Beerfect
Eversti
Ilmeisesti Norjan erkkareilla on ihan oma naisyksikkö. Kattokaa miten iloisia ja huolettomia ne on. Kattokaa tuota tunteiden tulvaa. Kattokaa niiden pitkiä hiuksia. Ihan mahdottoman söpöä touhua. Video saattaa viihdyttää ja taitella psyykettä mitä kirjavimmin tavoin, vaikka on samaan aikaan... sanotaanko erittäin mielenkiintoinen. Käännösteksti (enkku) on valitettavasti varmaan koneen kautta tuotettu... Ehdottomasti katsomisen arvoinen.
Mutta on heillä sentään kai ihan kova kunto, sitä en kiellä. Veikkaan vaan että nuo likkaparat luhistuisivat heti kun ensimmäiset luodit viuhahtavat ohi... Vaikka oli siellä ainakin yksi jolla oli selvästi taisteluhenkeä. Olen hieman ylpeä että huomasin sen ennen kuin se sanottiin. Likka mätki harjoitusvastustajaa nimittäin ihan eri mentaliteetilla kuin muut... Ja ellei joku tapata koko ryhmää huonolla heittokädellään. Kakkososassa menee savukranaatin heitto vähän pieleen hieman 21:00 jälkeen. Mikään sotilaskouluttaja en ole mutta tuon nähtyäni ehdotan että laitetaan taistelijat heittämään näytteeksi kranaatin kokoinen kivi ensin ennen kuin annetaan edes painekranaattia käteen.
Edit: Sanokaa mun sanoneen: Silloin kun ensimmäinen norjalainen naiserkkari huomaa osuneensa viholliseen niin hän sanoo "Voi ei! Mä osuin siihen! Mun pitää mennä auttamaan sitä!"