Black lives matter (BLM)

Näistä BLM-mellakoista vielä. Wanhat forumilaiset muistavat varmasti, kun kaivelevat muistin kätköistä mitkä ammoiset mellakat muistuttivat näitä nykyisiä? Aivan. Pohjois-Irlannin mellakat. Ja jo kasarilla avoimesti kerrottiin, että Itä-Euroopan tied.palvelut olivat käyttäneet atari-väkeä hyväksi, jotta mellakoista saatiin kiukkuisia ja että niihin saatiin ajallista ulottuvuutta.....ja Itä-Euroopan palvelut olivat parhaimmillaankin Isoveljensä alaisia. DDR, Bulgaria, Tsekkoslovakia on ainakin mainittu. Tsekkoslovakian palvelu kunnostautui erityisesti ilotulitustarvikkeiden järkkäämisessä.
 
En edelleenkään ymmärrä, että mistä asiasta yrität keskustella. Tiedän, että olen kanssasi suurista linjoista aina tai lähes aina samaa mieltä. Nyt tuntuu, että sinun ja minun kirjoitukset ovat aivan eri tasolla ja eri aiheista. Ja sinun ajatuksesi on jossain piilomerkityksissä ja teet johtopäätöksiä yhdysvaltalaisesta sisällissodasta suoraan suomeen. Minäkin toki teen niin, mutta olen eniten huolissani niistä suomalaista sotilashenkilöä esittävistä nimimerkeistä jotka yrittävät puolustaa noiden yhdysvaltain kapinallisten ja terroristien toimintaa ja EIVÄT HYVÄKSY RITTENHOUSEN OIKEUTUSTA AMPUA PÄÄLLENSÄ TAPPAMISTARKOITUKSESSA HYÖKKÄÄVIÄ TERRORISTEJA. Tämä on minulla pointti ja näkökulma josta minä olen huolestunut. En tahtoisi aseveljikseni sotaan henkilöä joka ei hyväksy hyökkäyksen kohteeksi jouvan puolustautumista.

Sinä Baikal jäkätät jostain hyökkäyksen uhrin olemuksesta ja siitä, että oliko hänellä syytä olla kadulla aseen kanssa vaiko ei. Ja jäkätät jostain neljäsosasotatilasta.

Minulle tämän keissin ydinkohdat on aivan muualla.
A)Eli siinä, että jos yhteiskunnan yhteisesti perustama ja ylläpitämä järjestysvalta ei kykene suorittamaan tehtäväänsä, niin silloin yhteiskunnan jäsenet joutuvat itsenäisesti pitämään järjestystä.

Minusta taas on hyvin olennainen asia se että jos Rittenhouse ei olisi itse lähtenyt rikkomaan lakia, niin todennäköisesti kukaan ei olisi kuollut. Lait jotka kieltävät alaikäisiä hillumasta kadulla aseiden kanssa ovat olemassa hyvästä syystä. Rittenhouse olisi voinut tehdä feelgood-osallistumisensa aseettomana niiden lakia noudattavien, aseistettujen aikuisten rinnalla.

Kuka katseli jonnena uutisointia Oulun kristalliyöstä? Tuliko mieleenkään että otanpa asekaapista isäukon haulikon ja pyydän äippää ajamaan minut Ouluun että voin estää huligaaneja potkimasta Anttilan ikkunoita sisään?
 
Näistä BLM-mellakoista vielä. Wanhat forumilaiset muistavat varmasti, kun kaivelevat muistin kätköistä mitkä ammoiset mellakat muistuttivat näitä nykyisiä? Aivan. Pohjois-Irlannin mellakat. Ja jo kasarilla avoimesti kerrottiin, että Itä-Euroopan tied.palvelut olivat käyttäneet atari-väkeä hyväksi, jotta mellakoista saatiin kiukkuisia ja että niihin saatiin ajallista ulottuvuutta.....ja Itä-Euroopan palvelut olivat parhaimmillaankin Isoveljensä alaisia. DDR, Bulgaria, Tsekkoslovakia on ainakin mainittu. Tsekkoslovakian palvelu kunnostautui erityisesti ilotulitustarvikkeiden järkkäämisessä.

Näin se menee. Myös Afrikkaan saatiin mielenkiintoista eloa. DDR oli yksi keskeinen vasemmistovallankumousten asetoimittaja. Kalashnikovilla oli toimialaa. Sanoinkin joskus leikkisästi vuonna 2000 työpaikalla, että arvojohtaja Haloskan pikku kätöset ovat kuivuneessa hurmeessa. Eivät tietenkään ymmärtäneet yhtään, mitä sutkautin.

Ja tietysti Yhdysvallat osasi sen homman myös.
 
Laitan tännekin yhden BLM:n riehuntaosaston mahdollisen seurauksen. Minnesotassa kyseltiin punnuksia, ja Trump-Biden on nyt 47-47. Michiganissa, jossa Bidenillä oli suuri etumatka, Trump on kaventanut eron 4 pisteeseen.

Lähde: Michael Moore
 
Siinähän sitten toimittajat taas yllättyvät. Miten se nyt näin, vaikka oli Portlandissa ammutulla oikeistolippis!

Porukat eivät ymmärtäneet silloin eivätkä ymmärrä nyt.

O sancta simplicitas.
 
Laitan tännekin yhden BLM:n riehuntaosaston mahdollisen seurauksen. Minnesotassa kyseltiin punnuksia, ja Trump-Biden on nyt 47-47. Michiganissa, jossa Bidenillä oli suuri etumatka, Trump on kaventanut eron 4 pisteeseen.

