Black lives matter (BLM)



Toi pakottaminen kannattaisi lopettaa vaan äkkiä. NBA sai katsojamäärät romahtamaan tällä "heräämisellään" ja sama kävi NFL:lle. Änäri ei lähtenytkään tähä heräämiseen nii vahvasti ja se myös näkyi luvuissa viime kaudella kun herääminen alkoi kunnolla. Koht siel lopetetaan kaikki tämä paska koska rupeaa iskemään huoli rahasta ja faneista. Ei ne BLM sekopäät vaan riitä millään korvaamaan tavallisia faneja, tuskin he edes seuraavat lajeja muutenkaan.


Näitä jotka laittavat vastaan tälle pakotuksella arvostan kovasti. Enemmän saavat tolla aikaan kuin leikkimällä jotain BLM-nukkea.
 
Luulisi että asialle on jo saatu riittävästi julkisuutta ja urheilutapahtumissa voisi pikkuhiljaa palata normielämään.


Näinhän tuota luulisi mut jotkut sarjat ja niiden omistajat ovat nii hereillä et taitavat pyrkiä tekemään siitä uuden normaalin ikävä kyllä.
 
Jokohan kohta täälläkin on autot tulessa ja pyörätelineet (taas) kauppojen ikkunassa "poliisiväkivallan" takia:
"Poliisin mukaan mies löi häntä ja koetti karata paikalta. Syytetty kertoi puolestaan toisenlaisen version tapahtumista. Hän sanoi ensin ymmärtäneensä virkamerkin, mutta alkoi sitten epäilemään poliisin tarkoitusperiä. – Epäilin kun hän kysyi miksi olen Suomessa. Yritin irrottaa käsiäni otteesta kun oli kova epäilys, että onko tämä poliisi. Annoin hänen jopa kuvata minua, kunnes hän alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti. Olin vihainen hallintaotteesta. Hän puristi minua niin, että meinasin kuolla, syytetty selvitti."

 
Jokohan kohta täälläkin on autot tulessa ja pyörätelineet (taas) kauppojen ikkunassa "poliisiväkivallan" takia:
"Poliisin mukaan mies löi häntä ja koetti karata paikalta. Syytetty kertoi puolestaan toisenlaisen version tapahtumista. Hän sanoi ensin ymmärtäneensä virkamerkin, mutta alkoi sitten epäilemään poliisin tarkoitusperiä. – Epäilin kun hän kysyi miksi olen Suomessa. Yritin irrottaa käsiäni otteesta kun oli kova epäilys, että onko tämä poliisi. Annoin hänen jopa kuvata minua, kunnes hän alkoi käyttäytyä väkivaltaisesti. Olin vihainen hallintaotteesta. Hän puristi minua niin, että meinasin kuolla, syytetty selvitti."

Tarina ei kerro, miksi hän jäi eloon. Tuskin poliisin kuolemanote helpotti ainakaan vastarintaa tekemällä.
 
Legendaarinen "paskat pihalle"- puristuksen hc- versio on paljastettu.
 
Noi ei taida oikeasti ymmärtää et tuhoavat historiaa siinä samalla. Sit joskus kun tästä paskasta herätään nämä jotka ovat vastuusta näistä päätöksistä ovat jo mullan alla eikä heidän tarvii kantaa vastuuta historian tuhoamisesta. Mut hei Herra ja Rouva perunakii tulee sukupuolineutraaleina markkinoille ! Olen aina odottanut tätä hetkeä et voin ostaa ne ehkä jopa itselleni.
 
Mitkä tämän mädättäjä-Meghanin motiivit ovat? Tykkäsin hänestä kun aikanaan ilmaantui julkisuuteen. Mutta mikä paskasäkki kyseessä lieneekään:
Samaa mietin, aika vaikeaa on ollut..
 
