Bannit ja varoitukset

Kyllä siitä keskustelusta olisi voitu pistää henkilökohtaisuuksien vuoksi pihalle liuta jengiä. Eli ei sarde ihan ainoa iholle menijä ollut. Passiivin käyttö ei poista sitä faktaa että vastaus on vittuilu toisen osapuolen ominaisuuksista tai näkemyksistä.

Tälle kertaa kuitenkin rauhoittumaan lähti vain yksi. Pienimmän harmin periaatteella toimittiin. Toinen vaihtoehto olisi kuumentanu bannityökalun punaisen hehkuvaksi ja lopettanut tämän foorumin kommentoinnin kuukausiksi.
 
Kyllä siitä keskustelusta olisi voitu pistää henkilökohtaisuuksien vuoksi pihalle liuta jengiä. Eli ei sarde ihan ainoa iholle menijä ollut. Passiivin käyttö ei poista sitä faktaa että vastaus on vittuilu toisen osapuolen ominaisuuksista tai näkemyksistä.

Tälle kertaa kuitenkin rauhoittumaan lähti vain yksi. Pienimmän harmin periaatteella toimittiin. Toinen vaihtoehto olisi kuumentanu bannityökalun punaisen hehkuvaksi ja lopettanut tämän foorumin kommentoinnin kuukausiksi.

Olisitte vain laittaneet useampia, jos sille olisi ollut syytä.

Yleensä ruukaa olemaan niin, että kun pahimmat ärhentelijät lähtevät jäähylle, niin se antaa sitten tilaa "hiljaisemmille" nousta keskusteluun. Harvoin keskustelu siis hiljenee. Alatasoisen "keskustelun" hiljenemisestä tuskin taas on haittaa?

Toisekseen. Olen sitten alkanut taas raportoimaan. Enkä ole huomannut raportoinnin johtavan minkäänlaiseen toimintaan ylläpidon taholta. Olen raportoinut myös Sarden kirjoittamista viesteistä. Sardella on hyökkäävä tyyli, mutta se näyttää herättävän puuttumiskynnyksen vain tietyssä ketjussa.

Kolmanneksi, mielestäni olisi hyvä, että ylläpito yleisesti ottaen reagoisi aikaisemmin ja kevyemmin kuin antamalla banneja. Ja/tai, jos se on työkalu, jota käytetään, niin antamalla vaikka sitten banneja muualtakin kuin Trump-ketjusta, ja tosiaan, Trump-ketjussakin sitten varmuuden vuoksi vaikka vähän isommalla lekalla.

Ugh. Nämä olivat vain omia mielipiteitäni.
 
Harmi että Trumppi-ketju on mitä on, amerikan poliittinen tilanne on tosi mielenkiintoinen seurattava. Kieltämättä se ikuinen liberaali-vihervassari-jänkkääminen ja leimakirves välillä kyllästyttää. Mutta itsepä siellä minäkin omasta vapaasta tahdostani olen, entinen vanhan liiton konservatiivi ja nykyinen liberaalivihervassari.
 
Niin, kuuluisi enemmän yleiseen vitjakeskusteluun tämä linjaus, mutta täytyy olla oikeus olla myös jyrkemminkin konservatiivi ilman ikiaikaista kaalikorttia. Ja tiukemmin suvaitsevainen ilman massiivista riekkumista. Asialinja.

Itse suutuin viimeksi Sardelle koska veti minulle natsikortin, hyvin tietäen että olen siionistikin.
Minua ei silti kyllä haittaa kiihkeämpikään meno ja että välillä suututaankin toisille elämässä.
Katson että Sardakaur on foorumin aihepiirin kannalta arvokas jäsen ja että olisi menetys jos kaikki eri mieltä olevat lähtisivät menemään täältä.
 
Toisekseen. Olen sitten alkanut taas raportoimaan. Enkä ole huomannut raportoinnin johtavan minkäänlaiseen toimintaan ylläpidon taholta. Olen raportoinut myös Sarden kirjoittamista viesteistä. Sardella on hyökkäävä tyyli, mutta se näyttää herättävän puuttumiskynnyksen vain tietyssä ketjussa.

Pitää alkaa varomaan näköjään kirjoittamista mihinkään muualle kun ”Sekalaista mussuttelua ”.
 
