Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

– En pidä maskia kuten hän. Hän pitää sitä koko ajan. Hän saattaa puhua 200 jalan päässä muista ja hän ilmestyy paikalle suurimman koskaan näkemäni maskin kanssa, Trump sanaili Bidenille.

biden-and-trump.jpg
 
– En pidä maskia kuten hän. Hän pitää sitä koko ajan. Hän saattaa puhua 200 jalan päässä muista ja hän ilmestyy paikalle suurimman koskaan näkemäni maskin kanssa, Trump sanaili Bidenille.

biden-and-trump.jpg

Melkoista ironiaa kyllä. Nyt purivat Trumpin sanat häneen itseensä. Olisi kannattanut vaan pitää sitä maskia.
 
Toistaiseksi on mahdotonta sanoa, onko Joe Biden ollut tartuntavaarassa tiistain ja keskiviikon välisenä yönä pidetyn väittelyn takia. Miehet pitivät väittelylavalla suurta turvaväliä, mutta keskustelu yltyi paikoin melkein huutamiseksi.

Esimerkiksi amerikkalaisepidemiologi Eric Feigl-Ding pohti Twitterissä tuoreeltaan, että Bidenin tartuntavaara riippuu täysin siitä, milloin presidentti itse on saanut tartunnan. Jos Trump sai sen avustajaltaan Hope Hicksilta vasta viime päivinä, Biden ei epidemiologin mukaan ole vaarassa.

Jos Trump sen sijaan sai tartunnan esimerkiksi viime viikon lopulla samaan aikaan kuin Hicksinkin epäillään saaneen, Trump on voinut olla itse tartuttamiskykyinen.


Siinä sitä onkin ihmettelemistä jos kumpikin ehdokas on vaalipäivänä hengityskoneessa :ROFLMAO:
 
Pahojen kielten - lue: punikkitoimittajien - mukaan Grump vetää hydroksiklorokinonia kuin karkkia.

Miettikääs millainen hyvesäteily ja itsekehutus lähtee rullaamaan, jos pressa sairastaa koronan lievän muodon...
 
...

Siinä sitä onkin ihmettelemistä jos kumpikin ehdokas on vaalipäivänä hengityskoneessa :ROFLMAO:

Parhaassa tapauksessa jenkit valitsee pressan, jolla ei ole pulssia. Eihän siinä mitään, parempi olla syrjimattä kuolleita pressanvaaleissa. Tai muita valtion virkoja täytettäessä. Se on sitä todellista suvaitsevaisuutta.
 
Vaikuttaa vaaleissa sillä tavalla että Trumpilla on jälleen yksi seikka enemmän olla samanlainen kuin kansakin.
" Ollaan samassa veneessä, minäkin olen yhtä haavoittuvainen kuin te. Me olemme vain tehneet tietoisen päätöksen pitää talous pyörimässä vaikka riskit ovat selvillä. Minulle käy ihan samaa kuin teillekin."
Kansa äänestää koska ihminen.
 
Jos demariäänestäjät oikeasti äänestävät Kamalaa, niin nyt tässä on vähän sama vastapuolella, nurinkurisesti.

Eli jos Pence ottaa vetovastuun kampanjasta, ainakin hetkeksi, niin nyt siellä esillä olisi hyvin käyttäytyvä Trump....
 
Jos demariäänestäjät oikeasti äänestävät Kamalaa, niin nyt tässä on vähän sama vastapuolella, nurinkurisesti.

Eli jos Pence ottaa vetovastuun kampanjasta, ainakin hetkeksi, niin nyt siellä esillä olisi hyvin käyttäytyvä Trump....
Iltalehdestä:
Heiskasen mukaan varapresidentti on myös pääehdokas vaaleissa, jos presidentti ei pysty toimimaan. Tilanne on samanlainen ei-istuvilla presidenttiehdokkailla: jos puoluekokouksen valitsema pääehdokas ei pysty hoitamaan tehtäväänsä, varapresidenttiehdokas astuu hänen tilallee
 
Back
Top