Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AKE-ukki kirjoitti:Tälläistä Suomen markkinoille odotellessa:
http://www.everything-airsoft.com/blog/2010/01/17/gg-armament-rk-95-aeg-finally-due-november-2010/
Ja MP5 myyntiin.
Kapiainen kirjoitti:Leluiksihan nuo moni mieltää, minäkin aluksi, mutta nyttemmin kun olen noihin enemmän tutustunut, niin olen vakuuttunut että niistä on muuhunkin kuin vain leluiksi.
Trolli kirjoitti:Se, että niillä voi tehdä "suicide by cop":n tai harjoitella asekäsittelyä ja yksittäisen sotilaan yksittäisiä muita taitoja, ei poista sitä, että leluja nuo ovat. Hienoja ja kalliita- leluja silti.
Kapiainen kirjoitti:No joo..ja kerran yhtä lökäpöksyn kädessä pitämää airsoft-pistoolia piipun edestä iltahämärissä katselleena täytyy sanoa, että ymmärrän todella hyvin miksi esimerkiksi moni poliisi ei kovin rakasta noita leluja..
Trolli kirjoitti:Kapiainen kirjoitti:No joo..ja kerran yhtä lökäpöksyn kädessä pitämää airsoft-pistoolia piipun edestä iltahämärissä katselleena täytyy sanoa, että ymmärrän todella hyvin miksi esimerkiksi moni poliisi ei kovin rakasta noita leluja..
Joo kyllä siinä "lelu"-status vähän kärsii, jos väärässä paikassa rupeaa lelulla osottelemaan. On siinä sitten vastassa Poliisi tai joku muu perus vittumainen valveutunut kansalainen.
Trolli kirjoitti:Se, että niillä voi tehdä "suicide by cop":n tai harjoitella asekäsittelyä ja yksittäisen sotilaan yksittäisiä muita taitoja, ei poista sitä, että leluja nuo ovat. Hienoja ja kalliita- leluja silti.
Kumitassu kirjoitti:Trolli kirjoitti:Se, että niillä voi tehdä "suicide by cop":n tai harjoitella asekäsittelyä ja yksittäisen sotilaan yksittäisiä muita taitoja, ei poista sitä, että leluja nuo ovat. Hienoja ja kalliita- leluja silti.
Itse miellän ruutiaseet myös leluiksi.
Kumitassu kirjoitti:Itse miellän ruutiaseet myös leluiksi. Jos airsoft-aseet on ovat lasten leluja, niin ruutiaseet ovat sitten aikuisten leluja. Leikkimiseen (radoilla ampumiseen, itsensä viihdyttämiseen) niitä lähes kaikki käyttävät.
Mitä hienompi, sitä parempi. Ja pääasia on että on hienompi leikkikalu kuin naapurilla. Kovempi ääni on ainakin oltava ja on myös osattava leikkiä oikein että näyttää hyvältä.
chigeen kirjoitti:Kumitassu kirjoitti:Itse miellän ruutiaseet myös leluiksi. Jos airsoft-aseet on ovat lasten leluja, niin ruutiaseet ovat sitten aikuisten leluja. Leikkimiseen (radoilla ampumiseen, itsensä viihdyttämiseen) niitä lähes kaikki käyttävät.
Mitä hienompi, sitä parempi. Ja pääasia on että on hienompi leikkikalu kuin naapurilla. Kovempi ääni on ainakin oltava ja on myös osattava leikkiä oikein että näyttää hyvältä.
Tjaa, niin no,.. leluilla leikitään. Näkemyksesi ampuma-aseista ja niiden pääasiallisesta käyttötarkoituksesta on aika etäällä todellisuudesta. Liikaa muovikuulan täysosumia kenties?
Taktinen ja tarkka oikea ammattimies ampuu airsoft-aseella kymmenen vihollista,…jotka kuolee,….leikisti.
Äitin oma tissiposki hikeentyy ja huiskii oikealla aseella väkijoukkoon kymmenen sivullista,…jotka kuolee,….oikeesti.
Ruutiaseita ei voi koskaan mieltää leluiksi, kenenkään käsissä, vaikka monesti harrastevälineitä ovatkin.
chigeen kirjoitti:Kielioppi saivartelua. Lelu eli leikkikalu. Leikkimiseen alun perin tehty kalu. Ok?
Otetaan nyt sen verran takaisin tossa ”ruutiase” osassa, että mm ns. salonkikiväärit olivat ihan vaan leikkimiseen tehty, vaikka niiden propellantti onkin ruuti/nallimassa. Muovikuula asetta muistuttava tarkkuus ja teho mahdollisti ampumiskilpailuleikit, vaikkapa sisätiloissa. Aikuisten leikeissä.
Olen seurannut sivusta kun nassikat leikkii, ”pelaa” softista ja olen joutunut myös osallistumaan näiden lelujen hankkimiseen. Mistään totisesta harjoituksesta leikkiaseilla minulla ei ole kokemusta. Kumpi sitten on tehokkaampaa koulutusta. Oikea ase paukkupatruunoilla vai yksi yhteen tehty leikkiase joka sinkoaa muovikuulia? Voisihan ajatella, että lisätään siihen oikeaan aseeseen muovikuulia ruikkiva lisäputki, niin kelpaa jo kaikille.
Todellista kuoleman vaaraa on mahdoton simuloida ilman, että se joka tekee virheen, todellakin kuolee. On olemassa aikuisten ”leikkejä” jossa tämä vaara on todellinen ja näissä ympyröissä ei kukaan harjoittele sen enempää soft aseilla kuin muillakaan leluilla.
Vaarallisiin ja epämiellyttäviin olosuhteisiin vapaaehtoisesti hankkiutuminen on harrastus eli aikuisten leikkiä. Lelu kourassa näissä leikeissä lähtee henki. Varmasti.
chigeen kirjoitti:Kielioppi saivartelua. Lelu eli leikkikalu. Leikkimiseen alun perin tehty kalu. Ok?
Otetaan nyt sen verran takaisin tossa ”ruutiase” osassa, että mm ns. salonkikiväärit olivat ihan vaan leikkimiseen tehty, vaikka niiden propellantti onkin ruuti/nallimassa. Muovikuula asetta muistuttava tarkkuus ja teho mahdollisti ampumiskilpailuleikit, vaikkapa sisätiloissa. Aikuisten leikeissä.
Olen seurannut sivusta kun nassikat leikkii, ”pelaa” softista ja olen joutunut myös osallistumaan näiden lelujen hankkimiseen. Mistään totisesta harjoituksesta leikkiaseilla minulla ei ole kokemusta. Kumpi sitten on tehokkaampaa koulutusta. Oikea ase paukkupatruunoilla vai yksi yhteen tehty leikkiase joka sinkoaa muovikuulia? Voisihan ajatella, että lisätään siihen oikeaan aseeseen muovikuulia ruikkiva lisäputki, niin kelpaa jo kaikille.
Todellista kuoleman vaaraa on mahdoton simuloida ilman, että se joka tekee virheen, todellakin kuolee. On olemassa aikuisten ”leikkejä” jossa tämä vaara on todellinen ja näissä ympyröissä ei kukaan harjoittele sen enempää soft aseilla kuin muillakaan leluilla.
Vaarallisiin ja epämiellyttäviin olosuhteisiin vapaaehtoisesti hankkiutuminen on harrastus eli aikuisten leikkiä. Lelu kourassa näissä leikeissä lähtee henki. Varmasti.