Eihän tommonen mulle-heti-kaikki-prinsessa voi ymmärtää että kohtuu vanha monarkia, johdossaan arvostettu ja pidetty monarkki, joustanutkaan hänen ylhäisyytensä tahdon ja tarpeiden mukaisesti. Ja niinku heti. Ahistaahan se. En toivo kenellekään mielenterveysongelmia yms. mutta Mekanille olisin ennustanut niitä melkein missä vaan suvussa, savutuvassa tai Wintsorissa. Ei se ole helpolla päässy se Katherinekaan, väittäisin. Oiskohan Mekania alkanu ahistaa kun siitä ei ihan helposti tulekaan Kalifia Kalifin paikalle? Vai iskeny Hei me tienataan tällä- ahistus?

Ei välttämäti Mekanin kannata Englantiin vähään aikaan hiihellä kyläilemään, saattaa joku mummo hierasta Stiltonit naamaan kamomillateepäissään...
 
Tuosta Mekanista, se on jo niin nähty että kuninkaallista elämää ei kestä sellainen joka ei ole sinne syntynyt. Niillä on niin paljon sääntöjä joka määrää mitä voi tai ei voi tehdä. Kultainen häkki jne. Poikkeus taitaa olla Ruotsin Victorian mies Daniel.
 
Tuosta Mekanista, se on jo niin nähty että kuninkaallista elämää ei kestä sellainen joka ei ole sinne syntynyt. Niillä on niin paljon sääntöjä joka määrää mitä voi tai ei voi tehdä. Kultainen häkki jne. Poikkeus taitaa olla Ruotsin Victorian mies Daniel.

Se voi olla kun on eka tottunut elämään Losissa semmosta elämää et voi tyyliin tehdä mitä vaa milloin vaa ja sit yht äkkiä pitäisi larpata kuninkaallista ni siinä kohtaa voi olla nuppi kovilla pikku "prinsessalla" joka on tottunut et kaikki tehdään hänen ehdoilla.
 
Tuosta Mekanista, se on jo niin nähty että kuninkaallista elämää ei kestä sellainen joka ei ole sinne syntynyt. Niillä on niin paljon sääntöjä joka määrää mitä voi tai ei voi tehdä. Kultainen häkki jne. Poikkeus taitaa olla Ruotsin Victorian mies Daniel.
Eikös tämän Williamin muija ole ihan hyvin pärjännyt. Onhan tuo aika vaativa ympäristö elää. Suvun lisäksi ympärillä häärii palvelusväki joiden joukossa varmasti on niitä jotka juoruilevat ja pistävät sekaan omiaan tulehduttaen henkilösuhteita. Lehdistö myös vihjailee kaikenlaista ja lietsoo eripuraa. Kyllä siinä kuviot on äkkiä solmussa jos ei osaa paskapuheita suodattaa pois. Mekan nyt toimi justiinsa niin kuin paskalehdistö halusi.
 
Eikös tämän Williamin muija ole ihan hyvin pärjännyt. Onhan tuo aika vaativa ympäristö elää. Suvun lisäksi ympärillä häärii palvelusväki joiden joukossa varmasti on niitä jotka juoruilevat ja pistävät sekaan omiaan tulehduttaen henkilösuhteita. Lehdistö myös vihjailee kaikenlaista ja lietsoo eripuraa. Kyllä siinä kuviot on äkkiä solmussa jos ei osaa paskapuheita suodattaa pois. Mekan nyt toimi justiinsa niin kuin paskalehdistö halusi.


Joo sehän on hommansa hoitanut oikein mainiosti ja taitaa olla maassa oikein pidetty ihminen. Tietysti jo se että olet kotoisin samasta maasta auttaa varmasti jonku verran ja se ettet ole mikään hollywoodin sätkynukke. Jostain syystä toi Megan vaa vaikuttaa helvetin paljon hankalammalta ihmiseltä kuin Catharine, suurilta osin varmasti takana juuri toi et toinen on elänyt ns. normaalia elämää ja toinen sit taas diivaillut jo vuosia valmiiksi. Megan ajaa juuri sitä kaikkea sontaa mitä tietyt sekopäät niin täällä meillä kuin muuallakin harrastaa, eli pelastetaan kaikki kunhan nyt eivät omille nurkille tule pyörimään ketään.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Back
Top