tulikomento
Supreme Leader
Äärimmäisen paska läppä tällaisella hetkellä, mutta en malta olla laittamatta. Piho on saanut uunituoreen profetian.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alahuone äänestää syyttestä joka lähetetään ylähuoneeseen. Ylähuone käy eräänlaisen oikeudenkäynnin syytteen pohjalta ja äänestää joko viraltapanon puolesta tai vastaan.
Kun nyt nähtäisiin Kremlissä.. Mitähän desantti Bäckmann siihen sanoisi?
Vain jos Trump on estynyt hoitamaan virkaansa. Jos henki pihisee ja puhe kulkee niin ko lisäystö ei voida käyttää.25:sella voidaan heivata sivuun suunnileen samantien...
Twenty-fifth Amendment to the United States Constitution - Wikipedia
en.wikipedia.org
Osatotuus?
Kiltisti kulkevat siel köysien välissä vaan. Ei palanut paikat tai hajotettu paikkoja ja se on hyvä jos jtn hyvää pitää keksiä tästä.
Ei tietenkään jää. Onnistuessaan näitä tapahtumia on kutsuttu vaikkapa suureksi vallankumoukseksi, tyrannian kukistamiseksi tai kansan vapauttamiseksi. Maan kansallispäivää vietetään sitten sen muistoksi.Minä vähän luulen ettei tämä jää yhteen kertaan. Kuulapäät ryntäävät paikalle aina kun päätökset ei miellytä
Niin, ei vielä. Ilta etenee ja väki ottaa vähän rohkaisua..Kiltisti kulkevat siel köysien välissä vaan. Ei palanut paikat tai hajotettu paikkoja ja se on hyvä jos jtn hyvää pitää keksiä tästä.
Siis en tiedä, sen takia laitoin kysymysmerkin. En vain ihan tältä istumalta usko, että kaikki on mennyt by the book.Kerro koko totuus jos sulla on se tiedossa ?
Niin, ei vielä. Ilta etenee ja väki ottaa vähän rohkaisua..
Kiltisti kulkevat siel köysien välissä tällä hetkellä. Ei palanut paikat tai hajotettu paikkoja ja se on hyvä jos jtn hyvää pitää keksiä tästä.
Jako sankarien ja maanpettureiden välillä on kapea.Ei tietenkään jää. Onnistuessaan näitä tapahtumia on kutsuttu vaikkapa suureksi vallankumoukseksi, tyrannian kukistamiseksi tai kansan vapauttamiseksi. Maan kansallispäivää vietetään sitten sen muistoksi. Katso liite: 46478
Kykeneekö noin hyvään kirjoitukseen itse vai onko hänellä joku twiittejä varten?"Kuselle haiseva vanhus" kuten sheriffi vaalivoittajaa kutsuu.
Siis en tiedä, sen takia laitoin kysymysmerkin. En vain ihan tältä istumalta usko, että kaikki on mennyt by the book.
Onko sillä viime kädessä väliä? Puheenkirjoitus on ollut esikunnan tehtävä muinaisista roomalaisista lähtien.Kykeneekö noin hyvään kirjoitukseen itse vai onko hänellä joku twiittejä varten?
Kykeneekö noin hyvään kirjoitukseen itse vai onko hänellä joku twiittejä varten?