Et vissiin ole hakenut lupia ihan hetkeen? Poliisi voi vaatia haluamiaan lisäselvityksiä. Esimerkiksi sitä päiväkirjaa. En edes muista, että milloin viimeksi sitä ei olisi kysytty. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen hakenut uusia lupia sekä TT2 että TT3/ERVA aseisiin ja uusittu useampaan kertaan määräaikaisia, ja aina on lähestytty lisäselvityspyynnön kanssa. Oliskohan hakukohteet olleet vielä järjestyksessä Länsi-Uusimaa, Itä-Uusimaa, Helsinki ja Itä-Uusimaa.
Toimintatapa/ERVA oli muistaakseni Pasilasta saatu käsky(?) ja harjoituksen merkkaaminen oli jostain muualta. Mä kirjoitan siihen päiväkirjaan ihan mitä vaan riimuja Poliisit pyytää, ei se mun elämää sen kummemmin haittaa. Jossain kohta siitä loppuu tila, ja sitten menee jännäksi, mutta se ei onneksi ole mun päänsärky. ;-)
Joo, ainakin silloin vanhan aselain aikana Espoossa ja Helsingissä vaadittiin SRA kortti, jos halusi itselataavan kiväärin. Nykyään sitä on myös vaadittu ensimmäisen pistoolin kansssa.
Toimintatapa/ERVA oli muistaakseni Pasilasta saatu käsky(?) ja harjoituksen merkkaaminen oli jostain muualta. Mä kirjoitan siihen päiväkirjaan ihan mitä vaan riimuja Poliisit pyytää, ei se mun elämää sen kummemmin haittaa. Jossain kohta siitä loppuu tila, ja sitten menee jännäksi, mutta se ei onneksi ole mun päänsärky. ;-)
Tuosta kortista tuli mieleen: jossakin päin suomea on vaadittu sra korttia sellaisilta luvanhakioilta jotka lajissaan ei moista tarvitse...
Joo, ainakin silloin vanhan aselain aikana Espoossa ja Helsingissä vaadittiin SRA kortti, jos halusi itselataavan kiväärin. Nykyään sitä on myös vaadittu ensimmäisen pistoolin kansssa.