Ei itsetyydytyksen puolesta puhuminen enää ole syntiä. Mutta jos alat lampaista höpöttää, sitten saattavat hermostua.
Joo, lapset ja eläimet pitää jättää rauhaan, muuten miten vaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei itsetyydytyksen puolesta puhuminen enää ole syntiä. Mutta jos alat lampaista höpöttää, sitten saattavat hermostua.
Tämäpä onkin trolli-foorumi. trollipuolustus.net, kuvaisi paremmin keskustelujen sisältöäTrollaaminen olisi varmaan oikeampi syyte.
Lähinnä vitsinä pistin, kun kaveri sai banaanit propagandasta, mutta minä en. Kummastelen enemmän tosin sitä että länsimielisen propagandan levittäminen on kuitenkin täysin sallittua.Harvemmin näkee tämmöistä että keskustelufoorumin jäsen (Mikoyan) kaipailee jonkin sortin "penalttia" ihan oma-aloitteisesti!
Tämähän onkin aika mielenkiintoinen paikka!
Mikoyanin keskustelutyylistä tulee mieleen lähinnä vanha kunnon Kaukovittuilija. Ketju kun ketju suistuu raiteiltaan kun Mikoyan heittää jonkun päästä keksityn faktan, syyttäen samalla muita trollauksesta ja tietenkin kieltäytyy ehdottomasti antamasta väitteilleen mitään lähteitä.
Mustan voi näköjään maalata valkoiseksi. Tuolla keskustelussa poraat varsin avoimesti, mutta tässä sarakkeessa näyttäydyt yhtäkkiä kuin joku enkeli. Vain sädekehä puuttuu tuosta avataristasi.Tämän keskustelun ulkopuolella olen sanonut sinua trolliksi yhden kerran ja senkin epäsuorasti. En ole keskustellut kanssasi käytännössä lainkaan, joten en tiedä missä tämä keskustelun kääntäminen ja jankkaaminen on mielestäsi tapahtunut. Lähtökohtaisesti kun en keskustele trollien kanssa. Harmittaa vaan kun kärkevät ja faktoiltaan kyseenalaiset viestisi saavat muut vastaamaan ja hyvä keskustelu menee pilalle. Toimintaasi on vaikea nähdä muuna kuin tarkoituksellisena provosoimisena.
Hö. Miksen minä saanut bannia propagandasta?
Tämäpä onkin trolli-foorumi. trollipuolustus.net, kuvaisi paremmin keskustelujen sisältöä
Joka toinen viesti käsittää trollauksen tunnusmerkit.
Lähinnä vitsinä pistin, kun kaveri sai banaanit propagandasta, mutta minä en. Kummastelen enemmän tosin sitä että länsimielisen propagandan levittäminen on kuitenkin täysin sallittua.
Käyttäjä sirppimestari 2 pistettä, tekstin rasistinen sisältö.
Edelleen muistutan että ollaan julkisella foorumilla, jossa sananvapaus ei tarkoita sitä että huudellaan mitä aylki suuhun tuo. Te vastaatte foorumin tasosta.