Zapad 2021

Venäjän presidentti Vladimir Putin myöntää koronaviruksen olevan ”ongelma” lähipiirissään.

– Monilla on ongelmia COVID-19:n kanssa jopa minun lähipiirissäni. Meidän on selvitettävä, mistä tässä todella on kyse. Saatan joutua itse siirtymään pian karanteeniin. Monet sairastuvat, presidentti totesi Tokion paraolympialaisiin osallistuneiden urheilijoiden tapaamisessa.

Putinin erikoinen lausunto on herättänyt kysymyksiä Kremlin tautitilanteesta.

Venäjän valtion media Sputnikin mukaan presidentin tiedottaja Dmitri Peskov selitti myöhemmin, että Putin puhui ”kuvainnollisesti” pohtiessaan omaa karanteeniaan.

Meinaako Putin kadota parrasvaloista hetkeksi?
 
Venäjän presidentti Vladimir Putin myöntää koronaviruksen olevan ”ongelma” lähipiirissään.

– Monilla on ongelmia COVID-19:n kanssa jopa minun lähipiirissäni. Meidän on selvitettävä, mistä tässä todella on kyse. Saatan joutua itse siirtymään pian karanteeniin. Monet sairastuvat, presidentti totesi Tokion paraolympialaisiin osallistuneiden urheilijoiden tapaamisessa.

Putinin erikoinen lausunto on herättänyt kysymyksiä Kremlin tautitilanteesta.

Venäjän valtion media Sputnikin mukaan presidentin tiedottaja Dmitri Peskov selitti myöhemmin, että Putin puhui ”kuvainnollisesti” pohtiessaan omaa karanteeniaan.

Meinaako Putin kadota parrasvaloista hetkeksi?
Hmm, onkohan levinnyt korona sisäpiirissä kun ovat porukalla katsomassa sotaharjoituksia... Ei paljoa maskeja tai turvavälejä näy.



 
Hmm, onkohan levinnyt korona sisäpiirissä kun ovat porukalla katsomassa sotaharjoituksia... Ei paljoa maskeja tai turvavälejä näy.

Sun pitää muistaa että naapurilla kunnioittaa niitä jotka osoittavat voimaa ja puuttinin ympärillä on macho-kulttuuri. Pitää osoittaa että on "äijä," ja ajattelulla siellä ei ole mitään tilaa.

. Kaikki Putinin tapaavat olivat olleet karanteenissa ja testeissä ja näin poispäin.

Just oli uutisia että näin ei ole ja naapurin pressa itse hieman pelkää että milloin se joutuu karanteeniin.
 
Sun pitää muistaa että naapurilla kunnioittaa niitä jotka osoittavat voimaa ja puuttinin ympärillä on macho-kulttuuri. Pitää osoittaa että on "äijä," ja ajattelulla siellä ei ole mitään tilaa.



Just oli uutisia että näin ei ole ja naapurin pressa itse hieman pelkää että milloin se joutuu karanteeniin.
Uutisten mukaan Putin on jo siirtymässä eristykseen ja perunut tapaamisia. Epäilyttävää toimintaa näin sotaharjoitusten aikaan...


 
Tuossa eristyksessä on se mahdollisuus: (hypoteesinen)

1) Sotaharjoituksessa alkaa jonkinlainen selkkaus v-venäjän toimesta.

2) Venäjä kiistää joukkojensa osallistumisen asiaan

3) Länsimaat vaativat Puttea astumaan esiin ja lopettamaan selkkauksen.

4) Venäjä toteaa että Putte ei pysty osallistumaan poltikiikkaan koronasta johtuvan eristyksen johdosta eikä venäläisiä sotilaita ole osallisena esim v-venäjän ja Latvian rajalla tapahtuvassa kahakassa.


5) Jos hommat ei mene suunnitellusti ja Venäläiset jää kiinne. Putin astuu esiin, rankaisee "omatoimisesti" toiminutta komppanianpäällikkö ja lupaa lähettää rauhanturvaajia vallatulle alueelle.

Kaukaahan tämä on haettu mutta mahdollinen kehitys-suunta.
 
Katsoin kyseisen videon oli mahtava! Pisti silmään tuo Putinin strategia "Ready to fight nato" Ekassa vaiheessa olisi valkovenäjän maaperältä tulossa venäjän 210,174,230 armeijanosastot. Mitkä sisälti 5,000 tankkia sekä 30,000 sotilasta. Ja pisti silmään se että 210-230 osastot oli suunattu baltian maihin.
 
Katsoin kyseisen videon oli mahtava! Pisti silmään tuo Putinin strategia "Ready to fight nato" Ekassa vaiheessa olisi valkovenäjän maaperältä tulossa venäjän 210,174,230 armeijanosastot. Mitkä sisälti 5,000 tankkia sekä 30,000 sotilasta. Ja pisti silmään se että 210-230 osastot oli suunattu baltian maihin.

Onko nuo joukot muuten valmiiksi VV:n alueella, vai pitäisikö ne siirtää sinne?
 
Back
Top