Tyypillinen puhuva pää. Ei muista edes haastattelun aikana, mitä tuuli ensin vadehdeltua. Alempi tummennus on juuri se mitä Putin haluaa.
"Hän ei antaisi periksi Vladimir Vladimirovitš Putinille. Olin itse läsnä, kun hän tapasi Putinin ensimmäisen kerran, Bidenin Eurooppa-asioiden neuvonantajana vuosina 1994–2005 toiminut Haltzel sanoo puhelimitse Verkkouutisille.
– Biden on tarkkanäköinen ja tietää, mikä Putin on miehiään. Hän ei kuitenkaan toimi harkitsemattomasti eikä antautuisi tarpeettomaan riitelyyn. Hänen Venäjä-politiikkansa olisi nykyistä asiakaeskeisempää eikä nöyristelevää, kuten Donald Trumpin, Haltzel arvioi.
Asevalvontakysymykset Biden hallitsee hänen mukaansa erittäin hyvin ja olisi todennäköisesti valmis jatkamaan strategisia ydinaseita koskevan New Start -sopimuksen voimassaoloa vuodella."
Yhtä hyvin voitaisiin lainata Steve Bannonia hehkuttamaan Trumppia... tai voitaisiin, jos Trump ei olisi
lempannut kyseistä ukkoa pihalle jo ajat sitten!
Noh, ei pidä provosoitua... mutta entiseltä
Nykypäivältä olisin odottanut vähän enemmän vaivannäköä haastateltaviensa kanssa, tossa paistaa agenda niin selkeästi läpi, että ainoastaan maailman eniten lehtiä lukevat, ja samalla maamme hallinnon säännöllisesti maailman medialukutaidottomiksi aliarvioimansa kansalaiset, uskovat Suomen media-eliitin mielestä tuollaista soopaa.
Hittolainen, lukisin vaikka Suomen uutisia jollei nekin ärsyttäisi, lukija-kommentit ovat ihan toivotonta tavaraa... Norjassa on VG, joka profiloituu kirjaimellisesti toisen maailmansodan aikaisen vastarintaliikkeen,
Millorg:in silloiseksi äänitorveksi, ja on Scandi-tasolla aika oikeistolainen. Mutta 90% jutuista on hukkuneita kalastajia ja palaneita puutaloja, Norjassa rakennetaan puusta omakotitalot ja paritalot sekä jotkut rivarit, ihan niinkuin Suomessa, mutta niitä palaa ilmeisen häkellyttävä määrä verrattuna Härmään.
Olen jopa keksinyt tälle jonkinlaisen empiirisen meriselityksen:
-saunojen puute!
Poltat saunas kerran, niin osaat varoa. Ja olet saunaton.
Poltat talos kerran, olet koditon. Ja pääset muuten lehteen
.