Eduskuntavaalit 2019

Vai onko se niin että sisäministeri kielsi valvomasta rajaa.
Mikäli tälläinen yllätys tulisi nyt julki, niin...
1345332280853511.jpg.png
 
Kuvittelisi tämän olevan ykkösuutisen? :unsure:

Höh, nämähän ovat ilmastovaalit.:cool: Ei takerruta pikku asioihin.

Mutta on tämä melkoinen mestari lajissaan tämä Rinne. Sos.Demin kannatus kasvoi niin kauan, kun puheenjohtaja makasi letkuissa. Kun hän aloitti kampanjoinnin, puolue valuu kuin löysä tahna alaspäin. Ei ole kyllä vakuuttanut olevansa pääministeris-ainesta, ei pätkääkään.
 
Höh, nämähän ovat ilmastovaalit.:cool: Ei takerruta pikku asioihin.

Mutta on tämä melkoinen mestari lajissaan tämä Rinne. Sos.Demin kannatus kasvoi niin kauan, kun puheenjohtaja makasi letkuissa. Kun hän aloitti kampanjoinnin, puolue valuu kuin löysä tahna alaspäin. Ei ole kyllä vakuuttanut olevansa pääministeris-ainesta, ei pätkääkään.

Marin olisi varmaan ollut parempi puheenjohtaja mutta kuten Napoleon sanoi, "Älä koskaan keskeytä vihollistasi kun hän tekee virhettä."
 
Höh, nämähän ovat ilmastovaalit.:cool: Ei takerruta pikku asioihin.

Mutta on tämä melkoinen mestari lajissaan tämä Rinne. Sos.Demin kannatus kasvoi niin kauan, kun puheenjohtaja makasi letkuissa. Kun hän aloitti kampanjoinnin, puolue valuu kuin löysä tahna alaspäin. Ei ole kyllä vakuuttanut olevansa pääministeris-ainesta, ei pätkääkään.
Miljardit sinne tai tänne...onks se paljon vai vähän?

Täällähän on jo kauan ennustettu SDP:n kehityskäyrä oikein...
 
No puolustusministeri sentään lähetti laukunkantajia virka-avuksi.

Onneksi en itse ollut tuolloin varusmiespalvelusta suorittamassa. Jos nimittäin olisi joukkueen johtajana käsketty viedä joukkue rajalle valloittajien laukkuja kantamaan, niin voi olla, että olisi ollut pakko valita, totellako sotilasvalaa vai esimiehen käskyä. Olisi ollut todella lähellä, että olisin sanonut esimiehelle, etten voi totella laitonta käskyä ja että näistä teoista tullaan vielä laittamaan miehiä tillille joku päivä ja silloin ei kelpaa perusteluksi, että minä vain noudatin saamaani käskyä, kuten se ei natsejakaan Nürnbergissä auttanut. Tai sitten olisin kyllä vienyt joukkueen rajalle, mutta käskenyt aloittaa maahantulodokumentaation tarkastukset ja pikakäännyttämiset takaisin Ruotsiin.

Kummastakaan ei varmasti olisi vuoden 2015 Suomessa seurannut hyvää, mutta ehkä itse uhrautumalla olisi ainakin saanut julkisuutta ja rohkaissut muitakin vastustamaan laittomia käskyjä.
 
Onneksi en itse ollut tuolloin varusmiespalvelusta suorittamassa. Jos nimittäin olisi joukkueen johtajana käsketty viedä joukkue rajalle valloittajien laukkuja kantamaan, niin voi olla, että olisi ollut pakko valita, totellako sotilasvalaa vai esimiehen käskyä. Olisi ollut todella lähellä, että olisin sanonut esimiehelle, etten voi totella laitonta käskyä ja että näistä teoista tullaan vielä laittamaan miehiä tillille joku päivä ja silloin ei kelpaa perusteluksi, että minä vain noudatin saamaani käskyä, kuten se ei natsejakaan Nürnbergissä auttanut. Tai sitten olisin kyllä vienyt joukkueen rajalle, mutta käskenyt aloittaa maahantulodokumentaation tarkastukset ja pikakäännyttämiset takaisin Ruotsiin.

Kummastakaan ei varmasti olisi vuoden 2015 Suomessa seurannut hyvää, mutta ehkä itse uhrautumalla olisi ainakin saanut julkisuutta ja rohkaissut muitakin vastustamaan laittomia käskyjä.
Päivystysosastolla toivottavasti oli nasset matkassa. Ählämien pistävä parfyymi yhdistettynä hikeen ja paskaan ei varmaan ole mielyttävämpiä kokemuksia.
 
Kyseessä on törkeä valhe.
Suoritettuaan maanpetoksellisen toimen sopiessaan jonkun tahon kanssa (Komissio? Merkel? Ruotsi?) laittomien siirtolaisten óhjaamisesta Suomeen nyt kustaan rajavartiolaitoksen niskaan.

Jumalauta, organisaatio joka on valvonut Suomen rajoja 24/7/362 jo 100 vuoden ajan kaikkensa antaen ja uhrautuen, kyseessä on suorastaan rienaus.

Jos olisin rajavartija, tekisin Orposta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
 
Back
Top