tankki-tapsa
Kenraali
Venäläisethän valitsivat Trumpin presidentiksi! Vai sen Bideenin? Tai jonkun ihan varmana!!11 Mites sale ja haloska? Tai merkele DDR taustoineen ja kaasuputkineen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tapahtuma 2020/9/29Ei katsele vierestä. Uudet tuulet puhaltaa.
Mitä veikkaat, et poliittiset broilerit on tykänny Trumpista. Sama kun Halme meni eduskuntaan, paitsi kukaan ei uskaltanut sille pahemmin vittuilla.Clinton, Bush tyhmempi ja Obama tarinoivat rauhanoimaisesta vallanvaihdosta. Sen vaikutelman ainakin minä sain ettei yksikään herroista rivien välistä tulkittuna taida Donaldia kovin korkealle arvostaa.
Mitä veikkaat, et poliittiset broilerit on tykänny Trumpista. Sama kun Halme meni eduskuntaan, paitsi kukaan ei uskaltanut sille pahemmin vittuilla.
Trumpin valinnassa ne olivat aktiivisesti mukana, mutta eivät ne pressaa valinneet. Halosesta ne kovasti tykkäsivät mutta eivät ne sitäkään valinneet, kun ei se mene demokratioissa ihan niinVenäläisethän valitsivat Trumpin presidentiksi! Vai sen Bideenin? Tai jonkun ihan varmana!!11 Mites sale ja haloska? Tai merkele DDR taustoineen ja kaasuputkineen?
Ihan hyvin olivat voineet vittuilla kun Halme oli hyvinkin rauhallinen mies...Mitä veikkaat, et poliittiset broilerit on tykänny Trumpista. Sama kun Halme meni eduskuntaan, paitsi kukaan ei uskaltanut sille pahemmin vittuilla.
Niin onko Persuista->Persuihin menty ojasta allikkoon?Ihan hyvin olivat voineet vittuilla kun Halme oli hyvinkin rauhallinen mies...
– Viinasta tulee rähinä, mutta huumeet laskee sut alas. Musta tulee rauhallinen kaveri, sen takia en ole tapellutkaan moneen vuoteen, koska aina on ollut aineita pelissä, Halme paljasti haastattelussa.
Tony Halme MTV3:lle: Huumeet auttavat pysymään rauhallisena
Entinen kansanedustaja ja ammattinyrkkeilyn raskaansarjan Suomen mestari tilitti Viihdeuutisille joutuneensa ajojahdin uhriksi.www.iltalehti.fi
Ehkä nämä oman elämänsä sankarit ja ajojahtien uhrit voisivat kuitenkin pysyä kaukana politiikasta. Ei maailma muutu parempaan suuntaan sillä että poliittiset broilerit vaihdetaan narkkareihin ja talousrikollisiin.
Ymmärrän ihan hyvin että ihmiset ovat kyllästyneet ammattipoliitikkoihin ja nykymenoon muutenkin mutta jos vaihtoehdoksi kelpaa ihan kuka tahansa joka on hyvä suustaan ja vittuilee kaikesta kaikille, niin siinä mennään helposti ojasta allikkoon
En ole ihan varma mitä tarkoitat mutta jos viittaat aikaan ennen ja jälkeen Soinin niin on menty ainakin uskottavampaan suuntaan. Näin voi helposti sanoa ihan siitä riippumatta mitä puolueesta ja sen linjauksista noin muuten ajattelee.Niin onko Persuista->Persuihin menty ojasta allikkoon?
Ja miten tämä liittyy mihinkään?Washington Post uutisoi että Michael Flynnin velipoika kenraali Charles Flynn olisi ollut Pentagonissa vastaanottavassa päässä silloin kuin Capitolilta alkoi tulla hätäpuheluita ja avunpyyntöjä mellakoitsijoiden rynnättyä sisään.
Trumpin drone strike kun tämä yrittää karata jonnekkin ulkomaille pakoon lakiongelmiaan.Mielenkiintoista nähdä millainen Bidenin kaudesta tulee. Rajoja ollaan avaamassa ja rahaa lappaamassa ilmastohankkeisiin. Media tykkää ja eurooppalainen vihervasemmisto juhlii. Mitä muuten veikkaatte koska Biden aloittaa ensimmäiset uudet sotilaalliset toimet? Meneekö kolmea kuukautta kauemmin. Mikä voisi olla sopiva kohde?
Veikkaan että tiedät enemmän Qanonista kuin minä. Itse asiassa olen kuullut tuon sanan ensimmäistä kertaa tällä foorumilla.Yhdysvallat | Bidenin virkaanastujaiset murensivat Qanon-salaliittoteoreetikkojen kuvitelmat: ”Meitä on jymäytetty”
Joe Bidenin virkaanastujaiset olivat järkytys tuhansille salaliittoteoreetikoille, jotka olivat luottaneet ”eliitin salajuonesta” perille päässeen Donald Trumpin määräävän demokraattien eturivin poliitikkoja pidätettäviksi.www.hs.fi
En ole ymmärtänyt @Merten sheriffi nimimerkin tuskaa eikä samaistumista ole tapahtunut lainkaan mutta tämän HS artikkelin jälkeen voin hieman kuvitella sitä pettymystä ja katkeruutta jota hän on kokenut.
En ole ymmärtänyt @Merten sheriffi nimimerkin tuskaa eikä samaistumista ole tapahtunut lainkaan mutta tämän HS artikkelin jälkeen voin hieman kuvitella sitä pettymystä ja katkeruutta jota hän on kokenut.
Jännä nähdä miten kauan vielä Trumpista saadaan revittyä otsikoita, vai joudutaanko siirtymään muihin uutisiin. Putinin arvostelu voisi olla seuraavaksi vuorossa...
Veikkaan että tiedät enemmän Qanonista kuin minä. Itse asiassa olen kuullut tuon sanan ensimmäistä kertaa tällä foorumilla.
Ja sitten pasifistiset liikkeet koittavat yhä vaan peitellä sitä tosiasiaa, että ovat NL:n ja myöhemmin Venäjän informaatiosodankäynnin vaikutuskeino, jolla pyritään länsimaiden puolustusta heikentämään niin, että Venäjän mahdollisissa sodissa länttä vastaan NL:n / Venäjän tappiot saataisiin minimiin ja länsimaiden tappiot tappiin asti. Nämä rauhanliikkeet ja heidän jäsenet vaan olvat ilmeisesti liian tyhmiä ja sinisilmäisiä tajutakseen olleensa vihollisen hyödyllisiä naiiveja idiootteja.
Suomen "rauhanliike" oli poikkeus globaalista katsantokannasta.