Tai ettei ole munaa ottaa sitä paikkaa jossa johdetaan päätöksen tekoa. Jokainen voi vikistä Audin ulkopuolella.
En rajarosvona puhuis munasta, kun omat hommat eli rajavalvonta ei onnistu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tai ettei ole munaa ottaa sitä paikkaa jossa johdetaan päätöksen tekoa. Jokainen voi vikistä Audin ulkopuolella.
Minä myös julkaisen tyhjänpäiväisen päivityksen.Ei Halla-Aho tyhmä ole, siinä voi olla kylmärinki perseen alla kun pitäisi jytkyn jälkeen valita ministereitä nykypersuista, tehdä lisää kipeitä leikkauksia ja toimia eu:n puheenjohtaja maana.
Heitänpä pienen ennustuksen, ennen tämän vuoden loppua voidaan päivittää vanha sanonta muotoon ”persut petttää aina”
Kylmärinki tuntuis enemmän olevan sinun perseesi alla. Huoli pois, Jussista tulee oikein hyvä pääministeri kansallemme.Ei Halla-Aho tyhmä ole, siinä voi olla kylmärinki perseen alla kun pitäisi jytkyn jälkeen valita ministereitä nykypersuista, tehdä lisää kipeitä leikkauksia ja toimia eu:n puheenjohtaja maana.
Heitänpä pienen ennustuksen, ennen tämän vuoden loppua voidaan päivittää vanha sanonta muotoon ”persut petttää aina”
Jotenkin olen ymmärtänyt aikaisemman Jussin käyttäytymisen perusteella, että miestä ei kiinnosta olla keulakuva.
Olisiko mahdollisesti nousemassa taustalta esim. Purra?Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että vaikka Halla-aho ei roolistaan erityisesti nauti, niin Halla-aho haluaa olla juurikin keulakuva ja se perustuu tähän asiaan...
–Jokainen suomalainen voisi kertoa sinulle, että minun kasvoistani näkee, etten missään nimessä nauti tästä. Mutta poliittinen tavoitteeni on tehdä puolueestamme niin suuri, että muiden on pakko muuttaa maahanmuuttopolitiikkaansa. Kuten tiedät, Tanskassa on tapahtunut juuri niin. Sama on nähtävissä Itävallassa. Uskon kovasti, että se on realistinen tavoite. Muutos voi tapahtua todella nopeasti, Halla-aho sanoo haastattelussa.
Halla-aho ei ole poliitikko eikä varsinkaan yleispoliitikko sanan varsinaisessa merkityksessä. Halla-aholla on tasan yksi agenda ja kaikki muu on pakkopullaa ja ehkä juuri siksi Halla-aho on rehellisin poliitikko ja puheenjohtaja mitä minä olen tässä maassa ikinä nähnyt...ja minä olen tähän ikään mennessä nähnyt niitä jo todella monta Jotenkin voisin kuvitella, että pääministerin salkku on viimeinen asia tässä maailmassa mitä Halla-aho haluaa, eikä se puheenjohtajan nuijakaan oikein tahdo kädessä pysyä...ainakaan kovin sujuvasti.
Tämän voi tulkita ainakin kahdella tavalla...
–Meillä on valtakunnallinen puoluekokous kesäkuun lopussa. Saa nähdä, mitä se tuo tullessaan. En ole kertonut julkisuuteen, haluanko asettua ehdolle uudeksi kaudeksi. Tosiasiassa olen jo tehnyt päätökseni, mutta julkistan sen vasta europarlamenttivaalien jälkeen. En halua sotkea vaalikampanjaa.
Minä tulkitsen sen kuitenkin vain yhdellä tavalla ja oletan että Halla-aho ei ole puheenjohtaja kesäkuun jälkeen. Huhtasaari taitaa olla vahvin ehdokas manttelinperijäksi ja siitä en ole ollenkaan innoissani...Moskova kyllä nostaa peukut pystyyn, vaikka tuskin sielläkään nyt ihan riemusta kiljutaan.
En tosin tiedä Persujen nykyisistä valtakuvioista hönkäsen pölläystäkään, joten veikkaukseni perustuu vain Huhtasaaren muodolliseen asemaan ja aivan erityisesti mediakäyttäytymiseen.
