Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Kyllä sinne hakeudutaan ympäri maailmaa erilaisten unelmien perässä. Harva pääsee sujahtamaan suppilosta läpi ja siitä seuraa kaikenlaista.
Eiköhän ne unelmat ole unelmoitu. No kait joku bisnesidea voi olla lottovoitto. Väitätkö ettei muualta saa muuttaa Kaliforniaan? Olen nimittäin ymmärtänyt, että sinne tosiaan mennään nauttimaan eduista.

Eiköhän ne unelmat ole unelmoitu. No kait joku bisnesidea voi olla lottovoitto. Väitätkö ettei muualta saa muuttaa Kaliforniaan? Olen nimittäin ymmärtänyt, että sinne tosiaan mennään nauttimaan eduista.
Minä taisin sanoa, että sinne muutetaan vaikka mistä. Mutta syyt voivat kyllä olla ihan muita, kuin avustusten metsästäminen. Kannattaa joskus tutustua Losin hintatasoon ruokakaupoista lähtien. Saat vähän perspektiiviä siihen, miten hyviä sikäläiset avustukset ovat, tai eivät ole.

Suosittelen noin yleensäkin vähän rauhoittumaan, ei maailma tähän lopu.

Minä taisin sanoa, että sinne muutetaan vaikka mistä. Mutta syyt voivat kyllä olla ihan muita, kuin avustusten metsästäminen. Kannattaa joskus tutustua Losin hintatasoon ruokakaupoista lähtien. Saat vähän perspektiiviä siihen, miten hyviä sikäläiset avustukset ovat, tai eivät ole.

Suosittelen noin yleensäkin vähän rauhoittumaan, ei maailma tähän lopu.
Juu ei lopu ei. Bensa taitaa olla tuplat Texasiin ja kolmanneksen Floridassa edullisempaa.

Foorumin vallalla oleva tyylilaji ilmeisesti velvoittaisi nyt ylistämään, kuinka Trumpin kannattajien peppukipu-ulina on musiikkia korvilleni, mutta enpä taida eksyä sille polulle.

Toivon vaikken välttämättä itsekään siihen usko, että nyt päästäisiin hiukan tasaisemmalle tielle, jossa yhteistyö on uusi normaali. Mut eiköhän entinen kansalaisten edut sivuuttava touhu jatku. Kongressissa ja siellä etenkin senaatissa ne isot ratkaisut kuitenkin tehdään. Executive order on jatkossakin pressan pääasiallinen työkalu.

Odotan Trumpin aikana nähtyä presidentillisempää presidenttiyttä.

Maikkarin toimittaja oli äsken seuraamassa juhlintaa. Pride lippuja näkyi tähtilippuja enemmän. Pisti silmään.

Veikkaan, että Bidenin kanssa ei tule niin läheiset suhteet, kuin Trumpin kanssa.

Jos ei veikkaa ei voi voittaa. Kuulisin kyllä mielelläni jotain perusteluita.

Biden on eurooppalaisten kumppanien ystävä ja erittäin hyvin perehtynyt juuri ulko-ja turvallisuuspolitiikan kuvioihin. Suomi on ollut Halosen ajoista saakka USA:n tärkeä kumppani ja sellaisena pysyy jatkossakin. Presidenttien vaihtumiset eivät ole tähän mennessäkään näkyneet suhteissa mitenkään.

Veikkaa toisin. Kyllä kaksi juristia ja asiallista kaveria tulee paremmin toimeen kuin juristi ja populisti.
Mielenkiinnolla tuota odotan. Väki nyt hieman nauraa sille kun sanoin Trumpin pitävän Suomesta. No sillä ei enää merkitystä, vaan katsotaan huomiseen. Toivotaan parasta. Jos jäämme Ruotsin jalkoihin suhteissa, niin se on huono. Putte ottaa siinä kohtaa kaiken siiman.

Back