Mikfin70
Ylipäällikkö
No niin..näin voisi kuvitella..onneksi en ole maavoimissa sijoitettuna..aika tyhjät hyllytJoo, ei varmaan riitä Peräseinäjoen maakuntakomppanialle. Mutta niille riittää jotka niitä todennäköisimmin tarvitsisivat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No niin..näin voisi kuvitella..onneksi en ole maavoimissa sijoitettuna..aika tyhjät hyllytJoo, ei varmaan riitä Peräseinäjoen maakuntakomppanialle. Mutta niille riittää jotka niitä todennäköisimmin tarvitsisivat.
Olen tehnyt niitä keikkoja minäkin, eikä ole tarvetta huudella parhaillaan ulkona oleville.Onneksi tämä urhea on tehnyt tuonnekin pari keikkaa, joten voi huudella kotisohvalta.
Toki saisi sitä kamaa enemmänkin olla. Mutta talebaneihin vertaaminen on aika...erikoista.No niin..näin voisi kuvitella..onneksi en ole maavoimissa sijoitettuna..aika tyhjät hyllyt
Mitähän niille olen huudellut?Olen tehnyt niitä keikkoja minäkin, eikä ole tarvetta huudella parhaillaan ulkona oleville.
En oikeastaan edes välitä siitä miltä muille maistuu.Uskotko, että tämän maahanmuuton sotkeminen joka väliin alkaa maistua ihan siltä iteltään?
Sorry, meni väärään osoitteeseen. PM irvisteli suojausjoukolle, vähän laittoi v...tuttamaan ja ihmettelin että millähän lihaksilla sitä tekee.Mitähän niille olen huudellut?
Ja sinnehän on menty myös ilman matkustusilmoitusta, jotta luullaan, että asutaan edelleen Suomessa (tämän takia evakuoitavien määrä tuli yllätyksenä Suomen viranomaisille). Sinällään aika nerokasta, jos Suomesta tulee tuet joku kuukausi euroissa ja samaan aikaan elät Kabulissa, jossa elinkustannukset ovat murto-osan Suomesta. Siinä on aika nopeasti säästetty kokoon omistusasunnon hinta KabulissaMielummin ottaisin Suomeen suurlähetystöä turvanneita henkilöitä kuin näitä rottia jotka oleskeluluvasta huolimatta ovat palanneet kotimaahansa. Tässä annetaan kyllä Suomineidolle kultaista suihkua kasvoihin.
Irvistelen kyllä meidän intille se on totta..mutta en niille jotka ovat ulkona..mielummin olisin heidän kanssaanSorry, meni väärään osoitteeseen. PM irvisteli suojausjoukolle, vähän laittoi v...tuttamaan ja ihmettelin että millähän lihaksilla sitä tekee.
Väittävät vielä, että kämpät vuokrattu eteenpäin itäduunareille. Tässähän vedetään neitoa kakkoseen rasvatta. Joku pitää vielä afgaaneja yksinkertaisina idiootteina.Ja sinnehän on menty myös ilman matkustusilmoitusta, jotta luullaan, että asutaan edelleen Suomessa (tämän takia evakuoitavien määrä tuli yllätyksenä Suomen viranomaisille). Sinällään aika nerokasta, jos Suomesta tulee tuet joku kuukausi euroissa ja samaan aikaan elät Kabulissa, jossa elinkustannukset ovat murto-osan Suomesta. Siinä on aika nopeasti säästetty kokoon omistusasunnon hinta Kabulissa
Siis onko tämä nyt jostain vahvistunut, esim Haavistolta, että sieltä noudetaan Suomen oleskeluluvan saaneita lomailemassa?Mielummin ottaisin Suomeen suurlähetystöä turvanneita henkilöitä kuin näitä rottia jotka oleskeluluvasta huolimatta ovat palanneet kotimaahansa. Tässä annetaan kyllä Suomineidolle kultaista suihkua kasvoihin.
Selaa ylöspäin haastattelua.Siis onko tämä nyt jostain vahvistunut, esim Haavistolta, että sieltä noudetaan Suomen oleskeluluvan saaneita lomailemassa?
Olen ehkä missannut jonkun lausunnon?
Siihen vielä lisäksi sen Helsingissä olevan asunnon vuokraaminen pimeästi niin tulee melkein 1500e/kk, erikseen asuvan lasten ja niiden äidin tuilla+niiden asunnon vuokrauksella ollaankin jo yli 4000 eurossa.Ja sinnehän on menty myös ilman matkustusilmoitusta, jotta luullaan, että asutaan edelleen Suomessa (tämän takia evakuoitavien määrä tuli yllätyksenä Suomen viranomaisille). Sinällään aika nerokasta, jos Suomesta tulee tuet joku kuukausi euroissa ja samaan aikaan elät Kabulissa, jossa elinkustannukset ovat murto-osan Suomesta. Siinä on aika nopeasti säästetty kokoon omistusasunnon hinta Kabulissa
Suomen kansa on tyhmää, koska sallii tämän tapahtuvaksi.Siihen vielä lisäksi sen Helsingissä olevan asunnon vuokraaminen pimeästi niin tulee melkein 1500e/kk, erikseen asuvan lasten ja niiden äidin tuilla+niiden asunnon vuokrauksella ollaankin jo yli 4000 eurossa.
Turvapaikan hakijoiden motiivien kyseenalaistaminen on rasismia.Suomen kansa on tyhmää, koska sallii tämän tapahtuvaksi.
Käsittämätön maailmankolkka.
Syyria. Libanon. Yemen. Iran. Afghanistan. Irak.
Olen miettinyt viikon, enkä keksi mitään yhdistävää tekijää näille
Maanantait ovat välillä pahoja päiviä, negaatiot painavat itse kutakin. Minuakin kyrsii, kun en rähinän sattuessa takuulla saisi kuin kinukkien kiväärin ja kokardin. Tällaisena salskeana viittäkymppiä lähestyvänä elintasovänrikkinä haluaisin erkkarien varusteet! Vai voisiko olla kohdaltani vielä huonommin (mutta valtion kannalta paremmin) ja saisin vain kuorimaveitsen ja paljon kuorittavaa, jotta ne oikeat taistelijat (nuoret Suomalaiset miehet ja naisetkin) saisivat lämpimän ruoan ja eiköhän heille ne varusteetkin löydy.Jep, joita käyttää resupekkojen armeija. Kalustoa on, mutta ei suojavarusteita, kypäriä, varusteliivejä..valonvahvistimia jne..