Bannit ja varoitukset

Tuota miksi Ozerolle annettiin punatahti?
Luin pari sivua Ozeron viimeisiä kommentteja ja eipä niissä mitään sellaista ollut, että niillä ansaitsisi Röllikän siipiä. Vähän samanlainen case kuin @Mustaruuti oli. @TomTom voisi avata perusteluja tai sitten ei...
 
Itse Ozeron juttuja kiinnostuneena lukijana en koe että olisi itseäni kummoisempi mielipidevaikuttaja.

Meikän nyt kaikkien tulisi tuntea. :D
 
Sehän on kehu eikä huono asia.
 
Tuota miksi Ozerolle annettiin punatahti?
Mikäs Ozerolle nyt tuli? Tavallaan diggasin heppu-oletettua, vaikka olikin monessa asiassa kanssani eri mieltä. Itse asiassa kaikissa asioissa. Noh muistan kyllä kun meikäläinen, Bushmaster, Geronimo ja Sardaukar saatiin kaikki puolisen kuukautta jäähyä. Samaan aikaan. Muistaakseni liittyi pitkähköön spekulaatioon pillun hinnasta aasialaisissa pääkaupungeissa, ja vielä jotenkin aika eskaloituneessa spadeketjussa. Tai ehkä se olikin yleisestä kiukuttelusta. Sardaukar kiusasi bushmasteria, geronimo puolusti bushmasteria, ja itse olin sitä mieltä että 50 dollaria on aika käypä taksa perseestä maailmalla.

Ja Pad Thai on maksimissaan vitosen, with extra chilli :).

Off topic on myrkkyä joskus...
 
Mikäs Ozerolle nyt tuli? Tavallaan diggasin heppu-oletettua, vaikka olikin monessa asiassa kanssani eri mieltä. Itse asiassa kaikissa asioissa. Noh muistan kyllä kun meikäläinen, Bushmaster, Geronimo ja Sardaukar saatiin kaikki puolisen kuukautta jäähyä. Samaan aikaan. Muistaakseni liittyi pitkähköön spekulaatioon pillun hinnasta aasialaisissa pääkaupungeissa, ja vielä jotenkin aika eskaloituneessa spadeketjussa. Tai ehkä se olikin yleisestä kiukuttelusta. Sardaukar kiusasi bushmasteria, geronimo puolusti bushmasteria, ja itse olin sitä mieltä että 50 dollaria on aika käypä taksa perseestä maailmalla.

Ja Pad Thai on maksimissaan vitosen, with extra chilli :).

Off topic on myrkkyä joskus...

 
Back
Top