Sisäinen moderointi paras moderointi. Täytyy myöntää että muutamankin kerran täällä tehnyt mieli kaivaa käyttäjän osoite esille, ja mennä repimään pää irti, mutta sitten muistanut että emme olekkaan missään paskastanissa, ja jättänyt verbaalisenkin kiukuttelun lyhyeen. Parasta lääkettä on kun välttelee tiettyjä ketjuja kokonaan ja pysyttelee sotilaskaluston puolella :)
 
Kolmanneksi, mielestäni olisi hyvä, että ylläpito yleisesti ottaen reagoisi aikaisemmin ja kevyemmin kuin antamalla banneja. Ja/tai, jos se on työkalu, jota käytetään, niin antamalla vaikka sitten banneja muualtakin kuin Trump-ketjusta, ja tosiaan, Trump-ketjussakin sitten varmuuden vuoksi vaikka vähän isommalla lekalla.
Moro. Täysin samaa mieltä jäsen @Mustaruuti n kanssa. Teillä modeilla on raskas velvollisuus. Antaa banni tai ei, ja kuinka pitkä. Olen samaa mieltä tuosta @sardaukarin bännistä, muutama muukin olisi ansainnut. Ok, nyt meni näin. Voisikos vähän lievempi keino olla, eli ei voi kirjoittaa siihen ketjuun mistä bänni ansaittu, muut ketjut vapaata riistaa. Jos edelleen häiriköi, uusia ketjuja lukitaan. Onko edes teknisesti mahdollista @TomTom.
Kyllä minäkin erään asiantuntijan kommenteille mielenipahoitin, selvisin kyllä. Muutama yks.viesti tuli noista Maak-jutuista, "haista jätkä vttu, kun et ole itse ollut". No, hommahan lopuksi kai meni ihan tyydyttävästi tuon Maakin tulevaisuutta ajatellen.
 
Kyllähän tuo Trump-ketju on sellainen muutaman kaverin pyörittämä roskaläjä (no, ehkä kohteensa tasoinen?). Eivät juuri muualle kirjoitakaan. Eli ei ihme, että siinä veli @Sardaukar poltti vähän päreitään. Vähän turhan yksipuoliselta tuo bänni tuntuu, mutta näillä mennään. Harmi, Sarde sentään edusti muissakin ketjuissa.

(Oikoluku yrittää jatkuvasti vaihtaa bännin nänniksi.)
 
Parasta lääkettä on kun välttelee tiettyjä ketjuja kokonaan ja pysyttelee sotilaskaluston puolella :)

Täh?
"sotilaskaluston puolella":facepalm::facepalm::facepalm:



Varminta on pysyä erillään kaikista sotilaallisista aiheista, jollei halua …… niskaansa.
Tai ei ainakaan tuo mitään omia näkemyksiä asiaan/aiheetta.
 
Kyllähän tuo Trump-ketju on sellainen muutaman kaverin pyörittämä roskaläjä (no, ehkä kohteensa tasoinen?). Eivät juuri muualle kirjoitakaan. Eli ei ihme, että siinä veli @Sardaukar poltti vähän päreitään. Vähän turhan yksipuoliselta tuo bänni tuntuu, mutta näillä mennään. Harmi, Sarde sentään edusti muissakin ketjuissa.

(Oikoluku yrittää jatkuvasti vaihtaa bännin nänniksi.)
Se on kyllä sääli jos Sarde ei palaa, hyviä juttuja ja melkoinen kokemus maailman kentiltä :unsure:
 
Vitun iso kyynel, olen varoittanut useasti, viimeksi mainitsin, että en enää ensi kerralla mainitse.

Sama kohtalo koskee paria muutakin, kunhan saman varoituksen saavat, Gripen rölliä ja ensimmäisen naisen kylkiluun luvuttaja. "About kenelläkään" muilla ei ole vaikeuksia olla sotkematta lirpakkeita kuin edellä mainituilla sankareilla.
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Sitähän tässä osin harmiteltiinkin, että tuomio napsahti vain yhdelle leimaten tavallaan hänet ainoaksi pahantekijäksi.
Ja onhan tuolla mainittujen lisäksi muutama kaveri, jotka saattavat kyllä kirjoittaa asiaa, mutta se tekstin koko sävy on härnäävässä muodossa.
 
Back
Top