Vihreiden sikailut

Ei tästä enää puutu kuin se, että eukko selittää miten hänet pakotettiin aseella uhaten väkipakolla tekemään tuo Taiwanin reissu. Lentoliput suorastaan työnnettiin syliin pyssyä silmien edessä heilutellen.
No eiköhän sieltä vielä joku hirttonaru ja tökeröllä suomella kirjoitettu viesti vielä löytyne kun tarkkaan käy askartelulaatikon läpi...

Itse olen joutunut omiin työtehtäviin liittyen käymään työnantajan käskemän korruptionvastaisen koulutuksen. Ja jopa minä ymmärtäisin olla skeptinen jos joku tarjoaisi 8000 euron arvoista ulkomaanmatkaa.
Samoin ja noita ollut vieläpä useaan kertaan ja ihan tavallisessa rakennusliikkeessä. Nyt 5v julkisella sektorilla, eipä oo näkynyt, eikä kuulunut moisia kursseja.

Viimeksi muokattu:
Siellä näyttää jutun mukaan käyneen joka puolueesta vaikka hurumykke väkeä.

Eli Diarra Kiljusmaisesti lauloi iloisesti kanssakorruptiosisaret? :D Ihan oikeassa sinällään oli jos nämä muut vihreät olivat tutkan alla pystyneet lentämään

_– Mua vittu, mua niin kuin... vittu mitä paskaa, oikeasti. Mua vituttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen tekee ennen minua, mutta ne sattuvat olemaan valkoisia ihmisiä. Ei niistä tule lehtijuttua. Ei siitä vittu tule lehtijuttua._

Eli Diarra Kiljusmaisesti lauloi iloisesti kanssakorruptiosisaret? :D Ihan oikeassa sinällään oli jos nämä muut vihreät olivat tutkan alla pystyneet lentämään

_– Mua vittu, mua niin kuin... vittu mitä paskaa, oikeasti. Mua vituttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen tekee ennen minua, mutta ne sattuvat olemaan valkoisia ihmisiä. Ei niistä tule lehtijuttua. Ei siitä vittu tule lehtijuttua._
Tämän ladyn medianäkyvyyden voisi peruuttaa pysyvästi, kun kerran pyytää.

Itse olen joutunut omiin työtehtäviin liittyen käymään työnantajan käskemän korruptionvastaisen koulutuksen. Ja jopa minä ymmärtäisin olla skeptinen jos joku tarjoaisi 8000 euron arvoista ulkomaanmatkaa.

Mä olen kans käynyt sen säännöllisesti kerraten työrooliini liittyen.
Oleelliset pari kohtaa oli ne, että mieti jäätkö lahjasta kiitollisuuden velkaan, sekä mieti miltä lahja näyttää lehdistössä.
Siis ihan basic juttuja, jotka jokaisen valkokaulus-työntekijän pitää oppia ja myös ymmärtää.

Vihreä poliittinen johtaja voi sanoa, että ei ymmärtänyt asiaa, mutta ovat he aika eri linjoilla yhteiskunnasta noin muutenkin.
Velvoite ymmärtää pitää saada aikaan myös vihreille.

.

Oi voi ja voi, koko Vihreä liike on alusta saakka ollut muiden arvostelua sekä moraalista ylemmyyttä sekä hyvesignalointia. Kun se edes joskus kääntyy itseään vastaan niin siitäpä sitten itku ja parku alkaa.

Kansanedustaja on aina arvostelun kohteena ja ihan aiheesta. Tuohon asemaan ei kannata pyrkiä jos huomio tuntuu painavalta.

Oi voi ja voi, koko Vihreä liike on alusta saakka ollut muiden arvostelua sekä moraalista ylemmyyttä sekä hyvesignalointia. Kun se edes joskus kääntyy itseään vastaan niin siitäpä sitten itku ja parku alkaa.

Kansanedustaja on aina arvostelun kohteena ja ihan aiheesta. Tuohon asemaan ei kannata pyrkiä jos huomio tuntuu painavalta.

On ihan 100% varma, että iltapäivälehdet olisivat uutisoineet minkä tahansa puolueen kansanedustajista, jotka lähtevät 8000 euron maksetulle reissulle. Virheät ei todellakaan ole mikään poikkeus. Joten ihan turhaan uhriutuvat ja ulisevat.

Nykysuomen sanakirjaan seuraava: "Fatuttaa": suoltaa alatyylisiä sanoja tuohtuneessa mielentilassa. Hyväksyttävää koska intersektionaalinen feminismi ja osa "sitä parempaa". Lähellä sanaa kiroilu sillä poikkeuksella että kiroilu on osa misogyynismaskuliinista lihansyöntiä, sukurutsaa ja vaimonpieksäntää tukevaa NATSIsmin kulttia.

Back