Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

CBS:n uunituore juttu siitä mitenkä korona vaikuttaa vaalitapahtumiin. Huomionarvoista muuten se, että Bidenin pienimuotoisissa tapahtumissa ihmisillä on maskit ja välimatkaa ihmisten välillä on. Trumpin vastaavissa vain harvalla näkyy suojamaskit kasvoilla ja porukka on pakkautunut vieri viereen.

 
Jos kuvat on kuvattu eri kameroilla, niin EXIFien kellonaikoihin ei voi luottaa. Esim. Canonin järkkäreiden kellot ovat niin huonot, että moni kahdella tai useammalla kameralla samaa keikkaa kuvaava synkkaa kellot/aikavirheen juuri ennen keikan alkua, ettei käy niin että työmäärä editoinnissa ja karsimisessa räjähtää käsiin.

Ma en ylipaataan ymmarra mika tossakin on olevinaan niin iso asia. Se, etta kuvat on lavastettuja? Mita helvettia muuta vois edes kuvitella....
 
Trump kotiutuu jo mahdollisesti huomenna.
Jos todella on näin niin murskasi Koronan ja näin ratsastaa suurella todennäköisyydellä toiselle kaudelle.
 
Lääkäri: Trump voi päästä sairaalasta ehkä jo maanantaina – lääkärit kertovat presidentin voinnista, HS näyttää suorana lähetyksenä juuri nyt
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006657928.html?share=02466cc605ca6d8e77313e219c2ef697

Koen, että olen osa tätä paranemisprosessia ja olen heittäytynyt hänen tukijoidensa joukkoon ja olen rukoillut paljon ja lähettänyt rakastavia ajatuksia. Kävin myös mäkkärin autokaistalla.

Simpauttaja
 
Koen, että olen osa tätä paranemisprosessia ja olen heittäytynyt hänen tukijoidensa joukkoon ja olen rukoillut paljon ja lähettänyt rakastavia ajatuksia. Kävin myös mäkkärin autokaistalla.

Simpauttaja
Itse yritin fillaroida rampeille.Siis krampeille mutta lausutaan että rampeille.
 
Koen, että olen osa tätä paranemisprosessia ja olen heittäytynyt hänen tukijoidensa joukkoon ja olen rukoillut paljon ja lähettänyt rakastavia ajatuksia. Kävin myös mäkkärin autokaistalla.
Simpauttaja

Ehditköhän jo tilaamaan Yhdysvalloissa valmistetun auton. Mukavaa että sinullakin on alkanut eheytymisprosessi. Itse olisin kyllästynyt Ladaan jo 80-luvulla.

Autokaistalla käyvät vain viruspelkoiset demokraatit ja muut hiirulaiset. Kunnon republikaani menee tiskille jonottamaan. Ilman maskia. On sinulla vielä opeteltavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta asia ei jäisi pelkän rukoilun varaan, niin lueskelin hieman Trumpin saamasta deksametasonista. Jos hän nyt sitä on saanut, kun se jengi kertoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.

Joka tapauksessa, Oxfordin yliopiston julkaisema tutkimus tuosta lääkkestä:
Ja siitä poimittua:
“Dexamethasone reduced deaths by one-third in ventilated patients (rate ratio 0.65 [95% confidence interval 0.48 to 0.88]; p=0.0003) and by one fifth in other patients receiving oxygen only (0.80 [0.67 to 0.96]; p=0.0021). There was no benefit among those patients who did not require respiratory support (1.22 [0.86 to 1.75]; p=0.14).”

Joku tässä yhtälössä mättää. Jos hapenottokyky laskee tunneiksi, niin pelkästä tulehduksesta se ei voi johtua vaan keuhkoissa on ollut niin paljon limaa että sitä on sieltä poistettu ja Donaldia doubataan sen verran, että kuvia voidaan ottaa. Olisi hyvä, jos joku toimittaja älyäisi seuraavassa tiedotustilaisuudessa kysyä, että onko Donaldin keuhkoja letkutettu.

Ja jos siellä on limaa niin paljon, että hapenottokyky heikkenee, niin ei se tulehdus vuorokaudessa poistu.

