Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Minen kaipaa perusteluja. Lähtihän se vähän lapasesta kun teräsharjasin silmiä sen tanssivan SPR-keijukaisen takia :p Sellaiset psyykettä runtelevat pätkät jatkossa jollain spoiler-varoituksella.

Off-topic. Minua muistutettiin "salaliittopaskasta", muttei OffTopic:ista. Oliko kyse liiallisesta irrottelusta vai epäkorrektista poliittisuudesta? Asiahan pyöri mitä sankimmin siirtolais-pakolaisuuden ympärillä.

Mitä minä huomasin niin ennenkuin tuli banaanikeskitys niin pakolais-ketjuun tuli oli aika monta ns huumorikuvaa. Kuten esim sotilaspoliisi ja röllipukutyyppi. Eli totaalisen off-topic.

Viimeksi muokattu:
Mitä minä huomasin niin ennenkuin tuli banaanikeskitys niin pakolais-ketjuun tuli oli aika monta ns huumorikuvaa. Kuten esim sotilaspoliisi ja röllipukutyyppi. Eli totaalisen off-topic.

Olen edelleenkin ylpeä siitä. Mutta jos se on OT niin olkoon.

Nyt sai oikein raskaan banaaniheittimistön keskitys täysosuman. Mitä hittoa oikein tapahtui? Mitä ei olisi saanut kirjoittaa?

Itse ainakin myönnän, että maaliinhan tuo "Paavo -Tyyne" osui. Muutan toimintatapojani johdonmukaisiksi ettei tarvitse ruveta luukuttamaan vaikutusta: Irtovitsit ja löysemmin aiheeseen liittyvä Vanhala-tyylinen lätinä, suisto aina sekalaiseen mussutteluun (nyt on ollut "aina joskus"). Suoraan aiheeseen liittyvien asioiden tai argumenttien ironiaan liittyvä "huumori" saanee jäädä pääketjuun (?). Ylläpito ottanee kantaa täällä, jos tämä ei kuulosta hyvältä yleislinjaukselta. Jotain lipsahduksia varmaan tulee sattumaan, mutta koitan siirtää/poistaa/pyytää siirtämään niitä itse jos huomaan.

Ylläpidon linjalle pointsit, ettei ketjua ole lukittu tai banneja jaeltu perusteella "rasismi" paitsi ns. selvissä tapauksissa kun joku rasistinen oksennus vailla asiasisältöä ilmestyy.

...hups, tarkoitus oli käydä täällä haukkumassa kaikki, marttyyriasenteella editoimassa kaikki 5000 viestiäni muotoon "viesti poistettu väärien mielipiteiden vuoksi" ja sitten ilmoittaa että poistun ikiajoiksi foorumilta :D Taidan olla liian laiska moiseen... :rolleyes:

Edit: Eka banaanini miltään foorumilta ikinä. Se kohta bucket-listastani yliviivattu. "Kimppakiva japanilaisten kolmossiskosten kanssa" on jostain syystä yhä viivaamatta.

Viimeksi muokattu:
Oletetaan, että tässä on kolme kirjoittajaa:

a) postaa b ja c viestejä vaihtelevasti

b) postaa kaikki viestit joutavaa lätinää ja aina yleensä vielä asiasta sivuun

c) postaa huolellisesti laadittuja ketjun aihetta laadukkaasti täydentäviä tarkasti eri puolilta ja yksityiskohtaisesti selvittäviä esseitä

Haistakaa nyt oikeasti vittu te saatanan syöpäläiset ja sananvapauden viholliset! VIIKON BÄNNI jostain "ei tehdä tästä äärioikeistolaista foorumia" perustelulla. Vittu teillä on kusta päässä ja paljon. Aivan naurettavaa paskaa. Sitten te idiootit "kerrytätte" pisteitä, jotka eivät ikuna nolliinnu, eli seuraavasta ajatusrikoksesta räpsähtää sitten kahden viikon bänni. Taas syystä, jota voidaan vain ihmetellä. Mitä vittua oikeasti? Mikä tämän foorumin tarkoitus on? Keskustella, vaiko nuolla moderaattoreiden perseitä häh?

Mulla on täällä yli 2000 viestiä postattuna ja yksi moderaattorin aivopieru heittää minut viikoksi täältä pihalle. Vittu te olette hulluja. Oikeasti.

