Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässäpä ilmeisesti se Trumpin tänään Twitterissä hehkuttama "big news conference."
Eiköhän ne unelmat ole unelmoitu. No kait joku bisnesidea voi olla lottovoitto. Väitätkö ettei muualta saa muuttaa Kaliforniaan? Olen nimittäin ymmärtänyt, että sinne tosiaan mennään nauttimaan eduista.Kyllä sinne hakeudutaan ympäri maailmaa erilaisten unelmien perässä. Harva pääsee sujahtamaan suppilosta läpi ja siitä seuraa kaikenlaista.
Minä taisin sanoa, että sinne muutetaan vaikka mistä. Mutta syyt voivat kyllä olla ihan muita, kuin avustusten metsästäminen. Kannattaa joskus tutustua Losin hintatasoon ruokakaupoista lähtien. Saat vähän perspektiiviä siihen, miten hyviä sikäläiset avustukset ovat, tai eivät ole.Eiköhän ne unelmat ole unelmoitu. No kait joku bisnesidea voi olla lottovoitto. Väitätkö ettei muualta saa muuttaa Kaliforniaan? Olen nimittäin ymmärtänyt, että sinne tosiaan mennään nauttimaan eduista.
Viiskolmekasin Nate Silver vertaa Kiero-Hillaryn rökäletappiota Trumpin hienoon vetoon, joka melkein meni maaliin asti
Juu ei lopu ei. Bensa taitaa olla tuplat Texasiin ja kolmanneksen Floridassa edullisempaa.Minä taisin sanoa, että sinne muutetaan vaikka mistä. Mutta syyt voivat kyllä olla ihan muita, kuin avustusten metsästäminen. Kannattaa joskus tutustua Losin hintatasoon ruokakaupoista lähtien. Saat vähän perspektiiviä siihen, miten hyviä sikäläiset avustukset ovat, tai eivät ole.
Suosittelen noin yleensäkin vähän rauhoittumaan, ei maailma tähän lopu.
Trump osasi hävitäkin isosti. Isommin kuin kukaan koskaan?
Veikkaa toisin. Kyllä kaksi juristia ja asiallista kaveria tulee paremmin toimeen kuin juristi ja populisti.Veikkaan, että Bidenin kanssa ei tule niin läheiset suhteet, kuin Trumpin kanssa.
Veikkaan, että Bidenin kanssa ei tule niin läheiset suhteet, kuin Trumpin kanssa.
Tuon viattomalta näyttävän rakennuksen alla syvällä peruskalliossa on ilmeisesti presidentillinen väistötila katastrofaalisten kriisitilanteiden varalta. Kuten ydinsodan tai vaaleissa häviämisen.
Mielenkiinnolla tuota odotan. Väki nyt hieman nauraa sille kun sanoin Trumpin pitävän Suomesta. No sillä ei enää merkitystä, vaan katsotaan huomiseen. Toivotaan parasta. Jos jäämme Ruotsin jalkoihin suhteissa, niin se on huono. Putte ottaa siinä kohtaa kaiken siiman.Veikkaa toisin. Kyllä kaksi juristia ja asiallista kaveria tulee paremmin toimeen kuin juristi ja populisti.
Romney on herrasmies. Lipesin aikanaan D-linjastani ja äänestin häntä presidentiksi. Mulla on rapakon tällä puolen aika huono historia vaalimenestyksen puolellaOnnitteluja satelee myös vastapuolen riveistä. Kuten tässä tilanteessa pitääkin.