Black lives matter (BLM)

Vähän veikkaan että sekin että ei totella poliisin käskyjä on pienoinen ongelma. Se pidätys tilanne ei ole se paikka jossa voitat taistelun jos koet tulleesi kaltoinkohdelluksi.
Juuri näin, mutta kun Dindu nuthin' ei välttämättä adrenaliininhuuruisessa impulssikontrollivajeessaan tätä kykene ymmärtämään...
 
Ei se käskyjen noudattaminenkaan aina pelasta, kun mutkaa käsittelee luonnevikainen sadisti. Itse kukin voi miettiä selviäisikö itse hengissä tällaisesta irvokkaasta "Kapteeni käskee"-leikistä, missä käskyt vaihtuvat viiden sekunnin välein.
Vittumainen tilanne mutta olisi varmaan kannattanut kuitenkin ryömiä housut nilkoissa eikä rueta nostamaan niitä...
 
Liekö neekereillä huonompi impulssikontrolli kuin valkoisilla?
En tiedä, mutta joku geeni on jäänyt pois jos seis-tai-ammun komennon jälkeen jatketaan juoksua tai aseen nostamista. Ja ihan väristä välittämättä...

Joissain tapauksissa olisi ollut ihan kiva tietää mitä henkilön päässä liikkui, siis ennen sitä lyijy/kupari-projektiilia, ja joissain taas mitä sen poliisin päässä...
 
Miten pääset näkemään tuon videon? En minä ainakkaan ala juutuubille antamaan luottokortin numeroa tai passista kuvaa.



Ensimmäisenä poliiseja kohti ryömii (kädet ilmassa) musta nainen

Tämä valakoonen mies ei sitten osannut pitää käsiään ilmassa, ja kahteen kertaan pisti kädet selän taakse. Toinen kerta oli viimeinen virhe.
 


Ensimmäisenä poliiseja kohti ryömii (kädet ilmassa) musta nainen

Tämä valakoonen mies ei sitten osannut pitää käsiään ilmassa, ja kahteen kertaan pisti kädet selän taakse. Toinen kerta oli viimeinen virhe.
Näissä tilanteissa pitää muistaa laittaa kädet pään päälle, mennä polvilleen ja siitä vatsalleen koko ajan pitäen kädet pään päällä riippumatta mistään mitä ympärillä tapahtuu tai mitä käsketään. Ei myöskään pidä sanoa mitään tai kääntää päätä.
 
Osa ihmisistä menee lukkoon karjumisesta eikä käskyt mene perille. Ja tämä mies näköjään kuolemanpelossa eikä syyttä, kävi juuri kuten hän pelkäsi.
Juu. Sen takia pitäisi välttää mitään isompia voimasanoja kuten lontooksi get fucking down tai suomeksi nyt vittu maahan.. sitä voi käskyttää kovaäänisesti karjumatta...

Ja lukkoon menevän ihmisen pitäisi opetella tottelemaan viranomaista... ja viranomaisen ymmärtää jos henkilö on vain paniikissa eikä uhka...
 
Miten pääset näkemään tuon videon? En minä ainakkaan ala juutuubille antamaan luottokortin numeroa tai passista kuvaa.
Perusta sellainen tili jossa annat sellaisen syntymäajan että olet täysi-ikäinen. Ei vaadi mitään luottokorttitietoja tms.
 
Miten pääset näkemään tuon videon? En minä ainakkaan ala juutuubille antamaan luottokortin numeroa tai passista kuvaa.

[Tyojarjestykseen...] Multa ei vaatinut muuta kuin sen 'discalimerin' kuittaamisen, etta tiedan mita olen tekemassa, ja patka lahti pyorimaan... [Tyojarjestykseen]

Niin tosiaan voi olla etta Google tililla pitaa olla ika asetettuna...


 
Ei se käskyjen noudattaminenkaan aina pelasta, kun mutkaa käsittelee luonnevikainen sadisti. Itse kukin voi miettiä selviäisikö itse hengissä tällaisesta irvokkaasta "Kapteeni käskee"-leikistä, missä käskyt vaihtuvat viiden sekunnin välein.
Tuossahan annettiin yksi käsky kerrallaan ja odotettiin että henkilö tottelee, varoiteltiin moneen kertaan jne. Toki lopussa tahti kiihtyi kun henkilö alkoi mahdollisesti tavoitella asetta, eikä muutenkaan meinannut totella.

Sinänsä käskytys oli selkeää ja rauhallista niin kauan kuin tilanne oli rauhallinen. Käskyt olivat kyllä vähän monimutkaisia mutta toisaalta se nainen kyllä onnistui toimimaan niiden mukaisesti.

Kyllä se virhe oli siinä että kun epäillään että henkilöllä on ase ja varoitellaan moneen kertaan mitä tapahtuu jos ei tottele, niin silti edelleen ikään kuin tavoittelee aseetta. Tuollaisessa tilanteessa voisi Suomessakin tulla ammutuksi.
 
Tuo 22,5 vuoden tuomio oli kyllä jykevää luokkaa, ja varmasti saa USA:n poliisit vähän varpailleen ja miettimään miten jatkossa toimia.
 
  • Tykkää
Reactions: ER
Tuo 22,5 vuoden tuomio oli kyllä jykevää luokkaa, ja varmasti saa USA:n poliisit vähän varpailleen ja miettimään miten jatkossa toimia.
Moninkertaisesti kohtuuton tuomio tilanteeseen nähden, jolla tulee olemaan haitallisia vaikutuksia yhteiskuntarauhaan, kun ei ole niitä ammattilaisia sitä valvomassa. Ei kukaan vähänkään fiksumpi ryhdy alalle, jossa voi a) tulla BLM-suojellun ampumaksi tai b) napsahtaa puolielinkautinen täysin odottamatta, ihan vain esimerkin vuoksi.
 
Moninkertaisesti kohtuuton tuomio tilanteeseen nähden, jolla tulee olemaan haitallisia vaikutuksia yhteiskuntarauhaan, kun ei ole niitä ammattilaisia sitä valvomassa. Ei kukaan vähänkään fiksumpi ryhdy alalle, jossa voi a) tulla BLM-suojellun ampumaksi tai b) napsahtaa puolielinkautinen täysin odottamatta, ihan vain esimerkin vuoksi.
No ei tuon nyt ihan yllättäen olisi pitänyt napsahtaa.

Kai sitä kaikki osaavat arvata, että toisen niskan pitämisessä pinteessä polvella yhdeksän minuutin ajan voi olla kuollettavia seurauksia.

Floyd olisi pitänyt väkisin tunkea poliisiauton takapenkille ja viedä putkaan.

Ja tämän takia Amerikassa pitäisi hankkiutua eroon noista epäkäytännöllisistä poliisisedaneista. Maijan taakse olisi paljon helpommin saanut vastaan rimpuilevan Floydin kuin ahtaaseen sedaniin.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top