Bannit ja varoitukset

Ehkä juhlan kunniaksi pieni yleinen armahdus tekisi terää?

Parin kuukauden (ihan vapaaehtoinen) tauko selaamisesta ja takaisin tullessa näkyy olevan puoli foorumia bannattuna.

Yleinen armahdus? Ylipäällikön armahdusoikeutta ei ole tarkoitettu käytettäväksi sillä tavalla.

Mutta on toki myönnettävä, että sitä voisi käyttää...
 
Mitäs @Rannari meni tekemään?
Sääntörikkomus näkyy olleen syynä. Ei tarkempaa tietoa.

Koska kyseessä on varmaankin ollut jokin minulle lajityypillinen virhe kuten innokas ot-keskusteluun osallistuminen niin on parempi tunnustaa tosiasiat. Luonnettaan ei voi vaihtaa joten kunnioitan foorumia ja poistun takavasemmalle.

Erittäin hyvää jatkoa kaikille. Hieno porukka koolla ja paljon hyviä vääntöjä käyty vuosien varrellaja. Jatketaan maanpuolustuksen ilosanoman julistamista ja pidetään lippu korkealla.

Täältä tähän.
 
Sääntörikkomus näkyy olleen syynä. Ei tarkempaa tietoa.

Koska kyseessä on varmaankin ollut jokin minulle lajityypillinen virhe kuten innokas ot-keskusteluun osallistuminen niin on parempi tunnustaa tosiasiat. Luonnettaan ei voi vaihtaa joten kunnioitan foorumia ja poistun takavasemmalle.

Erittäin hyvää jatkoa kaikille. Hieno porukka koolla ja paljon hyviä vääntöjä käyty vuosien varrellaja. Jatketaan maanpuolustuksen ilosanoman julistamista ja pidetään lippu korkealla.

Täältä tähän.
Älä ny vähästä hätkähä
 
Sääntörikkomus näkyy olleen syynä. Ei tarkempaa tietoa.

Koska kyseessä on varmaankin ollut jokin minulle lajityypillinen virhe kuten innokas ot-keskusteluun osallistuminen niin on parempi tunnustaa tosiasiat. Luonnettaan ei voi vaihtaa joten kunnioitan foorumia ja poistun takavasemmalle.

Erittäin hyvää jatkoa kaikille. Hieno porukka koolla ja paljon hyviä vääntöjä käyty vuosien varrellaja. Jatketaan maanpuolustuksen ilosanoman julistamista ja pidetään lippu korkealla.

Täältä tähän.
Pyydän, pysyisitkö seurassamme.
 
Sääntörikkomus näkyy olleen syynä. Ei tarkempaa tietoa.

Koska kyseessä on varmaankin ollut jokin minulle lajityypillinen virhe kuten innokas ot-keskusteluun osallistuminen niin on parempi tunnustaa tosiasiat. Luonnettaan ei voi vaihtaa joten kunnioitan foorumia ja poistun takavasemmalle.

Erittäin hyvää jatkoa kaikille. Hieno porukka koolla ja paljon hyviä vääntöjä käyty vuosien varrellaja. Jatketaan maanpuolustuksen ilosanoman julistamista ja pidetään lippu korkealla.

Täältä tähän.
Eikä @Rannari mihinkää nyt
 
Viesti meni perille, puhutaan jatkossaki 10 viestin verran majavasta ja piisamista, mutta Amerikkalaisia autoja en enää vertaa euroautoihin.
Noh, täällä on väitelty pillun hinnasta Aasian metropoleissa SPADE-KETJUSSA (kokkina voin vain sanoa että God damn it guys, seriously!!), joten luulen että nolla jenkkiraudoilla pärjää ihan hyvin.
Mitä yritän sanoa on ettei sulla nyt ole varsinaisesti mikään erityismusiikkiluokalle pyrkiminen edessä, jos sattuu huvittaa tänne skrivata jotain settiä.

Welcome, brother.
:cool:
 
Noh, täällä on väitelty pillun hinnasta Aasian metropoleissa SPADE-KETJUSSA (kokkina voin vain sanoa että God damn it guys, seriously!!), joten luulen että nolla jenkkiraudoilla pärjää ihan hyvin.
Mitä yritän sanoa on ettei sulla nyt ole varsinaisesti mikään erityismusiikkiluokalle pyrkiminen edessä, jos sattuu huvittaa tänne skrivata jotain settiä.

