Bannit ja varoitukset

Still here... oletan että tarkoititte allekirjoittanutta? NOh, joka arpa ei voita :cool:
 
Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.
 
Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.

Uteliaisuuden vuoksi kysyisin että kuinka monta banaanilaatikollista Sardu sai?
 
Saattaa olla aika pitkä koska ne kumuloituvat ja Sardella on ennestään muutama bänni plakkarissa.
 
Mihinkäs miikkaj lähti ja miksi ?
 
Jos oikein ymmärsin niin oli "deep state" salaliittoa yms. liittyen valmiuslain käyttöönottoon.
Olen tästä aikaisemminkin sanonut suoraan hänelle ja muille. Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä. Välillä jutuissa on ollut ihan perääkin, mutta tuo juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan.

Koittakaa löytää yksikin positiivissävytteinen tai ratkaisuehdotuksen sisältävä viesti kyseiseltä henkilöltä.

Katkeroituminen ei ole rikollista, mutta haitallista ja häiritsevää muiden keskustelun kannalta.

@TomTom , miksi muuten, kun käytän abut(@) merkkiä, niin kirjoittaessa tekstin syöttö ei ehdota @miikkaj:ta automaattisesti (kuten esim. sinua ehdotti)? Johtuuko toiminto bänneistä ja onko se bugi vai poistiko henkilö koko profiilinsa? Testatkaa muutkin, huomaatteko saman? Tallentaessa tekstin, linkki näyttää kuitenkin muodostuvan automaattisesti henkilöön ja siis toimivan.
 
Koittakaa löytää yksikin positiivissävytteinen tai ratkaisuehdotuksen sisältävä viesti kyseiseltä henkilöltä.
Jäsen RDF täyttää nämä tunnusmerkit kyllä.. tosin täytyy sanoa että meikäläinen heräsi juuri ja tajusin että Dailymailista;kään ei löydy mitään uutta luettavaa, ja RSS-fiidejä en voi enää sietää, johtuen virheellisestä alkuperäisestä parametrisoinnista!!!
... olen ollut viikon koppi-mopona, ja alkaa olla tilanne että kun käyn kaupassa, yritän kumartua ihmisten koirien luokse, että saisin jonkinlaista palautetta :) . Saatanan norjalaiset kavahtavat tälläistä käytöstä, pieteetillä jota harvoin tapaa non-muslim -maissa.

Perustankin uuden ketjun: Yksin koronassa (harmi ettei @Sardaukar ole täällä, hän pyörittäisi ihan itse sitä, ei tarttis tehdä mittään :cool:!)
 
Mihinkäs miikkaj lähti ja miksi ?

Onko me päästy eroon siitä palstariesasta? Voi tätä ilon ja onnen päivää!

Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä... ...juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan...

Eihän nuo mahdollisuudet poissulje toisiaan ainakaan yleisellä tasolla.

Sairaalloisen katkeroitunut, psykoottinen tai muulla tavoin häiriintynyt henkilö omaa enemmän motiiveita ihmis- ja yhteiskuntavihaan kuin iloinen, reipas, hyväntuulinen, huumorintajuinen ja lupsakasti vastoinkäymisiä ottava.
 
Olen tästä aikaisemminkin sanonut suoraan hänelle ja muille. Eli jäsenen @miikkaj kirjoittelu on ollut jatkuvaa, kaiken arvostelemista, vähättelyä, epäilyä ja salaliittoteorioiden epäilyä. Välillä jutuissa on ollut ihan perääkin, mutta tuo juttujen jatkuvuus on antanut vaikutelman joko: yhteiskunnalle katkeroituneesta henkilöstä tai sitten tarkoituksenmukaisesta luottamuksen heikentämisyrityksestä yhteiskuntajärjestystä kohtaan.

Koittakaa löytää yksikin positiivissävytteinen tai ratkaisuehdotuksen sisältävä viesti kyseiseltä henkilöltä.

Katkeroituminen ei ole rikollista, mutta haitallista ja häiritsevää muiden keskustelun kannalta.

@TomTom , miksi muuten, kun käytän abut(@) merkkiä, niin kirjoittaessa tekstin syöttö ei ehdota @miikkaj:ta automaattisesti (kuten esim. sinua ehdotti)? Johtuuko toiminto bänneistä ja onko se bugi vai poistiko henkilö koko profiilinsa? Testatkaa muutkin, huomaatteko saman? Tallentaessa tekstin, linkki näyttää kuitenkin muodostuvan automaattisesti henkilöön ja siis toimivan.
Uuh, eipä taida olla montaa positiivista postausta mullakaan :O No laitetaan vaikka sellainen tulevaisuuden näky että varmasti Virheä ylioppilasproffessoori valitaan Suamen seuraavaksi pefitentiksi 103% äänillä kuten tavjakin ja sitten putler kyllä saa kyytiä öh jonnekin. Sitten r-maa vaan menee pois, jonnekin.
 
Olen hänelle ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti yrittänyt sanoa vuosien aikana USEITA kertoja, että lopettaa offtopikin ja itsestään jauhamisen about jokaisessa lirpakkeessa, mutta ei tuntunut menevän kaaliin, joten nyt meni näin.
Ei kannata olla huolissaan, tuuraaja paikalla.:p
 
Back
Top