Umkhonto
Ylipäällikkö
Visertelee varmaan jossakin Karjalan laulumailla.Niin missä se smlinko oikein piilee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visertelee varmaan jossakin Karjalan laulumailla.Niin missä se smlinko oikein piilee?
Tai kivilouhimolla... kivaa ulkojumppaa joulukuussa .Visertelee varmaan jossakin Karjalan laulumailla.
Luin pari sivua Ozeron viimeisiä kommentteja ja eipä niissä mitään sellaista ollut, että niillä ansaitsisi Röllikän siipiä. Vähän samanlainen case kuin @Mustaruuti oli. @TomTom voisi avata perusteluja tai sitten ei...Tuota miksi Ozerolle annettiin punatahti?
Tuota miksi Ozerolle annettiin punatahti?
Lisäsi minut seurantalistalle.
Mistäs tollasen näkee? Koetin hiukan etsiä omalta kohdaltani, mutta en löytänyt.
Klikkaat jonkun kirjoittajan nimeä ja sieltä pitäisi näkyä follow.
Joo, mut toisin päin. Eli seuraako joku minua?
Testiä
Näkyy.Testiä
Oletkin foorumin iltatähtiItse Ozeron juttuja kiinnostuneena lukijana en koe että olisi itseäni kummoisempi mielipidevaikuttaja.
Meikän nyt kaikkien tulisi tuntea.
Oletkin foorumin iltatähti
Mikäs Ozerolle nyt tuli? Tavallaan diggasin heppu-oletettua, vaikka olikin monessa asiassa kanssani eri mieltä. Itse asiassa kaikissa asioissa. Noh muistan kyllä kun meikäläinen, Bushmaster, Geronimo ja Sardaukar saatiin kaikki puolisen kuukautta jäähyä. Samaan aikaan. Muistaakseni liittyi pitkähköön spekulaatioon pillun hinnasta aasialaisissa pääkaupungeissa, ja vielä jotenkin aika eskaloituneessa spadeketjussa. Tai ehkä se olikin yleisestä kiukuttelusta. Sardaukar kiusasi bushmasteria, geronimo puolusti bushmasteria, ja itse olin sitä mieltä että 50 dollaria on aika käypä taksa perseestä maailmalla.Tuota miksi Ozerolle annettiin punatahti?
Mikäs Ozerolle nyt tuli? Tavallaan diggasin heppu-oletettua, vaikka olikin monessa asiassa kanssani eri mieltä. Itse asiassa kaikissa asioissa. Noh muistan kyllä kun meikäläinen, Bushmaster, Geronimo ja Sardaukar saatiin kaikki puolisen kuukautta jäähyä. Samaan aikaan. Muistaakseni liittyi pitkähköön spekulaatioon pillun hinnasta aasialaisissa pääkaupungeissa, ja vielä jotenkin aika eskaloituneessa spadeketjussa. Tai ehkä se olikin yleisestä kiukuttelusta. Sardaukar kiusasi bushmasteria, geronimo puolusti bushmasteria, ja itse olin sitä mieltä että 50 dollaria on aika käypä taksa perseestä maailmalla.
Ja Pad Thai on maksimissaan vitosen, with extra chilli .
Off topic on myrkkyä joskus...
Et voittanut mitäänMäpäs tiedän kuka saa seuraavan bannin....