Lähde: Michael Moore

Nyt pitäisi löytää hyvät kertoimet. Ei tuo kyvytön ja itserakas Trumppi ole mun makuun, mutta voishan tuolla voitolla edes rahastaa. Täytyy alkaa lyödä konjakkipullovetoja...
 
Nyt pitäisi löytää hyvät kertoimet. Ei tuo kyvytön ja itserakas Trumppi ole mun makuun, mutta voishan tuolla voitolla edes rahastaa. Täytyy alkaa lyödä konjakkipullovetoja...

Minua ei kiinnosta pätkääkään, ketä amerikkalaiset äänestävät. Äänestäkööt vaikka paviaania. Se minua kyllä askarruttaa, miksi esimerkiksi tuon yllä olevan BLM:n liepeillä rähinöivien konnuuksista kertovan julkaisun (4Chan) yksi kärkitwitteristeistä on Cassandra Fairbanks, joka on tehnyt töitä Sputnikille ja hänen saatteessaan lukee "Free Assange"...

:cool:
 
Minua ei kiinnosta pätkääkään, ketä amerikkalaiset äänestävät. Äänestäkööt vaikka paviaania. Se minua kyllä askarruttaa, miksi esimerkiksi tuon yllä olevan BLM:n liepeillä rähinöivien konnuuksista kertovan julkaisun (4Chan) yksi kärkitwitteristeistä on Cassandra Fairbanks, joka on tehnyt töitä Sputnikille ja hänen saatteessaan lukee "Free Assange"...

:cool:

Tuota 4Chania käytettiin ahkerasti edellisten Amerikan vaalien aikanakin. Clintonien Pedofiilipitseria -tarinat ja vastaavat saivat tuota kautta hyvän levityksen.
 
Eikös se Finnchan-foorumin sivusto ollut Kuvalauta, joka suljettiin? Käyttäjät sitten taisivat mennä Ylilautaan.

Jonne-lautana tunnettiin.
 
Näistä BLM-mellakoista vielä. Wanhat forumilaiset muistavat varmasti, kun kaivelevat muistin kätköistä mitkä ammoiset mellakat muistuttivat näitä nykyisiä? Aivan. Pohjois-Irlannin mellakat. Ja jo kasarilla avoimesti kerrottiin, että Itä-Euroopan tied.palvelut olivat käyttäneet atari-väkeä hyväksi, jotta mellakoista saatiin kiukkuisia ja että niihin saatiin ajallista ulottuvuutta.....ja Itä-Euroopan palvelut olivat parhaimmillaankin Isoveljensä alaisia. DDR, Bulgaria, Tsekkoslovakia on ainakin mainittu. Tsekkoslovakian palvelu kunnostautui erityisesti ilotulitustarvikkeiden järkkäämisessä.

Ellen väärin muista, niin Libyalla taisi olla merkittävä rooli IRA:n räjähteiden toimittajana.

Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Ellen väärin muista, niin Libyalla taisi olla merkittävä rooli IRA:n räjähteiden toimittajana.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Olet oikeassa.

Libyan Gaddafi näki IRA:n veljespuolueena, mutta näkisin hänet osin KGB:n bulvaanina.

1960-luvun vasemmistoradikalismilla oli vaikutusta uuteen 1960-luvulla uudelleen nousseeseen IRA:han, mutta aseita se ei lännestä oikein saanut. Rahaa kyllä. Merkittävä osa IRA:n rahoituksesta on aina tullut amerikanirlantilaisilta piireiltä!
 
Miksi YLE toistelee koko ajan että "ammuttiin MUSTAA miestä". Sekö nyt on sitten niin merkittävä asia että jos rapakon takana ammuskellaan ja osuu mieheen niin pitää ihonväri kertoa. Jos taas Helsingissä perseillään ja hakataan ihmisiä niin ihonväriä ei saa missään nimessä kertoa.
 
...
Kuka katseli jonnena uutisointia Oulun kristalliyöstä? Tuliko mieleenkään että otanpa asekaapista isäukon haulikon ja pyydän äippää ajamaan minut Ouluun että voin estää huligaaneja potkimasta Anttilan ikkunoita sisään?
No, olin hieman vanhempi tuolloin, mutta tapahtuneeseen liittyen minulla ei ollut supersankarifantasioita.
Olin kristalliyönä töissä tiskin toisella puolella n.100m kilinäkeskipisteestä saman kadun varrella. Valomerkin jälkeen jäätiin työporukalla reiluksi tunniksi odottelemaan työpaikan eteen katuterassille ettei kenellekään ohikulkijalle ”satu” lasivahinkoa. Poislähtiessä kiersin tapahtuma-alueen ja menin kämpille nukkumaan.
 
Miksi YLE toistelee koko ajan että "ammuttiin MUSTAA miestä". Sekö nyt on sitten niin merkittävä asia että jos rapakon takana ammuskellaan ja osuu mieheen niin pitää ihonväri kertoa. Jos taas Helsingissä perseillään ja hakataan ihmisiä niin ihonväriä ei saa missään nimessä kertoa.

Siksi, että Ylellä on komukoita, taistolaisia ja vasemmistolaisia hommissa suhteellisesti valtavasti verrattuna kansan keskiarvoon. Ja kyseiset todellisuudesta vieraantuneet henkilöt jostain minulle tuntemattomasta syystä ajattelevat valkoihoisten kristittyjen lihaa syövien heteroiden olevan heidän vihollisiaan koko maapallon laajuudelta. Jotain uutta aatetta on pitänyt keksiä, kun kommunismi ei tällä hetkellä oikein ole suosiossa.

Tämän toki tiesit, mutta kirjoitin sen nyt kuitenkin taas kerran julki.
 
Back
Top