Bannit ja varoitukset

Jokainen ihminen on syyllistynyt johonkin, pitää vain löytää ja todeta se rikos.

Juuri näin. Ja vaikka ei olisikaan VIELÄ syyllistynyt, niin aina sentään ehtii vielä.....:sneaky: taannehtiva lainsäädäntö toki ratkaisisi monta nykyistä ongelmaa. :eek:
 
Tulee mieleen vanha afrikkalainen sananlasku:

Lyö aina vaimoasi. Jos et tiedä miksi, niin vaimo kyllä tietää.
 
Siis springeri mitämitä ... mä olen näistä bännipistejutuista kyllä aivan ulapalla.
Juuri tuossa muistelin veli-springeriä Pohjoisrantaa ajaessani(muistan nykyään aina siitä ajaessani, ja ajan siitä toistuvasti), siinä sijaitsevan japanilaisten muistokiven (hyvin pieni ja vaikeasti huomattavissa) nykyisin aina osuessa silmiini. Se suorastaan vainoaa minua (siis se kivi). Niin, siis sitä mietin eilen, että mihin springeri on kadonnut ja onkohan bannit edelleen päällä. Ja nyt! on mennyt laittamaan Kysymys- ja vastaustopiikkiin kysymyksen > ja heti bannit ... what !! missä välissä se on ehtinyt ???
 
No joo, lähdin tsekkaamaan viestihistoriaa niin kyllähän se syy sieltä löytyi. Toi oli vaan niin outoa, että ensin nimimerkkiä ei näy aikoihin ja sitten kun näkyy, ihan viattomassa yhteydessä, niin siellä on jo bännit päällä :confused:
Tuntuu hänellä tuo retoriikka keulivan joissakin aihepiireissä, tosiaan. Mutta itse en ole vissiiin noissa ketjuissa sitten ollut kovin aktiivinen; kieltämättä tunnistan kyllä, että minut olisi siellä pätkitty sanan miekalla(tai nuijalla) todella pimeään paikkaan :rolleyes:
 
No joo, lähdin tsekkaamaan viestihistoriaa niin kyllähän se syy sieltä löytyi. Toi oli vaan niin outoa, että ensin nimimerkkiä ei näy aikoihin ja sitten kun näkyy, ihan viattomassa yhteydessä, niin siellä on jo bännit päällä :confused:
Tuntuu hänellä tuo retoriikka keulivan joissakin aihepiireissä, tosiaan. Mutta itse en ole vissiiin noissa ketjuissa sitten ollut kovin aktiivinen; kieltämättä tunnistan kyllä, että minut olisi siellä pätkitty sanan miekalla(tai nuijalla) todella pimeään paikkaan :rolleyes:

Minä syvästi ihmettelin, miten sai olla näinkin kauan kehissä. Osasi välillä teeskennellä asiallista. Sitten sai suhteettomia riehumiskohtauksia. Itse pistin kaverin ignoreen heti alkuun.
 
Minä syvästi ihmettelin, miten sai olla näinkin kauan kehissä. Osasi välillä teeskennellä asiallista. Sitten sai suhteettomia riehumiskohtauksia. Itse pistin kaverin ignoreen heti alkuun.

Samat havainnot. Oli ignorelistalla aika kauan.
 
Siis springeri mitämitä ... mä olen näistä bännipistejutuista kyllä aivan ulapalla.
Juuri tuossa muistelin veli-springeriä Pohjoisrantaa ajaessani(muistan nykyään aina siitä ajaessani, ja ajan siitä toistuvasti), siinä sijaitsevan japanilaisten muistokiven (hyvin pieni ja vaikeasti huomattavissa) nykyisin aina osuessa silmiini. Se suorastaan vainoaa minua (siis se kivi). Niin, siis sitä mietin eilen, että mihin springeri on kadonnut ja onkohan bannit edelleen päällä. Ja nyt! on mennyt laittamaan Kysymys- ja vastaustopiikkiin kysymyksen > ja heti bannit ... what !! missä välissä se on ehtinyt ???
Muutamaksi toviksi poistunut reserviläisveli @Springeri oli kyllä erittäin positiivinen lisä foorumin parhaaseen ketjuun, eli kyssäri- ja vassari -liekaan. En nähnyt noita tuhmuuksia yhtään, harmin paikka jos jostain syystä keitti yli. Lukeneen oloinen ukko jolla oli juonikkaan näppäriä kyssäreitä.
Harmi.
 
Varmaankin siksi, että teki ikävän kysymyksen ja joku posliini huusi dialogipoliisia. Toisaalta henkilökohtaisuuksista pitää napauttaa, kuten säännöissä on.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, kuuluisi enemmän yleiseen vitjakeskusteluun tämä linjaus, mutta täytyy olla oikeus olla myös jyrkemminkin konservatiivi ilman ikiaikaista kaalikorttia. Ja tiukemmin suvaitsevainen ilman massiivista riekkumista. Asialinja.
Ei kait kyse ole mistään jyrkän reunan konservatismin perusteella tulleesta kortista vaan siitä, että ei usko puhetta kun pyydetään lopettamaan henkilöön meno...tämä kun nousee esiin vielä noin parin viikon välein niin sitä saa mitä tilaa...erimieltähän täälläkin toki saa olla..
 
Back
Top