Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Katso liite: 46737
Tämä on Suomen Nauvosta, henkilököhtaisesti kiihottavampi, kuin tuo Floridan kuva.
Onko tämä jonkun ansiota?
-Kokoomus
-Demarit
-Persut
-Kepu

Ei, se on suomalaisen poliittisen järjestelmän ansiota, mikä ei horju, ei heilu. Se perustuu demokratiaan.
Sen lisäksi se perustuu täyspäisiin ihmisiin, jotka ovat kantaneet tätä maata yli sata vuotta.
Ei mul muut.
Heh. Tunnen monta miljoonaluokan mökin omistajaa nauvosta. Kaikki lienee sen nyt syrjään siirtyvän narsistin kannattajia. Yksi liehutti jopa tähtilippua juhannuksena. Nauvo nyt on vihoviimeinen paikka Suomessa jos haluat pysyä mahdollisimman kaukana noista trumputtajista.
 
@Nypykkä Siehän kerroit että huviksesi yrität puhua sekopäille järkeä ( = Pihon naamakirjasekoilut). Miten saa Pihon antamaan bännit ? Olen tässä huvikseni postannut ukkelin omalle naamakirjasivulle muutaman Bideniä tukevan kommentin. Yhden se on näemmä tähän mennessä poistanut. Bännejä en ole vielä saanut.
Mä sain siihen ryhmään bannit, ja hänen sivuilleen en ainakaan mä pysty kommaamaan enää.
Vuodatin aika suorasukaisesti oman näkemykseni "profeetan" toiminnasta, sieltä kai se vieläkin jostain löytyy.
Lottopallokin on luotettavampi, kuin sen äijän profetiat. Karjala piti palautua jo 100v sitten Suomelle ja Putinin kuolla.

Kaikessa koomisuudessaan tässä on myös synkkä puoli, mä tiedän heikompi osaisia ihmisiä joilla elämä lähtenyt lapasesta kun ovat hänen juttujaan alkanut ottaa todesta.
Tämän foorumin väki on sen verran tasaisempaa, ettei sellaisesta ole vaaraa(kai :cool: ) mutta kaikilla ei ole sama.
Eräs ryhmäläinen, yksityisetsivä muuten:D, lähestyi mua huutonauru hymiöstä.
Lukekaa nyt itse sanoman tärkeys:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Viihdearvo aika korkea, mutta järkeä sinne ei saa taottua edes lekalla.
 

Liitteet

  • IMG_20210116_002552.jpg
    IMG_20210116_002552.jpg
    422.7 KB · Luettu: 42
Heh. Tunnen monta miljoonaluokan mökin omistajaa nauvosta. Kaikki lienee sen nyt syrjään siirtyvän narsistin kannattajia. Yksi liehutti jopa tähtilippua juhannuksena. Nauvo nyt on vihoviimeinen paikka Suomessa jos haluat pysyä mahdollisimman kaukana noista trumputtajista.
Heh, kova tuntija. Pidä sinä ne tuttus, niin minä pidän sen maiseman.
 
Mä sain siihen ryhmään bannit, ja hänen sivuilleen en ainakaan mä pysty kommaamaan enää.
Vuodatin aika suorasukaisesti oman näkemykseni "profeetan" toiminnasta, sieltä kai se vieläkin jostain löytyy.
Lottopallokin on luotettavampi, kuin sen äijän profetiat. Karjala piti palautua jo 100v sitten Suomelle ja Putinin kuolla.

Kaikessa koomisuudessaan tässä on myös synkkä puoli, mä tiedän heikompi osaisia ihmisiä joilla elämä lähtenyt lapasesta kun ovat hänen juttujaan alkanut ottaa todesta.
Tämän foorumin väki on sen verran tasaisempaa, ettei sellaisesta ole vaaraa(kai :cool: ) mutta kaikilla ei ole sama.
Eräs ryhmäläinen, yksityisetsivä muuten:D, lähestyi mua huutonauru hymiöstä.
Lukekaa nyt itse sanoman tärkeys:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Viihdearvo aika korkea, mutta järkeä sinne ei saa taottua edes lekalla.

No niin, antoihan se profeetta ne bännit sitten vihdoin kun muutaman viestin laitoin Bidenin voitosta. :LOL:
 
Vilppiväittämät murenee ja kovasti pyydellään anteeksi, kun pitäis kantaa väitteistä vastuuta.


American Thinker and contributors Andrea Widburg, R.D. Wedge, Brian Tomlinson, and Peggy Ryan have published pieces on www.AmericanThinker.com that falsely accuse US Dominion Inc., Dominion Voting Systems, Inc., and Dominion Voting Systems Corporation (collectively “Dominion”) of conspiring to steal the November 2020 election from Donald Trump. These pieces rely on discredited sources who have peddled debunked theories about Dominion’s supposed ties to Venezuela, fraud on Dominion’s machines that resulted in massive vote switching or weighted votes, and other claims falsely stating that there is credible evidence that Dominion acted fraudulently.

These statements are completely false and have no basis in fact. Industry experts and public officials alike have confirmed that Dominion conducted itself appropriately and that there is simply no evidence to support these claims.