No, ei muuta kuin "kenraalin" arvonimi romukoppaan ja uusi tili vaan tänne luomaan sitten ja kun se bännätään taas, niin taas uusi tili ja uusi tili, tai sitten vaan suksin vittuun täältä kontribuoimasta, kun ei kerran kelpaa. Mitä järkeä täällä on olla, kun sananvapautta ei ole, sensuuri iskee ja bännit paukkuvat ilman mitään järkiperäistä perustetta? Kukkahatun arvonimi moderaattorikusipäille ja Hitlerin nimi koko shown vetäjälle. Ja minä hullu olen mennyt lahjoittamaan rahaakin tämän paskafoorumin ylläpitoon. Älkää pelätkö, en tule enää lahjoittamaan, en ikinä. Tämä paskafoorumi ansaitsee vain kuolla ja kuihtua pois, kun on jo nyt kerran muuttunut täysin samanmielisten rinkirunkkaussessioksi, jossa ei yhtäkään poikkipuoleista mielipidettä suvaita. Hyysäyksellä ja sensuurillahan tämä maa pelastuu menossa olevalta invaasiolta, eikös vaan?

Tästähän tuli oikein huumoriketju! :D

Mutta vakavasti...jos ei itsetunto kestä tiettyä kritiikkiä, niin parempi olla postailematta esim. alkkomahoolin tai muun hubriksen vaikutuksen alaisena. :)

Miksi bännin saajan pitää bänniä edes kommentoida? Niinku jälkikäteen selitellä.

Shit happens ja se siitä. Katse eteen ja kaukovalot.

Viimeksi muokattu:
Haistakaa nyt oikeasti vittu te saatanan syöpäläiset ja sananvapauden viholliset! VIIKON BÄNNI jostain "ei tehdä tästä äärioikeistolaista foorumia" perustelulla. Vittu teillä on kusta päässä ja paljon. Aivan naurettavaa paskaa. Sitten te idiootit "kerrytätte" pisteitä, jotka eivät ikuna nolliinnu, eli seuraavasta ajatusrikoksesta räpsähtää sitten kahden viikon bänni. Taas syystä, jota voidaan vain ihmetellä. Mitä vittua oikeasti? Mikä tämän foorumin tarkoitus on? Keskustella, vaiko nuolla moderaattoreiden perseitä häh?

Mulla on täällä yli 2000 viestiä postattuna ja yksi moderaattorin aivopieru heittää minut viikoksi täältä pihalle. Vittu te olette hulluja. Oikeasti.

No, ei muuta kuin "kenraalin" arvonimi romukoppaan ja uusi tili vaan tänne luomaan sitten ja kun se bännätään taas, niin taas uusi tili ja uusi tili, tai sitten vaan suksin vittuun täältä kontribuoimasta, kun ei kerran kelpaa. Mitä järkeä täällä on olla, kun sananvapautta ei ole, sensuuri iskee ja bännit paukkuvat ilman mitään järkiperäistä perustetta? Kukkahatun arvonimi moderaattorikusipäille ja Hitlerin nimi koko shown vetäjälle. Ja minä hullu olen mennyt lahjoittamaan rahaakin tämän paskafoorumin ylläpitoon. Älkää pelätkö, en tule enää lahjoittamaan, en ikinä. Tämä paskafoorumi ansaitsee vain kuolla ja kuihtua pois, kun on jo nyt kerran muuttunut täysin samanmielisten rinkirunkkaussessioksi, jossa ei yhtäkään poikkipuoleista mielipidettä suvaita. Hyysäyksellä ja sensuurillahan tämä maa pelastuu menossa olevalta invaasiolta, eikös vaan?

Lääkintämies!

Kaikella kunnioituksella hessu: Kärsi banni ja tuu takaisin, sillä ymmärtääkseni jokainen bannattu aloittaa ns. puhtaalta pöydältä: Banni on kärsitty ja sillä pihvi. Näihin aikaisempiin banneihin en ole törmännyt saitilla muutoin kuin ko on pitänyt laskeskella kerääntyneitä bannipisteitä.

Kysynkin nyt @TomTom & modet seuraavaa: Olisiko mahdotonta laittaa "vanhat bannipisteet" holdiin ja katsoa oikeneeko kirjoittajan tyyli?. Tästä lienee puhuttu jo aikaisemminkin, jotta secondary ylilyönnit eivät veisi koko kirjoittajan uraa luiskaan. Tavallaan siis ymmärrän pointin tässä kovinkin kärkevässä kommentissa, mutta... en tiedä olisiko ajatusta ..., välttämättä ei...

Tavoitehan on, että kenelekkään ei tarvitse antaa pisteen pistettä. Se nyt ilmeisesti ei tunnu aina välillä toimivan joten pakko niitä on antaa, pisteet menettävät merkityksensä jos muutaman päivän lusimalla homma palaa alkuun ja sama touhu jatkuu. Nyt kun pisteet ei ns. vanhene, palautteen perusteella se ainakin tuntuu vaikuttavan. Eli siihen malliin jatkossakin touhuatte palstalla.

@TomTom Mahdollistaako softa warninglevelin näkymistä profiilissa tai mistä on mahdollisuus nähdä omat pojot? Paljonko esim. minulla on?

Back