Politiikka ja minä:
![]()
Aleksanteri -Instituutin mukaisten ajatuksien fiiliksiä nostava viideo ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Politiikka ja minä:
![]()
Ehken enemmän:
![]()
Kaikki nämä väitteet keräsin lehtiuutisista kahden vuoden takaa. En esitä yhtään omaa mielipidettä, vaan siteeraan. Sen enempää en tiedä. Katso tuo, niin olet junassa samantien.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...tosta-katso-haastattelun-pitka-versio/2303490
Politiikka ja minä:
![]()
No jopa helpotti. Olen tässä viikonloppua viettänyt erästä sekavaa tutkimusaineistoa järjestäen mutta kaiken ytimessä onkin LUOTTAMUS. Että oikeastaan voisin jättää aineiston sikseen ja esittää omia kepeitä mielipiteitäni asiasta. Ja jos ei mee läpi niin pirautan Helsinkiin ja pyydän lausuntoa kun taas minua kiusataan. Eikä luoteta.
Minun kohdalla tutkimus ei ole koskaan toiminut tällä tavalla, tuolla taitaa kulttuuri olla hieman toinen. Tutkimuksestahan voidaan maksaa kahdesta syystä: joko sovitaan tai tiedetään sen tuottavan tilaajalle yhteiskuntapoliittisesti sopeliaita tuloksia tai sitten jokin instanssi on valmis polttamaan rahaa sen edestä, että haluaa oikeasti tietää miten joku homma toimii tai mistä on kyse. Väitöskirjojahan taas voi tehdä vaikka harrastukseksi, jos ei ole muuta tekemistä eikä halua vielä kovaan työelämään tai kortistoon.
Valitettavasti näin. Taitaa olla, että näillä äärijätkillä on vielä yllättävän paljon vaikutusvaltaa ja verkostoja. Pitäsi muistaa, kun moitimme Ukrainan valtiokoneiston perkaamisen hitautta.Toivoa aina sopii, mutten hengitystä pidättelis![]()
Toivoisi, että tällainen taustojen perkailu aiheuttaisi vähän laajempaakin yhteiskunnallista keskustelua.
Jotenkin minulla oli mielikuva, että tuo olisi ollut Lapinlahden lintujen kappale, mutta muistelin varmaankin ihan toista kappaletta.
Menemättä salattaviin yksityiskohtiin, voin kertoa, että jokaisessa Perkissä on tuo kappale päättymättömällä nauhalla, jota soitetaan, sanoja on muutettu: "perkissä vasta vaan, perseet tervataan"-
Laskin muuten mitä tuli kyseisen instituutin vuonna 2013 tuottamalle yhdelle julkaisulle hintaa. Siis kaikkille mahdollisille julkaisulle, laskukaavana vuosibudjetti jaettuna julkaisujen määrällä. Tulokseksi sain 23925 euroa. Miettikää sitä seuraavan kerran kun jossain Salon Seudun Sanomissa tai vastaavissa on Aleksanteri-instituutin tutkijan kirjoitus, se on takuuvarmasti sen lehden kallein juttu.
Laskin muuten mitä tuli kyseisen instituutin vuonna 2013 tuottamalle yhdelle julkaisulle hintaa. Siis kaikkille mahdollisille julkaisulle, laskukaavana vuosibudjetti jaettuna julkaisujen määrällä. Tulokseksi sain 23925 euroa. Miettikää sitä seuraavan kerran kun jossain Salon Seudun Sanomissa tai vastaavissa on Aleksanteri-instituutin tutkijan kirjoitus, se on takuuvarmasti sen lehden kallein juttu.