Umkhonto
Ylipäällikkö
Juuri noiden takia minä en enää äänestä sekoomusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen tavannut vapaa-ajalla, rehti ja mukava kaveri mutta en äänestäisi koska väärässä puolueessa.
Politiikan veteraanitoimittaja Unto Hämäläinen kertoi joskus, että hänen mielestään Halla-aho ei ole ns. normaali poliitikko, joka välttämättä tavoittelisi valtaa, vaan idealisti, jonka tavoite on saada ideologiansa toteutumaan. Tuo iltalehden juttu kyllä vahvistaa tätä käsitystä.
Odotukset mestarin kannattajilla suuret.Muistan kun perussuomalaisten edeltäjä SMP oli haukkunut herroja iät ajat ja kertoi että jos he olisivat hallituksessa työttömyys poistettaisiin kolmessa kuukaudessa.Tuli protestivaalit ja vaalivoitto 1983.Kalevi Sorsa otti SMP hallitukseen ja työministeriksi Urpo Leppäsen.Pekka Vennamo toiseksi valtionvarainministeriksi.Työttömyydelle ei isoja voitu ja suosio romahti.Populistin pahin uhka on joutua vastaamaan puheistaan ja valtaan.
Halla-aho tanskalaislehdelle: ei nauti puheenjohtajan tehtävistä, vihjailee jatkosta - ”Tosiasiassa olen jo tehnyt päätökseni, mutta julkistan sen vasta europarlamenttivaalien jälkeen”
Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho kertoo tanskalaisen Politiken-lehden haastattelussa, että hänellä ei ole henkilökohtaista kunnianhimoa ryhtyä pääministeriksi tai saada muita ministerinsalkkuja.www.iltalehti.fi
Jäin väkisinkin miettimään jos ps voittaisi. Onko heillä mahdollisuus muodostaa hallitus kun muut puolueet ovat erimieltä monessa asiassa. Tähän jää mielestäni vaihtoehdoiksi raskaiden salkkujen tarjoaminen tai oppositioon jääminen.
En usko että sekoomus lähtee hallitukseen.En usko että persut lähtee hallitukseen jos tulevat vaaleissa toiseksi.
Liian iso riski joutua vastuuseen.
Riippuu ihan siitä missä asioissa vaaditaan tekemään kompromisseja. Ei sitä kannata vaatteita päältä myydä sen hallituspaikan vuoksi. Tottakai PS menee hallitukseen mikäli ohjelmasta löytyy yhteisymmärrys.En usko että persut lähtee hallitukseen jos tulevat vaaleissa toiseksi.
Tämä on tuskin uutinen
Juuri noiden takia minä en enää äänestä sekoomusta.
En usko että sekoomus lähtee hallitukseen.
Se on iso uutinen jos Halla-aholla ei olisi velvollisuudentuntoa ryhtyä tosissaan pyrkimään pääministeriksi, jos persut sattuisi olemaan suurin puolue. Ja että vaalityössään parhaiten onnistunut ja puolueensa ennennäkemättömään nousuun vetänyt puheenjohtaja luopuisikin vetovastuusta ensi kesänä.
Sellaisen kuvan tuo uutinen antaa äänestäjien mieliin. Nyt on Halla-aholla pikaisen ulostulon paikka.
Veit sanat suustani. Kolmikko Katainen, Stubb ja Orpo kuvottavat minua. Arvokonservatiivina en äänestä nykyistä arvoliberaalia kokoomusta.
Näinhän Halla-aho ilmoitti jo 2017 kun ilmoitti osallistuvansa pj kisaan.Politiikan veteraanitoimittaja Unto Hämäläinen kertoi joskus, että hänen mielestään Halla-aho ei ole ns. normaali poliitikko, joka välttämättä tavoittelisi valtaa, vaan idealisti, jonka tavoite on saada ideologiansa toteutumaan. Tuo iltalehden juttu kyllä vahvistaa tätä käsitystä.
En usko että sekoomus lähtee hallitukseen.
Jotenkin olen ymmärtänyt aikaisemman Jussin käyttäytymisen perusteella, että miestä ei kiinnosta olla keulakuva.