Welcome, brother.
:cool:
Pilluakin voi syödä! Tai ainakin tuota rakkauden kattilaa voi hämmentää lihanuijalla…
 
Viimeksi muokattu:
Noh mitähän nyt?? Just @Merten sheriffi :n kanssa kommunikoin, ja perjantaina. Ja aurinko paistaa (sort of).. eikä ole nilkkaan asti loskaa, niinkuin tiistaina.
Mitähän nyt on sattunut?
 
Noh mitähän nyt?? Just @Merten sheriffi :n kanssa kommunikoin, ja perjantaina. Ja aurinko paistaa (sort of).. eikä ole nilkkaan asti loskaa, niinkuin tiistaina.
Mitähän nyt on sattunut?
Pitkä ja ehkä viinakaskin viikonloppu edessä. TomTom of MPNet taisi varuiksi heittää muutaman keulivimman heti jäähylle. Se on Win-Win. On vähemmän turhaa lätinää täällä ja ukot voi käyttää runsaasti lisääntyneen vapaa-ajan vaikka ulkoiluun ja pään tuulettamiseen. (Tai mennä vappumarssille vaatimaan uusia vaaleja ja vanhan vallan kumoamista.)
 
Katselin touhua tänään jonkin aikaa ja yritin lopulta varoittaa. Noh, siitä ei tainnut mennä tuntiakaan niin bännit alkoi paukkumaan. Eipä tullut yllätyksenä, sillä aikamoista vänkäämistä on ko langassa ollut paikallispolitiikasta jenkkien pressan vaaleihin jne. Sääli sinänsä että aktiivisia kirjoittajia jäi jäähylle. Itse toivoisin että jos ei mielipiteet / näkemykset miellytä niin jättää vaan lukematta.

Mielestäni esim sheriffi saa turhaa kuraa siitä että nostaa myös ikäviä vaihtoehtoja esiin, ei se vielä kenestäkään ryssää tee. Tosin hänkin voisi tietysti tarkemmin katsoa mitä jakaa ja jättää selvästi rysytrollien postaukset jakamatta. Twitterissä on varsin helppo kuitenkin katsoa viestihistoriaa ja esim se ketkä tiliä seuraavat ja postauksia jakavat kertoo paljon. Itsekin seuraan rysyjen ja pro-rysyjen tilejä, mutta en mä nyt hitto niitä tänne jaa muuta kuin sitten juurikin esimerkkeinä propagandasta.
 
Katselin touhua tänään jonkin aikaa ja yritin lopulta varoittaa. Noh, siitä ei tainnut mennä tuntiakaan niin bännit alkoi paukkumaan. Eipä tullut yllätyksenä, sillä aikamoista vänkäämistä on ko langassa ollut paikallispolitiikasta jenkkien pressan vaaleihin jne. Sääli sinänsä että aktiivisia kirjoittajia jäi jäähylle. Itse toivoisin että jos ei mielipiteet / näkemykset miellytä niin jättää vaan lukematta.

Mielestäni esim sheriffi saa turhaa kuraa siitä että nostaa myös ikäviä vaihtoehtoja esiin, ei se vielä kenestäkään ryssää tee. Tosin hänkin voisi tietysti tarkemmin katsoa mitä jakaa ja jättää selvästi rysytrollien postaukset jakamatta. Twitterissä on varsin helppo kuitenkin katsoa viestihistoriaa ja esim se ketkä tiliä seuraavat ja postauksia jakavat kertoo paljon. Itsekin seuraan rysyjen ja pro-rysyjen tilejä, mutta en mä nyt hitto niitä tänne jaa muuta kuin sitten juurikin esimerkkeinä propagandasta.
Tämä. Ketjua lukiessa huomasin nyökytteleväni Sheriffin postauksille - kehittävä keskustelu vaatii myös niitä epämiellyttäviä näkökantoja ja mietintälinjoja. Trollien jakaminen tuskin on tahallista vaikken miestä/naista/häntä tunne, mutta välillä sitä vaan lankeaa. Itse olen melkoisen diginatiivi iästä huolimatta, oma englanninkieli fuulaa natiivejakin, enkä nyt kai ole ihan himmeimmästäkään päästä ÄO:ta kun kengät menny useamman vuoden putkeen oikeisiin jalkoihin - silti tulee niitä hetkiä kun voi vain todeta että ”voi vittu, nyt vietiin kuin litran mittaa”

tärkeimpänä jäähynä oli nyt tuoreempien jäsenten rauhoitus - haukkuva koira ei pure, mutta kyllä se louskutus hermoille käy.
 
Back
Top