Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Amerikkalaiset eivät todennäköisesti ole kysyneet sinun mielipidettäsi, eivät minun, eivät Salen eivätkä varmaan EDES Jussinkaan mielipiteitä.....eli he ratkaisevat ihan itse miten nimeävät teon.
Jos meillä presidentti hävittyään vaalit kehottaisi "patriootteja ottamaan haltuunsa sen mikä heille kuuluu" ja nämä oivalliset patriootit valtaisivat edarin, niin ohuesti veikkaan, että asiaa käsiteltäisiin varsin hartaasti.
En tod. ymmärrä, miksi yksi meidän puolueista otti tähän tapahtumaan sen asenteen, että sitä joutaa vähätellä.....eihän tossa mitään, kansalaiset nyt vaan menivät kongressiin, mitäs tosta. Mutta eipä se minua enää yllättänyt. Olen sitä sen puolueen vekkulia puheenjohtajaa seurannut nyt muutaman vuoden varsin tiiviisti ja no, uskallan luvata, että hänen jäljiltään syntyy saatanan pettyneitä äänestäjiä.
Siellä jossain jo köyttä rasvataan...Piho on yllättävän hiljaa.
Mika toi sodan alotus tai alottamattomuus fetissi oikein on. Ei kait Obamakaan vienyt USAta mukaan yhteenkaan konfliktiin joiden synnyssa USAn toimilla Obaman aikana oli keskeinen rooli, jollain ohjus ja drone iskuilla hekumointi ei sekaan oikein kannata kun Trumpin aika niita pikemminkin kait kiihdytettiin...
Paljon lahemmaksi suursodan syttymista Trump kait vei USAna kuin Obama seka Suleimanin murhan etta lennokin alasampumisen jalkimaningeissa.
Ja USA ei siirry monipuoluejarjestelmaan niin pitkaan kiun edustajanhuoneen paikat jaetaan yhden edustajan vaalipiireissa....
Niin minunkin teki mieli käydä Alkossa tätä Spede Showta riittävän etäisesti kun on kestänyt. Yhden Lenssun takia vaihdettiin tolkun Presidentti. Ehkä ne TrumpinAi hemmetti että teki mieli käväistä tänään töiden jälkeen Alkossa. Olisin ostanut viskipullon ja nauttinut yhdet terävät "kuselle haisevan vanhuksen" voitolle. No, jätin nyt kuitenkin väliin.
Amerikkalaiset eivät todennäköisesti ole kysyneet sinun mielipidettäsi, eivät minun, eivät Salen eivätkä varmaan EDES Jussinkaan mielipiteitä.....eli he ratkaisevat ihan itse miten nimeävät teon.
Jos meillä presidentti hävittyään vaalit kehottaisi "patriootteja ottamaan haltuunsa sen mikä heille kuuluu" ja nämä oivalliset patriootit valtaisivat edarin, niin ohuesti veikkaan, että asiaa käsiteltäisiin varsin hartaasti.
En tod. ymmärrä, miksi yksi meidän puolueista otti tähän tapahtumaan sen asenteen, että sitä joutaa vähätellä.....eihän tossa mitään, kansalaiset nyt vaan menivät kongressiin, mitäs tosta. Mutta eipä se minua enää yllättänyt. Olen sitä sen puolueen vekkulia puheenjohtajaa seurannut nyt muutaman vuoden varsin tiiviisti ja no, uskallan luvata, että hänen jäljiltään syntyy saatanan pettyneitä äänestäjiä.
Jeesus mikä lehmä ministerinäNiin...
Miten vasta tänään, voittohan on ollut kauan selviö?Ai hemmetti että teki mieli käväistä tänään töiden jälkeen Alkossa. Olisin ostanut viskipullon ja nauttinut yhdet terävät "kuselle haisevan vanhuksen" voitolle.
Ollaan Bidenistä nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa, niin ainakin se osaa vittuilla erittäin tyylikkäästi Virkaanastujaispuheessa tuli kuittia Trumpille joka toisessa lauseessa, mutta todella hyvällä tyylitajulla.
Sillä on hyvät puheenkirjoittajat, ei nuo itse mitään puheita ala kirjoittamaan ja tämä koskee kaikkia televisioajan presidenttejä.Ollaan Bidenistä nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa, niin ainakin se osaa vittuilla erittäin tyylikkäästi Virkaanastujaispuheessa tuli kuittia Trumpille joka toisessa lauseessa, mutta todella hyvällä tyylitajulla.
V***u että voi ukko olla sekaisin. Samaa sarjaa kuin Väyrynen.Joukon profetia oli ilman muuta oikein. Nyt käynnistyy luonnollisesti suunnitelma B, jonka avulla Trump palaa presidentiksi.
Katso liite: 46866
Katso liite: 46867
Väyrynen ei missään tilanteessa myöntäisi olleensa väärässäV***u että voi ukko olla sekaisin. Samaa sarjaa kuin Väyrynen.
Eiköhän Trump ollut Obaman suurin saavutus.
Eipä ole Pihollakaan moinen hengen heikkous ainakaan hallitsevana ominaisuutena.Väyrynen ei missään tilanteessa myöntäisi olleensa väärässä