It was wrong for us to publish these false statements. We apologize to Dominion for all of the harm this caused them and their employees. We also apologize to our readers for abandoning 9 journalistic principles and misrepresenting Dominion’s track record and its limited role in tabulating votes for the November 2020 election. We regret this grave error.
 
Fanone kuvailee maanneensa maassa pökertyneenä ja loukkaantuneena, kun ryhmä mellakoitsijoita varasti häneltä ammuksia, poliisiradion ja virkamerkin. Hän kertoo että häntä oli ammuttu useita kertoja sähkölamauttimella niskaan.

Silloin hän kuuli kylmäävät sanat.

– Joku alkoi ottaa asettani ja he huusivat, ”tapa hänet hänen omalla aseellaan”, Fanone sanoo CNN:lle.



Fanone kertoo, että tilanteen kärjistyttyä hän oli itsekin ajatellut turvautua aseeseen, mutta hän ymmärsi, ettei hänellä ole tarpeeksi tulivoimaa suurta joukkoa vastaan. Hän joutuisi pian taas alakynteen ja silloin mellakoitsijoilla olisi syy tappaa hänet.

– Joten toinen vaihtoehto oli vedota joidenkin inhimillisiin tunteisiin. Muistan vain huutaneeni, että minulla on lapsia. Ja se näytti toimivan, sanoo Fanone, joka on neljän lapsen isä.

Hän kertoo, että silloin ryhmä mellakoitsijoita ympäröi hänet ja suojasi häntä, kunnes paikalle saapui apua.

– Kiitos, mutta mitä v****a te oikein teitte siellä, Fanone sanoo nyt mellakoitsijoille, jotka suojasivat häntä sillä hetkellä.
 
Tuossa väitetään että nyt on alkamassa Amerikan kulttuurivallankumous (samaan tapaan kuin Kiinassa tapahtui 1960-70 luvuilla)
"We are witnessing and experiencing a perverse and dangerous effort to purge America of all things Trumpian — but more importantly — the conservative, traditional values of millions of Americans. It is not only about erasure, but criminalization. Ordinary Americans who support President Trump — and at least 75 million that voted for him — are being targeted with a barrage of efforts to sensationalize and marginalize their beliefs.
...
It is a plan to intimidate and silence."

 
Tuskin selviää edes muutaman vuoden ehdottomalla.

Näistä eniten mediahuomiota saaneista hörhöistä tehdään ihan varmasti varoittavia esimerkkejä, eikä se näyttökään taida olla pääroolissa. Tässä tapauksessa pitkään tuomioon riittänee karvahattu ja pitkät kalsarit vaikka eihän sen tietysti ihan niin pitäisi mennä :ROFLMAO:
En ole lainoppinut, mutta teekkareille opetetaan työreissujen kolme puolustusta joita voi kokeilla:

1) Ei pidä paikkaansa
2) Ei käynyt sisällä
3) Ei ollut tunnetta mukana
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
En ole lainoppinut, mutta teekkareille opetetaan työreissujen kolme puolustusta joita voi kokeilla:

1) Ei pidä paikkaansa
2) Ei käynyt sisällä
3) Ei ollut tunnetta mukana
Kakkoselle on varuiksi myös kohta b. ”Ja jos nyt vähän kävikin sisällä ni en ainakaan liikuttanu”.
 
Viikonloppulukemisena voi kokeilla tälläistä kuvausta siitä, miten hyvin Trump täyttää antikristuksen tunnusmerkit jonkun amerikkalaisen teologin mukaan. Hauskasti oli löytynyt paljon kohtia, jotka näyttävät sopivan Trumpiin.

 
Tuossa väitetään että nyt on alkamassa Amerikan kulttuurivallankumous (samaan tapaan kuin Kiinassa tapahtui 1960-70 luvuilla)
"We are witnessing and experiencing a perverse and dangerous effort to purge America of all things Trumpian — but more importantly — the conservative, traditional values of millions of Americans. It is not only about erasure, but criminalization. Ordinary Americans who support President Trump — and at least 75 million that voted for him — are being targeted with a barrage of efforts to sensationalize and marginalize their beliefs.
...
It is a plan to intimidate and silence."


Gatestone Institute on syytä tutkia ennenkuin hyppää suoraan kyytiiin. Mielenkiintoinen pulju.
 
Ei se Trumpetti uudelleen ala pressaksi. Tuskin Pencekään.

Enemmän vaikuttaa siltä, että tällä hetkellä rakennetaan tietä Nikki Haley ja Cruz suunnalle. Pari päivää sitten, näin asiaan liittyvän Haley uutisen.

Vähemmän yllättäen Ted Cruz on demareiden hampaissa. Cruz sai venäjän kaasuputken rakennustyöt keskeytettyä. Jossain muistaakseni oli, että saksalaiset eivät ole hyvissä väleissä Cruzin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Trump on edelleen suosittu omiensa joukossa.:salut: Ehdokkaaksi pääseminen vaikeutunee kuitenkin.
Jenkkien tapa valita ehdokkaat primary-äänestyksellä, jossa useimmissa osavatioissa winner takes it all eli vie kaikki valitsijamiehet tukee Trumpin kaltaisia, joilla vahva base johon tukeutua. Kolmanneksen ydinkannatuskin riittänee ehdokkaaksi pääsyyn.
 
Back
Top