Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sardaukar bannattu?
Aaaah löysinkin Sardaukarin Elämä lipareesta keskustelun aiheesta.
Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.
Mihinkäs miikkaj lähti ja miksi ?
Olen tästä aikaisemminkin sanonut suoraan hänelle ja muille. Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä. Välillä jutuissa on ollut ihan perääkin, mutta tuo juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan.Jos oikein ymmärsin niin oli "deep state" salaliittoa yms. liittyen valmiuslain käyttöönottoon.
Jäsen RDF täyttää nämä tunnusmerkit kyllä.. tosin täytyy sanoa että meikäläinen heräsi juuri ja tajusin että Dailymailista;kään ei löydy mitään uutta luettavaa, ja RSS-fiidejä en voi enää sietää, johtuen virheellisestä alkuperäisestä parametrisoinnista!!!Koittakaa löytää yksikin positiivissävytteinen tai ratkaisuehdotuksen sisältävä viesti kyseiseltä henkilöltä.
Mihinkäs miikkaj lähti ja miksi ?
Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä... ...juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan...
Sardehan sai bännit jo aikoja sitten.Onko saudakar Isänmaan tehtävissä? Ei ole aikoihin näkynyt
Ok. En tiennytSardehan sai bännit jo aikoja sitten.
Miksi?Sardehan sai bännit jo aikoja sitten.
En nyt tarkkaan muista. Olisiko ollut liian paljon off-topicia?Miksi?
Miksi?
Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.
Uuh, eipä taida olla montaa positiivista postausta mullakaan :O No laitetaan vaikka sellainen tulevaisuuden näky että varmasti Virheä ylioppilasproffessoori valitaan Suamen seuraavaksi pefitentiksi 103% äänillä kuten tavjakin ja sitten putler kyllä saa kyytiä öh jonnekin. Sitten r-maa vaan menee pois, jonnekin.Olen tästä aikaisemminkin sanonut suoraan hänelle ja muille. Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä. Välillä jutuissa on ollut ihan perääkin, mutta tuo juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan.
Koittakaa löytää yksikin positiivissävytteinen tai ratkaisuehdotuksen sisältävä viesti kyseiseltä henkilöltä.
Katkeroituminen ei ole rikollista, mutta haitallista ja häiritsevää muiden keskustelun kannalta.
@TomTom , miksi muuten, kun käytän abut(@) merkkiä, niin kirjoittaessa tekstin syöttö ei ehdota @miikkaj:ta automaattisesti (kuten esim. sinua ehdotti)? Johtuuko toiminto bänneistä ja onko se bugi vai poistiko henkilö koko profiilinsa? Testatkaa muutkin, huomaatteko saman? Tallentaessa tekstin, linkki näyttää kuitenkin muodostuvan automaattisesti henkilöön ja siis toimivan.
Ei kannata olla huolissaan, tuuraaja paikalla.Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.