Turhaahan näistä on väitellä. Anyway hyvää viikonloppuaMinä kyllä luulen ennemminkin, että edellisen 4 vuoden aikana teatteriesitys oli paljon mittavampi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Turhaahan näistä on väitellä. Anyway hyvää viikonloppuaMinä kyllä luulen ennemminkin, että edellisen 4 vuoden aikana teatteriesitys oli paljon mittavampi.
Oikeudenkäynnit vaalihuijaus väittämiä tehtailleita vastaan etenevät
Dominion Lawsuits Against Sidney Powell, MyPillow CEO Mike Lindell And Giuliani Can Move Forward, Court Rules
The judge said Dominion had sufficient grounds to allege Powell and Lindell made election fraud claims "knowing that they were false or with reckless disregard for the truth."www.forbes.com
Ja taas siirtyy erään Pihon kiimaisimmat ja limaisimmat runkkufantasiat siitä, että hänen jumaloimansa epäjumalapresidentti siirtyy takaisin vallan kahvaan. No ehkäpä marraskuussa sitten.Eikös tuon Trumpin kaverin tyynykauppiaan pitänyt nyt elokuussa lyödä pöytään varmat ja pitävät todisteet massiivisesta vaalivilpistä ? Aika hiljaista pitelee.
Ei mutta hyvän maan presidenttejä ovat. Vapaa maa, kaduillakin saa mekkaloida vaikka miten, vapaus kirjoittaa, kristittyjä eikä muslimejakaan vainota, eikä siellä ole EU-komissiota suomalaisten metsiä sosialisoimassa.Onneksi biden ei ole presidenttini, ei ollut kyllä trumppikaan
Onneksi biden ei ole presidenttini, ei ollut kyllä trumppikaan
Olen suuri Amerikan ystävä. Kun näen iltahämärässä itärannikon valot lentokoneesta iho menee melkein kananlihalle.Sheriffin kirjoituksista saa melko helposti sellaisen käsityksen että Suomi on Yhdysvaltain osavaltio ja mikä pahinta...olemme kaikki ilkeitä demokraatteja. Pettureita jotka fanittavat "valepressaa" ja kiusaavat "ameriikanpelastaja" Trumpia aina kun silmä välttää ja silloinkin kun ei vältä
Michiganissa on kyllä Pikku-Suomi (Stanton Township) mutta niitä on niin vähän että tuskin se Trumpin matka niihin kaatui.
Suomalaiset olisivat voineet mennä mihin tahansa mutta he asettuivat pohjoisen Michiganin havumetsiin. Ulkona sataa räntää ja hämärtää kello neljä iltapäivällä.
Kyllä nimittäin valepresidentin tukijat. Eivät näe metsää puiltaSittkeitä ainakin ovat:
Trumpin tukijan paljastus floppasi karusti: Oma asiantuntija kumosi luvatut todisteet
Trumpin tukija Michael Lindell ei julkaissut kolmipäiväisessä tietoturvatapahtumassa todisteita Yhdysvaltojen presidentinvaalien hakkeroinnista.www.is.fi
Luojan kiitos ei minunkaan...Onneksi biden ei ole presidenttini, ei ollut kyllä trumppikaan
Olen suuri Amerikan ystävä. Kun näen iltahämärässä itärannikon valot lentokoneesta iho menee melkein kananlihalle.
Sittkeitä ainakin ovat:
Trumpin tukijan paljastus floppasi karusti: Oma asiantuntija kumosi luvatut todisteet
Trumpin tukija Michael Lindell ei julkaissut kolmipäiväisessä tietoturvatapahtumassa todisteita Yhdysvaltojen presidentinvaalien hakkeroinnista.www.is.fi