Jos Trump tästä toipuu hän ja hänen perheensä tässä toipumisen ihmelääkkeiden eduksi ja 30 päivää ennen vaaleja julistaa että Jeesus ja Donald pelasti USA:n ja kellään ei enää huolta, kun ihmelääke on löytynyt. Varmasti osa kansaa tuon hädän hetkellä uskoo.

On mielenkiintoista nähdä seuraavien päivien aikana onko Donald itse ja perhe, joka ilman dädiä olisi konkurssissa, doubannut faijaa jalkeille, mutta tauti etenee ja lopulta elimistö sakkaa ja Donald on letkuissa. Ehkäpä perhe pelaa tässä vaalien kannalta all-in.

On muuten sellaiset mömmöt menossa, että noilla ei autoa saisi ajaa, eikä noiden vaikutuksen alaisena voisi oikeudessa antaa todistajanlausuntoa, mutta ilmeisesti voi pitää ydinasenappia kädessään. Nyt jos Donald lataisi ohjuksen Kiinaan kostoksi, että sairastui, niin häntä ei voisi oikeudessa syyttää, koska on lääkkeissä.

Simpauttaja
 
Viimeksi muokattu:
Jotta asia ei jäisi pelkän rukoilun varaan, niin lueskelin hieman Trumpin saamasta deksametasonista. Jos hän nyt sitä on saanut, kun se jengi kertoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.

Joka tapauksessa, Oxfordin yliopiston julkaisema tutkimus tuosta lääkkestä:
Ja siitä poimittua:
“Dexamethasone reduced deaths by one-third in ventilated patients (rate ratio 0.65 [95% confidence interval 0.48 to 0.88]; p=0.0003) and by one fifth in other patients receiving oxygen only (0.80 [0.67 to 0.96]; p=0.0021). There was no benefit among those patients who did not require respiratory support (1.22 [0.86 to 1.75]; p=0.14).”

Joku tässä yhtälössä mättää. Jos hapenottokyky laskee tunneiksi, niin pelkästä tulehduksesta se ei voi johtua vaan keuhkoissa on ollut niin paljon limaa että sitä on sieltä poistettu ja Donaldia doubataan sen verran, että kuvia voidaan ottaa. Olisi hyvä, jos joku toimittaja älyäisi seuraavassa tiedotustilaisuudessa kysyä, että onko Donaldin keuhkoja letkutettu.

Ja jos siellä on limaa niin paljon, että hapenottokyky heikkenee, niin ei se tulehdus vuorokaudessa poistu.

Jos Trump tästä toipuu hän ja hänen perheensä kääntää toipumisen ihmelääkkeiden eduksi ja 30 päivää ennen vaaleja julistaa että Jeesus ja Donald pelasti USA:n ja kellään ei enää huolta, kun ihmelääke on löytynyt. Varmasti osa kansaa tuon hädän hetkellä uskoo.

Simpauttaja
Toivokaamme näin. Ne pahoilaisvoimat mitkä Bidenin taustalla ovat ei saa päästää vallan kahvaan.
 

Kartta punertaa kovasti, mutta se tuskin ilahduttaa Trumpin kampanjaa jonka mukaan korona on kohta voitettu kanta.... .

Punainen on republikaanien väri, eli hyvä juttu!
 
Toivokaamme näin. Ne pahoilaisvoimat mitkä Bidenin taustalla ovat ei saa päästää vallan kahvaan.

Paholais? Ettet ottaisi vähän liikaa kierroksia tämän asian kanssa. Kyllä aurinko nousee vielä vaalipäivän jälkeenkin siitä riippumatta kumpi voittaa. Tai nyt pitää ehkä jo laittaa kuka kun ei enää tiedä kuka on lopulta ehdolla.
 
Aika stydiä tavaraa tuo trumpin saama ''dexamethasone''

What is dexamethasone and does it work against COVID-19?

Dexamethasone is a corticosteroid used in a wide range of conditions for its anti-inflammatory and immunosuppressant effects.
It was tested in hospitalized patients with COVID-19 in the United Kingdom’s national clinical trial RECOVERY and was found to have benefits for critically ill patients.
According to preliminary findings shared with WHO (and now available as a preprint), for patients on ventilators, the treatment was shown to reduce mortality by about one third, and for patients requiring only oxygen, mortality was cut by about one fifth.

who.
 
Back
Top