Bidenin hallinto ja siitä keskustelua. Kuinka suunta muuttuu?

@Gyllis1
Ollaan tyytyväisiä ettei tuollaisia nähdä Suomessa. Tosin jotain vastaavaa täälläkin ollaan nähty jo kauan aikaa sitten. Edesmennyt turkulainen kaupunginvaltuutettu ajeli kauppatoria ympäri ruumisarkku auton katolle kiinnitettynä ja huuteli kovaäänisellä rienauksia eräälle toiselle poliitikolle.
Olavi Mäenpää?
 
93%! Wau! Sitten ei enää puhuta palaneista ja valloitetuista kaupungeista. Lukemattomista raiskatuista, tapetuista poliiseista, lapsista ja muista kansalaisista. Lisäksi muutaman miljardin tuhoista.
 
Mitenkäs nyt kun minimipalkka ei noussutkaan ja taisi se liki 2000 dollarin stimuluskin jäädä saamatta.
 
Nyt kaikki bidenistit kirjakaupoille.
C’mon man,
Sulla on nyt hirveästi hukattua tilaisuutta tässä. Eikö sulla ois kannattanu vääntää jotain vitsiä siitä kuinka biden on joutunut kirjoittamaan muistelmat itselleen luntiksi kun dementian takia tuuppaa muuten unohtumaan?
 
Kyllä mutta tapahtunut kasarin lopulla. Olen nähnyt lehtileikkeen tapauksesta. Netistä ei uutista löydä.
Olen tavannut Mäenpään kun kävin turkulaisen kaverini kanssa paikallisessa baarissa siinä jossain torin kulmalla. Olivat tuttuja jostain nyrkkeilyhommista. Sitä ukkoa silmiin katsoessa tuli kyllä mieleen että tässä on todellinen sekopallo. Tarinoita olen kuullut sen jälkeenkin ja diagnoosini taisi osua kohdalleen. Mut ei puhuta (enempää) pahaa kuolleista.
 
Olen tavannut Mäenpään kun kävin turkulaisen kaverini kanssa paikallisessa baarissa siinä jossain torin kulmalla. Olivat tuttuja jostain nyrkkeilyhommista. Sitä ukkoa silmiin katsoessa tuli kyllä mieleen että tässä on todellinen sekopallo. Tarinoita olen kuullut sen jälkeenkin ja diagnoosini taisi osua kohdalleen. Mut ei puhuta (enempää) pahaa kuolleista.
Kerran töistä kotiin pyöräilessäni näin takajalkaansa raahaavan ketun. Häke ei tehnyt asialle mitään joten soitin Mäenpäälle. Eipä siinä mennyt puolta tuntia pidempään kun Saab 900
kurvasi paikalle. Onnistui saamaan ketun kiinni ja vei kaupungin eläinlääkärille piikille.
 
Kerran töistä kotiin pyöräilessäni näin takajalkaansa raahaavan ketun. Häke ei tehnyt asialle mitään joten soitin Mäenpäälle. Eipä siinä mennyt puolta tuntia pidempään kun Saab 900
kurvasi paikalle. Onnistui saamaan ketun kiinni ja vei kaupungin eläinlääkärille piikille.

No niimpä. Ihmisistä löytyy aina puolensa ja puolensa.
 
Minä tilaan sitten kun Biden muistaa tulla Suomeen vierailulle.
Katsotaan kuinka montaa kertaa Biden mainitsee edes Suomen ääneen kautensa aikana. Trump poikkesi Suomessa ja moneen otteeseen suorastaan kehui Suomea. Tästä huolimatta mies on saatanan oranssi paviaani suomalaisten mielestä. En vaan voi ymmärtää.
 
Minä tilaan sitten kun Biden muistaa tulla Suomeen vierailulle.

En ole oikeesti kyllä tilannut. Jossain vaiheessa tympäännyin muistelmakirjallisuuteen niin totaalisesti, etten kyllä usko lukevani kenenkään muistelmia enää.

Jossain vaiheessa hoksasin ajatella näin: jos kirjoittaisin omat muistelmani, niin todennäköisesti välttäisin joitain kiusallisia asioita elämän varrelta, jos ne olisivat julkisia niin selittäisin ne parhain päin ja pyrkisin sysäämään negatiiviset tapahtumat ja teot muiden niskoille, omat epäonnistumiset olisivat olosuhteiden syytä eivätkä suinkaan omaa hölmöyttä. Kiillottaisin takuulla kilpeäni patapata-harjalla ja silittäisin kilven vielä lopuksi vahalla ja villasukalla. Voisin jopa valehdella joistain -pikkuasioista-.

Ja pahoin pelkään, että niin se muistelmateos vaan syntyy muiltakin kaksijalkaisilta tässä maailmassa. Eli kyseessä on yksi tympeimpiä kirjallisuuden lajeja.
 
Back
Top