Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Amerikkalaiset eivät todennäköisesti ole kysyneet sinun mielipidettäsi, eivät minun, eivät Salen eivätkä varmaan EDES Jussinkaan mielipiteitä.....eli he ratkaisevat ihan itse miten nimeävät teon.

Jos meillä presidentti hävittyään vaalit kehottaisi "patriootteja ottamaan haltuunsa sen mikä heille kuuluu" ja nämä oivalliset patriootit valtaisivat edarin, niin ohuesti veikkaan, että asiaa käsiteltäisiin varsin hartaasti.

En tod. ymmärrä, miksi yksi meidän puolueista otti tähän tapahtumaan sen asenteen, että sitä joutaa vähätellä.....eihän tossa mitään, kansalaiset nyt vaan menivät kongressiin, mitäs tosta. Mutta eipä se minua enää yllättänyt. Olen sitä sen puolueen vekkulia puheenjohtajaa seurannut nyt muutaman vuoden varsin tiiviisti ja no, uskallan luvata, että hänen jäljiltään syntyy saatanan pettyneitä äänestäjiä.

Jos taas Petteriä seuraat, niin et pety, koska häneltä ainakin tietää mitä voi odottaa.

Halla-ahosta voi vain sanoa, että jos häneen joutuu pettymään, niin jokaisella on oikeus omaan disilluusioonsa.
 
Mika toi sodan alotus tai alottamattomuus fetissi oikein on. Ei kait Obamakaan vienyt USAta mukaan yhteenkaan konfliktiin joiden synnyssa USAn toimilla Obaman aikana oli keskeinen rooli, jollain ohjus ja drone iskuilla hekumointi ei sekaan oikein kannata kun Trumpin aika niita pikemminkin kait kiihdytettiin...

Paljon lahemmaksi suursodan syttymista Trump kait vei USAna kuin Obama seka Suleimanin murhan etta lennokin alasampumisen jalkimaningeissa.

Ja USA ei siirry monipuoluejarjestelmaan niin pitkaan kiun edustajanhuoneen paikat jaetaan yhden edustajan vaalipiireissa....

Meinaatko ettei olekaan patsaita tulossa...

Kai se kuitenkin Nobelin rauhanpalkinnon saa, postuumisti, kun Obamakin sai sen a priori ? Siitä hyvästä että oli musta mies.

Estämällä USA:n sotkeutumisen syvällisemmin Syyrian sekamelskaan. Ja Donald oli ensimmäinen oranssi Yhdysvaltain presidenttinä.
 
Ai hemmetti että teki mieli käväistä tänään töiden jälkeen Alkossa. Olisin ostanut viskipullon ja nauttinut yhdet terävät "kuselle haisevan vanhuksen" voitolle. No, jätin nyt kuitenkin väliin.
Niin minunkin teki mieli käydä Alkossa tätä Spede Showta riittävän etäisesti kun on kestänyt. Yhden Lenssun takia vaihdettiin tolkun Presidentti. Ehkä ne Trumpin
Corona lääkitykset sotkivat muuten joviaalia heppua.
 
Amerikkalaiset eivät todennäköisesti ole kysyneet sinun mielipidettäsi, eivät minun, eivät Salen eivätkä varmaan EDES Jussinkaan mielipiteitä.....eli he ratkaisevat ihan itse miten nimeävät teon.

Jos meillä presidentti hävittyään vaalit kehottaisi "patriootteja ottamaan haltuunsa sen mikä heille kuuluu" ja nämä oivalliset patriootit valtaisivat edarin, niin ohuesti veikkaan, että asiaa käsiteltäisiin varsin hartaasti.

En tod. ymmärrä, miksi yksi meidän puolueista otti tähän tapahtumaan sen asenteen, että sitä joutaa vähätellä.....eihän tossa mitään, kansalaiset nyt vaan menivät kongressiin, mitäs tosta. Mutta eipä se minua enää yllättänyt. Olen sitä sen puolueen vekkulia puheenjohtajaa seurannut nyt muutaman vuoden varsin tiiviisti ja no, uskallan luvata, että hänen jäljiltään syntyy saatanan pettyneitä äänestäjiä.
Niin...
 
Ai hemmetti että teki mieli käväistä tänään töiden jälkeen Alkossa. Olisin ostanut viskipullon ja nauttinut yhdet terävät "kuselle haisevan vanhuksen" voitolle.
Miten vasta tänään, voittohan on ollut kauan selviö?

Neljän vuoden kiihkeä jakso on monen aktiivisen seuraajan osalta nyt ohi. Mihinhän se kaikki vapautuva energia suuntautuukaan?
Ans ku mä arvaan...tuumasi eräs ylikonstaapeli
 
Viimeksi muokattu:

Ei nyt suoraa liity asiaa mutta suodattakaa siitä poliittiset laidat pois niin alkaa vähän kuullostaa pelottavalta että erimieltä olevilta pitäs rajoittaa sanavapautta/kanavia. henkilokohtaisesti en hyväksy tuota kummaltakaan laidalta. Tietysti jo tavoitteena on valtio mallia kiina niin antaapa mennä, itse jättäydyn pois siitä junasta...

Ja truppasta vielä, vaikka kovasti haukkuikin eräitä kanavia valemedioiksi niin ei hän niitä estänyt lähettämästä "valeuutisia" valtakunnanverkkoon vaikka ehkä pienessä oranssissa päässään näin olisi halunnut tehdäkkin...
 
Ollaan Bidenistä nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa, niin ainakin se osaa vittuilla erittäin tyylikkäästi :ROFLMAO: Virkaanastujaispuheessa tuli kuittia Trumpille joka toisessa lauseessa, mutta todella hyvällä tyylitajulla.
 
Ollaan Bidenistä nyt sitten ihan mitä mieltä tahansa, niin ainakin se osaa vittuilla erittäin tyylikkäästi :ROFLMAO: Virkaanastujaispuheessa tuli kuittia Trumpille joka toisessa lauseessa, mutta todella hyvällä tyylitajulla.
Sillä on hyvät puheenkirjoittajat, ei nuo itse mitään puheita ala kirjoittamaan ja tämä koskee kaikkia televisioajan presidenttejä.
Se näkyy selvästi kun prompterit eivät toimi ja pitäisi itse tuottaa järkevää puhetta.
 
Vai et ihan itse Jumala kertoi Joukolle suunitelman B ! Missähän mahtoi toveri olla kun iso herra ilmestyi ja suunitelman kertoi. Luultavasti muita ei paikalla kumminkaan ollut ?
 
Back
Top