Afganistan

Aika kevyet suojaukset näyttää olevan operaattorilla. Tosin näin mistään mitään nykyaikaisista kuvioista tietämättömän vanhan hurureserviläisen mielipide...
Niska, kaula ja olkapäät noissa combat shirteissä on ainakin jotenkin suojattu, ainakin osassa

Edit. Ja eiköhän siellä plate carrierit oo kans melko lailla ulottuvilla, ainakin jos kentän laidoilla pörrätään.
 
Mä olen ymmärtänyt että asiasta on kysytty tarkennusta ja esitetty sellainen epäily, että "eihän vaan....?" Ei siis ole väitetty mitään, jolloin ei tarvitse todistaakaan mitään.

PS teki sen mitä osaa. Eli aloitti maahanmuuttovatveloinnin -eihän vaan- teemalla, ettei tarvi todistaa mitään. Hienoa. Uskotko, että tämän maahanmuuton sotkeminen joka väliin alkaa maistua ihan siltä iteltään?
 
Onse tieten vähä niinkin että ellei ruoka kelpaa sen voi jättää syömättä, nää ne on kyllä kiitollista sakkia:love: niitä raahaatan sielä kaksin käsin karkuun sen takia kun eivät viittineet puoliaankaan pitää ja kiitoksena voidaankin sitten valittaa kun ruoka ei oo halal...
 

Liitteet

  • Screenshot_20210823_193545_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210823_193545_com.android.chrome.jpg
    858.3 KB · Luettu: 108
PS teki sen mitä osaa. Eli aloitti maahanmuuttovatveloinnin -eihän vaan- teemalla, ettei tarvi todistaa mitään. Hienoa. Uskotko, että tämän maahanmuuton sotkeminen joka väliin alkaa maistua ihan siltä iteltään?

Sori vaan Baikal. Kyllähän toi kysymys varmaan kiinnostaa tosi monia, ja hyvä olisi siihenkin saada vastaus. Ei kai kysyminen ole kielletty, varsinkaan oppositiopuolueelta?
 
https://mtvgo.fi/JgiwkNO

tässä artikkelissa puhutaan ”Afganistanin turvajoukoista”, jotka joutuivat tulitaisteluun Kabulin kentällä. Keitä nämä turvajoukot ovat? Nimenomaan sanotaan, että ovat afgaaneja, eivät länsimaalaisia
 
https://mtvgo.fi/JgiwkNO

tässä artikkelissa puhutaan ”Afganistanin turvajoukoista”, jotka joutuivat tulitaisteluun Kabulin kentällä. Keitä nämä turvajoukot ovat? Nimenomaan sanotaan, että ovat afgaaneja, eivät länsimaalaisia

Olen nähnyt sellaisen kommentin, jossa tuon porukan mainitaan olevan NDS 01 Unit. National Directorate of Security oli tiedustelu ja turvallisuuspalvelu, jota CIA tuki. Pikaisen googletuksen perusteella noilla jannuilla on kova motivaatio olla mukana, kun viimeiset koneet nousee tuolta kentältä.
 
Back
Top