Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän Taleban saa Afganistanin entisen hallinnon varoja kunhan yhteistyö jenkkien kanssa sujuuMinne lienee nuokin päätyvät. Asekauppiaat tulee maanantaina maahan ostamaan jenkeiltä jäävää kalustoa ja kelkkovat niitä varmaan jonnekkin jemeniin ja afrikkaan. Taleban niin pers auki nyt kun maa johdettavana ja laskut maksettavana että kyllä tavara liikkuu.. Iran varmaan jotain ostaa, ja venäläiset. Varsinkin UAV ja optiikka varmasti.
Twitter-videossa mainittiin että USA maksoi näille helikoptereita ja lentokoneita´yli 200 kpl ja ajoneuvoja yli 70 000 kpl. ym ym.
Mitenkähän olisi itse Donnie asian hoitanut? Onki Sheriffillä ajatuksia?Vähän tulee nyt liikaa muumion iskuissa sivullisia uhreja ja vieläpä lapsia. Miten nämä koetaan sisäpolitiikassa on mielenkiintoinen juttu.
Jos pikkuhiljaa oltaisiin vetäydytty, niin ei oltaisi tässä tilanteessa. En itse suoraan osoita kuitenkaan sormella nykyistä hallintoa. On vain huonoja ja tosi huonoja vaihtoehtoja. Näyttää kuitenkin siltä, että Talebanin kanssa voidaan tulla toimeen vastaisuudessa.Mitenkähän olisi itse Donnie asian hoitanut? Onki Sheriffillä ajatuksia?
Sisäpoliittisesti ei varmaan kestäisi päivänvaloa mutta epävirallisesti yhteistyötä tullaan tekemään.Käyköhän tässä niin, että USA jääkin Kabuliin ja alkaa kouluttaa talebanista armeijaa ISIS-K:ta vastaan? Kalusto on heillä jo valmiina
Evakuointi olisi tietysti ollut omaa luokkaansa. Hienompi kuin kenelläkään missään koskaan? Tai noin sitä olisi kuvailtu mutta todellisuus olisi sama kuin nyt.Mitenkähän olisi itse Donnie asian hoitanut? Onki Sheriffillä ajatuksia?
Talebaneilla on arvioitu olevan yli miljardi rahaa. Kasvattaneet budjettia huumekaupalla ja kaivostoiminnalla. Kiina yksi asiakkaista, joka ostanut mineraaleja.Minne lienee nuokin päätyvät. Asekauppiaat tulee maanantaina maahan ostamaan jenkeiltä jäävää kalustoa ja kelkkovat niitä varmaan jonnekkin jemeniin ja afrikkaan. Taleban niin pers auki nyt kun maa johdettavana ja laskut maksettavana että kyllä tavara liikkuu.. Iran varmaan jotain ostaa, ja venäläiset. Varsinkin UAV ja optiikka varmasti.
Eipä nuo ole ikinä ennenkään haitanneet. Ikään kuin kuuluvat asiaan. Rapatessa roiskuu.Vähän tulee nyt liikaa muumion iskuissa sivullisia uhreja ja vieläpä lapsia. Miten nämä koetaan sisäpolitiikassa on mielenkiintoinen juttu.
Evakuointi olisi tietysti ollut omaa luokkaansa. Hienompi kuin kenelläkään missään koskaan? Tai noin sitä olisi kuvailtu mutta todellisuus olisi sama kuin nyt.
Mitenkähän olisi itse Donnie asian hoitanut? Onki Sheriffillä ajatuksia?
Totta. Todennäköisimmin sotilaat olisivat vain ilman eri ilmoitusta nostaneet kytkintä ja jättäneet paikalliset huolehtimaan itsestään.Tokkopa, en usko hetkeakaan etta Trump olisi edes yrittanyt mitaan nain lajaa evakuointioperaatiota, sita tuskin ois afgaani-tulkit voineet vahempaa kiinnostaa....
Et kysynyt minulta, mutta vasta satuin lukemaan Donaldin puheen. Olisi vetänyt ensin siviilit pois rauhassa, sitten sotajoukot tukikohdista jotka räjäytetään ettei kalustoa jää talebaneille ja sitten suojajoukot nopeasti ilman kaaosta mikä nyt syntyi kun kaikki lähtivät heti kerralla.Mitenkähän olisi itse Donnie asian hoitanut? Onki Sheriffillä ajatuksia?