Kylmärinki tuntuis enemmän olevan sinun perseesi alla. Huoli pois, Jussista tulee oikein hyvä pääministeri kansallemme.
Meinaatko että persuista tulee uusi keskusta?Ei Halla-Aho tyhmä ole, siinä voi olla kylmärinki perseen alla kun pitäisi jytkyn jälkeen valita ministereitä nykypersuista, tehdä lisää kipeitä leikkauksia ja toimia eu:n puheenjohtaja maana.
No, otetaan se veret seisauttava vaalivoitto ensin. Itse edelleen uskon, että aika loppui kesken demarien ohittamiseen. Ja tavallaan pidän tätä hyvänä. Antaa Antin koota jokin hallitushäkkyrä kaiken riekkumisen jälkeen. Persutkin ehtivät hetken vielä koota tuoreita rivejään. Sitten Rinteen väistämättä heikko hallitus nurin välikysymyksellä, ja uutta hallitusta peliin. Mutta toivon jotenkin kierosti, että vihervassarit pääsevät hetken kokeilemaan (heikon) hallituksen ihanuutta, kaiken räyhäämisen jälkeen.Veret seisauttavan vaalimenestyksen jälkeen jääminen taustavaikuttajaksi olisi sen kokoluokan emämunaus, että en usko Halla-ahon fiksuna miehenä sellaiseen sortuvan.
Eikä ole ollut jäämässäkään. Lähinnä kertoo tuossa haastattelussa ettei nauti poliittisena tai muunakaan johtajana toimimisesta. Mutta tekee, mitä miehen tulee tehdä. Valtiomies.Veret seisauttavan vaalimenestyksen jälkeen jääminen taustavaikuttajaksi olisi sen kokoluokan emämunaus, että en usko Halla-ahon fiksuna miehenä sellaiseen sortuvan.
Meinaatko että persuista tulee uusi keskusta?
En muistanutkaan että tuo juoppo pahonpitelijäkin oli mukana tuossa koplauksessa.Muistellaan sitten menneitä..
Kokoomusministerit: Fortumin myynti hyvä ja turvallinen ratkaisu
12.12.2013 klo 15:32
Kokoomusministerit Katainen ja Vapaavuori puolustavat Fortumin sähköverkon myyntiä.
Vapaavuori ja Katainen pitävät kauppaa hyvänä ratkaisuna.
JENNI GÄSTGIVAR / ATTE KAJOVA
Sekä pääministeri Jyrki Katainen (kok) että elinkeinoministeri Jan Vapaavuori (kok) pitävät Fortumin sähköverkon myyntiä hyvänä ratkaisuna, joka ei riskeeraa Suomen huoltovarmuutta.
Pääministeri Katainen sanoo, että yhtiö saa pääomaa uusien liiketoimiensa kehittämiseen.
Katainen torjuu epäilyt siitä, että Fortumin siirtoverkon meno ulkomaiseen omistukseen merkitsisi riskiä huoltovarmuudelle. Hän huomauttaa, että 80 prosenttia siirtoverkoista on muiden yritysten hallussa. Lisäksi huoltovarmuuden kannalta tärkeämpi on kantaverkko, josta valtio omistaa merkittävän osan.
Kataisen mukaan kauppa ei myöskään nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille, koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti.
Samoilla linjoilla on elinkeinoministeri Vapaavuori.
- Verkkoyhtiöille on määrätty tuoton yläraja, joten mitään hintapiikkiä ei pystytä edes rakentamaan, kommentoi Vapaavuori energianeuvostosta Brysselistä.
Vapaavuori, jonka mukaan huoltovarmuus on ”elintärkeä asia”, korostaa valtion pitävän hallussaan strategisesti merkittävät Finngridin kantaverkot myös vastaisuudessa.
Hän sanoo kaupan osoittavan Suomen olevan houkutteleva investointikohde. Valtion ei Vapaavuoren mielestä olisi kannattanut verkkoon panostaa, sillä se ei tuota uusia työpaikkoja eikä verotuloja.
IL-STT