaa, mieluiten teräaseella, tylpällä aseella, kuristamalla tai paljain käsin. Toiseksi vihrein teko olisi, jos Sofia Virta viettäisi lomansa istumalla sormi (tai porkkana) perseessä kämpillään ja kuluttamalla mahdollisimman vähän. Kenen ihanneloma tämä on?

Reaalimaailmassa mielestäni olennainen kysymys on, onko matkailuauto Sofia Virran (huonekunnan) oma vai vuokrattu. Jos se on oma, se on ilman muuta tuhlausta. Koppiautoa ei tarvitse kovin montaa päivää vuodessa, joten oma sellainen on pröystäilyä. Jos se on vuokrattu, se on ihan halal vihreän ideologian mukaan, koska kyse on hyödykkeen käyttämisestä vain tarvittaessa. Polttoainetta tietenkin palaa, mutta jos vertaa vaikka lentomatkaan tai risteilyyn, niin hieman vähemmän. Lisäksi oma ajotapa vaikuttaa aika paljon. Kaveri ajoi just tänä viikonloppuna koppiautolla ja sanoi, että 100 km/h kulutus oli 10 l/100 km, mutta 105 km/h kulutus oli 15 l/100 km. Eikä kyseessä todellakaan ole mikään visva-henkilö.

Tuossahan vaihtoehtoja olisivat joko lentäminen johonkin kivaan paikkaan, laivamatka tai juna+bussimatkat. Mielestäni mahdollisella vuokra-autolla suoritettu Euroopanreissu ei ole yhtään hullumpi vaihtoehto reaalimaailmassa.

Sitten joku vitun Tere Sammallahti tykittää, että "polttoainetta menee enemmän kuin duunarilla vuodessa". OK. Ehkä jollain duunarilla menee vähemmän vuodessa kuin Sofialla viikossa. Todellinen porvari painaa ronttosen konehuoneeseen, niin kuuluu "BRÖM-BRÖM!" kuten vanhassa Jopen sketsissä Aarne Tannisesta.

Viimeksi muokattu:
Sofia taitaa vain identifioitua vihreäksi.

Vastustaa yksityisautoilua ja haluaa suojella metsiä. Samalla ajelee matkailuautolla ympäri Eurooppaa ja avohakkaa miehensä kanssa metsänsä. Seuraavaksi selviää, että syö vain raakaa sikanautaa.

Vähän samanlainen kuin siis kuin Marin demariutensa kanssa.

@EK ongelma on puheiden ja tekojen välinen epäsuhta. Pitäisi viettää loma kotimaassa pyöräillen/julkisilla. Niinhän ne haluaa meidän toimivan.

Viimeksi muokattu:
EK tyhjensi pajatson. Minä en viitsi seurata näitä somekohuja. Vas vihr persu näyttävät tarvitsevan toisensa. Jatkuva mättö, mutta siitä vaan. Ei kiinnosta. Face ryhmien takia ja mp net laiskan kiinnostuksen takia riittävät minulle somesta.

Jos en väärin muista niin ääärioikeistohallituksemme on korottamassa, tai jo korottikin, asuntoautojenkin veroa joten myös karavaanariporvari nukkuu huonosti!

Vasemmisto on erittäin onnistuneesti siirtänyt "Overtonin ikkunaa" jopa niin että politiikkojen sikailut, pienet kuten tämä että isot, eivät nosta mitään tunteita, paitsi siten että asian osoittanut taho on "persu".

Olkaa rauhassa; vain hallintokarja saa istua porkkana perseessä neukkukuutiossa kelmeän energiansäästölampun valossa kuuntelemassa monikulttuuista ilottelua ja odottamassa sitä ilmastonmuutosta, Etujoukon pienet ja suuret etuoikeudet kyllä pysyvät.

Back