baikalille uusi avatar-kilpailu

Kun baikalia on epäilty jopa vieraan valan agentiksi, niin miten olisi liskokuningatar?

vnewarrival.jpg
 
Kun baikalia on epäilty jopa vieraan valan agentiksi, niin miten olisi liskokuningatar?

vnewarrival.jpg
No sittenhän meikäläisen avatar viittaisi kans feminiiniseen suuntaan!!
Mehän tiedämme toisista topikeista, että liskot hallitsevat tätä maailmaa (saittia), mutta eihän ne nyt naisia ole (kaikki)! @Taitolaji tunnusti olleensa rotari ja vapaamuurari, mutta me liskot niitäkin hallitaan....
Jos tämä menee naiselliseen suuntaan, niin minä vaihdan avatarin Babylon 5:n tai Judge Dredin suuntaan... Tai jopa hiekkamadoksi...
 
Entäs tällainen lempeämpi, erehtyväinen kaveri jolla vielä riittää opeteltavaa? SNAFU = Situation Normal, All Fucked Up (Thing are running normally).

220px-Private_SNAFU.JPG


private_snafu_colored__by_pudgemountain-d6x86uv.png


SNAFU.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni seuraajankin pitäisi olla kunnon ÄIJÄ. Urkin tyyliin...

Eli vaihtoehtoja:

1) MIESTEN MIES!

1288772363658.jpg


2) Yleisnero, sukupolven ääni, eliittikasvattaja, UPSEERI, vielä se sieltä tokenee varmasti!

1288331665188.jpg


3) Mies jolla on paitsi ajotaitoa, myös niin terve itsetunto että yleisö joudutaan välillä ajamaan ulos sen keikoilta että artistin ego mahtuisi lavalle...

Tapani_Kansa_kuva_Jyrki-Valkama.jpg


4) Tämä kirjallisesti lahjakas kaikkien naisten märkä päiväuni on tosielämän herra 47.

PanuRajala.jpg


Olen toivottoman umpihetero mutta nämä miehet saavat polvet tutisemaan siihen malliin että alan joskus epäillä josko sittenkin... :D
 
Olenko vinoutunut kun tulin ajatelleeksi häntä...?
Katso liite: 5447
Tämänkin kuvatekstiksi sopisi melkein "Meth - not even once". Päivi-parka. On niin kovin väsähtäneen näköinen. Huom. plussana myös, näyttää Steve Buscemilta (amerikkalainen näyttelijä).

Tarvitseneeko tuota edes kysyä tuossa vaiheessa? :D

Uskontokin kun on monelle huumetta.
 
mumj+

Alvar Aalto sopisi Baikalille.
 
Jos valituksi tulee henkilön kuva niin sitten sellainen joka mahdollisimman lähelle vastaa todellisuutta ulkonäön suhteen. Laittaa vaan omakuvan ja sillä siisti.
Baikal ei varmaan oikeasti ole T. Kansan näköinen.....ei varmaan ole.....ei saa olla ...!
 
No ei ole Tapanin näköä ei. Jos risteyttäisi turkkilaisen kamelin kasvot algerialaiseen torikauppiaaseen höystettynä UKKlla ja lyötättäisi sitä kuvaa kolmesti ukkosella, niin aika lähellä olisi.

Mainioita ehdotuksia ja juuri sitä lajia, jota arvelinkin tulevan.
 
Tässä harvinaisessa kuvassa Baikal tervehtii Maidania paikallisessa metsästysmajassa!

images
Ei! Baikal ei ole sellainen!

Avan teidän silmät kuka hän on. He is back.
Hän on täällä meidän keskuudessamme..
1cbdB+

:)
Ja näin se oli alusta:
Tässä se on rakas Br..Baikalimme!
1i7X8+

Tätä portrettia voi täydentä meilla kaikilla, minä mielummin istuisin hänen vasemmalla puolella. Kyllä minä mahdun roomalaisen ja Baikalin välin hyvin, olen pieni kokoinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mites olisi Heinrich Lehmann-Willenbrockin elokuvaversio? Kun sanotaan tuo nimike "der Alte" niin sehän natsaisi siihen rooliin mitä hra B täällä vetää. Ja riittävän komea mieskin. Tuohan oli siis 30-vuotias, konemestari 28 mutta suklarielämä vissiin vanhensi miehiä enemmän kuin 5 tappelevaa natiaista nurkissa...

latest


Tai sitten tämä toinen saksalainen "der Alte", Kress. Paras poliisisarjan pääosanesittäjä ikinä vaikka sivuhahmoissa kiersi samat näyttelijät tasaisin väliajoin. Muistuttaa myös ensimmäistä oman alan tiimoilla ollutta esimiestäni, kuten Baikal niin hänkin oli kriittinen auktoriteetteja kohtaan mutta teki mitä miehen piti.

der_alte_kein_gutes_ende.jpg
 

Kyllähän Yoda on helppo kuvitella vahventelemassa tai jopa punaamassa oleellisia osia toisten lainauksista, sekä muistuttamaan että meillä ei taida olla nyt kaikkea tietoa aiheesta taikka että tämä(kään) asia ei välttämättä ole kultanauloin kiinnitettynä peruskallioon :D
 
Back
Top